We-Are. Konceptets Dogmer Gruppefællesskab frem for individer Formidle følelser og oplevelser Mobile medier Audiovisuelt.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgrupper Målgruppe Hvem vil du ramme med jeres aktivitet på sociale medier? Hvad ved din målgruppe om jeres organisation? Hvilke tre nøglerelationer.
Advertisements

Hvordan bidrager litteratursiden
BRUGER VEJLEDNING TIL WEBSHOPPEN. Denne guide hjælper dig til en nem & hurtig brug af vores webshop.
Fagre nye tider! Jamen det er jo dejligt, at tingene udvikler sig så hurtigt, at det nu er muligt, at præsentere sine billeder i noget der nær ligner.
Hvad er succes ? Enkelt forklaret.
Vejen går til Årets julemesse Klik med musen for at skifte billede.
Peder Ohrt Uddannelsesnetværk  I Projekt Faglige Netværk er der udviklet 4 forskellige typer af virtuelle netværk som adskiller sig ved deres funktion,

Computerens anatomi.
Fremtidens markedsføringsplatform
Præsentation: Obligatorisk opgave 1
Viral Markedsføring Nicholas og Simon.
Hans Peter Wolsing iværksætterkoordinator SKYD IKKE DIG SELV I FODEN Nordjyske Medier 17. nov
Om et øjeblik kommer Du ind i en magisk verden!. Om et øjeblik...
Historisk Atlas Lancering af brugstedet.dk 12. april 2012 Introduktion.
Hvor der er fokus på klimaet.
Nyt enkelt inkluderende læsekoncept Rune Ørum ITECH ApS.
Hotellets koncept.
Spørgsmålene er de samme … I 1951 underviste nobelprisvinder, fysiker Albert Einstein på Princeston University. Han havde lige gennemgået en eksamination.
Snapchat som markedsføring Kan man godt det? Rune, Tina & Louise.
SkoleIntra og klimaforandringerne - om hvordan forskellige værktøjer fra ElevIntra inddrages i undervisningen Jacob Kjær Hansen Lærer og pæd. IT vejleder.
Børn og unges sociale liv online Og hvilken rolle spiller læreren?
Snak med din sidemand om dette et par min.
Børn og unges sociale liv online
Dette er en automatisk lønforhandling
Folketingets Bibliotek og Oplysning
Projektgruppe: Kvalitetschef. Kommunikationsmedarbejder. Faglærere fra Karrosseri og Personvognsmekaniker. Brugergruppe: 5 elever på hovedforløb fra både.
Dette er en automatisk lønforhandling. Vær venlig at svare på de næste spørgsmål. Dine svar vil danne grundlag for den næste lønjustering. Næste>>
WaY? - Where are You? - se hvor det sker.... WaY? Koncept til unge døve Knyttet til en institution Kan ”mærke” aktivitet Se hvor der sker noget?
Mediebilledet - Massemediernes rolle i det sen-moderne samfund
Digital kommunikation og æstetik i praksis 1. maj Søgemaskiner og optimering.
Research & Innovation. Fremlæggelse Vores idé Vores idé Målgruppe Målgruppe Produktet Produktet Hjemmeside Hjemmeside Mobilapplikation Mobilapplikation.
Det digitale ungdomsliv !#¤%&”¤! Børne- og ungdomsliv: Venskaber, uvenskaber, mobning, kærlighed, identitet…. Børne- og ungdomsliv på.
Digital formidling af offentlig borgerservice, kursusnr Værdien af digital formidling af offentlig borgerservice.
En fejl af stor betydning...
Dette program beregner automatisk hvor mange feriedager I kan bruge i Klik her Besked fra personalafdelingen!
JOB TILBUD Et ledende internationalt firma med kontorer på Bahamas leder efter : En Direktionsassistent med følgende kvalifikationer : - Ingen erfaring.
RUC-pædagogik på nettet? InterKomm+ og MCC Robin Cheesman Oplæg til UDDU-seminar
Scor en ung med Projekt Frivillig Landdistriktsrådets årsmøde i Mariagerfjord Kommune.
Hvis 2007 var et af “disse” år som du begyndte med optimisme,
