Amazon.com Ny kampagne!. Styrker: Det store kendskabet til amazon.com Det store udbud Let-tilgængeligt (Global-virksomhed) – Tax-omregning Simpelt design.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Eksempel på sikker betaling på Internettet:
Advertisements

Posterne vises på en ny måde En ”almindelig” post ser sådan ud – vi har flyttet bestil-knap og links ud til højre for posten Her kan finde de links der.
Innovation Camp 2013.
Mobile løsninger i hverdagen-udfordringer og muligheder
Styrk dit salg: Åbn døren til kunderne - gi’ dem en 2 timers gratis IT-forretningsanalyse Session 1a + 1b Dorrit Overgaard & Gitte Casparij Small Business.
Praktisk segmentering
Sidetyper Web-udvikling med FrontPage 2003 RHS - Informationsteknologi.
Links Web-udvikling med FrontPage 2003 RHS - Informationsteknologi.
”Design og fremstil – med udgangspunkt i vores case – et eller flere medieprodukter, der vil kunne indgå som del af kampagnen, der skal skabe opmærksomhed.
VIRTUELLE VERDENER AVATARERNE KOMMER 8/5-07 VED JONAS HEIDE SMITH INNOVATIVE COMMUNICATION, ITU Historie Begreber Scenarier.
Præsentation Michael Ahring Petersen Projektchef/Manager Projects Tel  Business Kolding Akseltorv 8, 6000 Kolding.
RAY-BAN Magic Pen. Kampagnen • Web prank – Indirekte markedsføring – Spredes viralt • Falsk produkt – På sigt skabe omtale om Ray-Ban • Web prank – Indirekte.
Sikre IT-løsninger for fremtiden LBJ Finans LBJ Finans - Meget mere end blot et regnskabssystem.
Gruppe 1 Mathias Hasselstrøm Rasmus Schnefeld Mikkel Larsen
Hjemmesider i efterskoleverden
Oplevelses Booking Alle Fyns turistoplevelser samlet i én butik Oplevfyn.dk Vi giver vores gæster mulighed for at planlægge, booke og købe en komplet ferie.
Asma (Mona) Khan & Mathilde Lolle
Lasse, Theis og Bertram 2.5.  Vores produkt skal være simpelt og nemt at bruge  Man skal kun kunne gå op og ned i menuerne (holder det simpelt)  Der.
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Kommunikation / it.
Pinpoint.
Usability på Her fungerer det godt 1.Sitet imødekommer ifølge vores testpersoner et informationsbehov hos målgruppen. 2.Sprogbrug.
Usability på Anvendte Metoder Kortsortering –En medstuderende Heuristisk inspektion –5 (begynder)eksperter Tænke-højt test –4 HTX-lærere.
Den gode, den onde og den grusomme - om digital selvbetjening SnitkerGroup 6. September 2011 af Usability Specialist Thomas Visby Snitker.
Dag 9: Programpakker Jquery og JQuery Mobile
Program for valg af platform Præsentation af os selv/IdeFA Gruppen Tjeklisten Valg af platform – Godt det ikke er os! – GENERELT Gruppearbejde 1. Pause.
Programmet består af tre dele.  Capture ; at få billeder ind i maskinen  Edit; at redigere billederne  Make movie; afslutte filmen.
1 Kursus i BL: Beboerinformation – medievalg og kanaler oktober 2010 Paul R. Metelmann Havdrupvej 114b, 2720 Vanløse
Søgning - et værktøj til videndeling Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Navigation Web-udvikling med FrontPage 2003 RHS - Informationsteknologi.
Opgave Virksomhed d. 2. oktober 2007 Second Life Lavet af Mia, Inge, Christina og Pernille.
3.3 Arbejdsdeling Klik nederst til højre på ikonet for visning i ”Fuld skærm”. Klik med musen i dit eget tempo for at se præsentationen. Vil du springe.
Bliv en del af det grønne marked Vejledning til offentlige grønne indkøb.
Temaer Web-udvikling med FrontPage 2003 RHS - Informationsteknologi.
Bog & idé Af: Gruppe 4.
Navigationsdesign Uge 10, 2014.
SharePoint Search Det kan gøres simpelt.
Galleri Typer  Enkelte Kunstnere  Simpel, begrænset indhold og overskuelig  Indblik i kunstnerens univers  Onlinegallerier  Stor samling værker.