Velkommen Formålet med denne workshop er At teste forskellige former for teknologiunderstøttelse ved etablere af samarbejde på hospitaler. Målet med dette.
JOOMLA! Brugervejledning
Dette er en automatisk lønforhandling
Edgemo NOC2go Kim Zachariassen Theme.
Pendlerrute Silkeborg – Århus N Formål: Målgruppe: Pendlere, At gøre rejsen mere attraktiv for pendlere, ved målbevidst køreplanlægning derefter Opgradering.
Lægedebatten 2013 Introduktion til Lægedebatten. Lægedebatten 2013 Nemmere adgang Du kan benytte Lægedebatten fra din pc, din smartphone og din tablet.
1 [Firmanavn] Forretningsplan NB Mine popsmarte figurer bør slettes, hvis denne template anvendes !
Multimedier i historie Kick off dag – 07. sep Jens Aage Poulsen HistorieLab - Nationalt Videncenter for Historie- og Kulturarvsformidling.
Pressestrategi Lav en kort og kontant strategi for jeres pressearbejde: Hvad vil I kommunikere (skolens hovedfortælling / mission) Brug strategien som.
Brugerinddragelse i Kulturhusene af 80 medlemmer har besvaret undersøgelsen Vi ved ikke hvor repræsentative, de er (org.form m.m.) Der findes 3.
markedsføringsplaner
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
1 Præ-moderne samfund. 2 Moderne. 3 Senmorderne samfund.
Science communication in Denmark
Dette er en test af SONY`s nye teknologi
Jonas, Oliver og Kasper T.
Forløbet: Unge – identitet, socialisering og sociale medier
Forløb: Unge identitet, socialisering og sociale medier
SUCCES MED SALG 1.
For at kunne afspille de film, som er indlagt i denne PowerPoint-præsentation, skal præsentationen vises i fuld skærm. Vær opmærksom på, at afspilning.
Jeg vil aldrig nogensinde klage over mit job igen…
For at kunne afspille de film, som er indlagt i denne PowerPoint-præsentation, skal præsentationen vises i fuld skærm. Vær opmærksom på, at afspilning.
For at kunne afspille de film, som er indlagt i denne PowerPoint-præsentation, skal præsentationen vises i fuld skærm. Vær opmærksom på, at afspilning.
For at kunne afspille de film, som er indlagt i denne PowerPoint-præsentation, skal præsentationen vises i fuld skærm. Vær opmærksom på, at afspilning.
For at kunne afspille de film, som er indlagt i denne PowerPoint-præsentation, skal præsentationen vises i fuld skærm. Vær opmærksom på, at afspilning.
For at kunne afspille de film, som er indlagt i denne PowerPoint-præsentation, skal præsentationen vises i fuld skærm. Vær opmærksom på, at afspilning.
For at kunne afspille de film, som er indlagt i denne PowerPoint-præsentation, skal præsentationen vises i fuld skærm. Vær opmærksom på, at afspilning.
For at kunne afspille de film, som er indlagt i denne PowerPoint-præsentation, skal præsentationen vises i fuld skærm. Vær opmærksom på, at afspilning.
Præsentationens transcript:

We-Are

Konceptets Dogmer Gruppefællesskab frem for individer Formidle følelser og oplevelser Mobile medier Audiovisuelt

I Gang!

Struktur

We- Are

Handler om audiovisuelle statements We-Show

Klik på skærm

We-Like Handler om stedbestemte erfaringer

We-Like Klik på skærm

We-Dare Handler om udfordringer til vennegruppen

We-Dare Klik på skærm

Pragmatiske udvidelser We-Do Sammenfald mellem individets og gruppens kalender We-Share Er fælles arkiv med fælles billeder, dokumenter mm.

Relevans for DR –Fra levering af produkt til levering af interaktionsform –Fra formynderisk til sjov og servicerende –Fra upersonlig til personligt og nært

Relevans for TDC –Øget trafik –Får kontakt med en ung brugergruppen

Markedsføring