Af Christine Johnsen.  Intro  Kanylemodel  Systemudviklingsmetoden  Krav  Implementering  Test  Produkt  Konklusion.
Dokumentation af opgaver
Videregående pc-vejledning 60+Bornholm Velkommen til.
Øvelsestimer (opgave 5) v/Morten Davidsen Læser til daglig cand.merc.(dat.) på CBS.
Briding the Gaps Between Developers and Users v. Grudin Indledning Faktorer som kan påvirke bruger involvering Kontrakt udvikling Produkt udvikling Intern.
© The Copenhagen Institute for Futures Studieswww.cifs.dk De 3 typer markeder - skabt af informationsteknologierne Henrik Kristensen, Instituttet for Fremtidsforskning.
BaceLiving Stine, Henriette, Casper Og Daniel. Formål At skabe et brand Oplevelsessite De inviterede kan opleve hvad produktet kan gøre for dem.
Ergonomi Anchelika V. Skjødt.
Agenda Inspiration Problemformulering Målgruppe Ideén Design Vores endelige Website Procesreflektion Konklusion.
IT-Produkt til læring php. ”Graf editor”
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Microsoft CRM 3.0 Bjørn Eilertsen Christian Cletus.
Fieldresearch Kan vi via Facebook forøge salget af Gyldendals produkter.
Projektgrundlag Fred and Legend's nystartet butik Butikken: kvalitet, eksklusivitet og en hyggelig stemning, Kunden: begrænset indfyldelse Nogle foto,
 Inspiration til nyt website  Formidling af forskningsbaseret viden  Nyt og spændende design.
Implementerinsfasen. Tilpasninger & beslutninger Endelig beslutning omkring placeringen af tekst, billede og undermenufelter. Endelig beslutning om informationsarkitekturen:
Stjerneanalysen Beolaptop Elma, Sol, Joanna, Kristjana.
Aalborg 27/11/2006 Second Life Der er i øjeblikket stor fokus på den virtuelle verden Second Life, som vokser med lynets hast. Indbyggertallet nærmer sig.
Nyhedsbreve Helene Brøndholt Nielsen, Tekstformidling på Internet, Forår 2003 Every person has a certain level of interest in every web page. This may.
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Aalborg d. 23. april 2007 Markedsføring via computerspil.
Marketingportal og en masse andet godt…. 9 gode grunde! Og lidt mere… Centralt indkøb - lokalt 3. Jeres eget design 4. Simpelt 5. Central.
Indlæg på Trafikstyrelsens netværkskonference angående buspuljer Odense, 15. Juni 2010 Henning Nielsen, Midttrafik Thomas E. Øster, Arriva kollektiv trafik.
20. FEBRUAR Mødet: Fremtidens krav til eliten Ved Henrik Vincentz Direktør, Userneeds.
Grundlæggende Statistik af Kenneth Hansen Kapitel 7.
Reklamen AirFresher - i denne præsentation vil i få et ind- blik i arbejde bag projektet der handler om: Reklamation af AirFresher. - i vil også finde.
Købeloven afsætning.
PRÆSENTATION AF VIRKSOMHED
8. Virksomhedens indtjening
8. Virksomhedens indtjening
Præsentationens transcript:

Amazon.com Ny kampagne!

Styrker: Det store kendskabet til amazon.com Det store udbud Let-tilgængeligt (Global-virksomhed) – Tax-omregning Simpelt design CRM Leveret lige til døren Bruger-rating God produktbeskrivelse - tryghed

Svagheder Forvirrende =>Mange varegrupper Ingen kundekontakt – face to face Reklamation/Bytte/Garanti – lidt mere besværeligt Uoverskuelig website

Kampagne Second life Første sælgere over internet =>Første sælgere I second life Lav butik i Second life Produkter får man I både VR og I den virkelige verden =>For at gøre avatar mere personlig! Sponsorater på avatar – F.eks. Amazon.com print på trøje Erfarne Avatar kan blive ansat som sælgere/informer – Løn=Credits i butikken

Kampagne Light udgave af amazon.com Mere simpel menu => mere overskuelig for de uerfarne brugere Link på amazon.com, hvor man kan vælge light-udgave ”To confusing-click here” Skær lidt ned på reviews – Mere fokus på selve produkt