Gruppe 3 præsenterer Ole Hovøre, Maria Busk, Mark Holger, Casper Nielsen, Pia Larsen, Jakob Berner og Anders Feldt Work smarter.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Visionsudvalgets grundlag •Bredt sammensat udvalg •Borgerundersøgelse •Prognoser for samfundsudviklingen •Konsulentanalyse af dansk politi •Medarbejderundersøgelse.
Advertisements

Diverse spørgsmål vedr. Digital Post
Sekoia leverer en digital åben platform. Den integrerer eksisterende velfærdsteknologier i ét produkt og tilbyder en markedsplads for et voksende antal.
Hvordan vil Region Midtjylland engagere sig i indsatsen?
Netbank Det offentlige Dk e-Boks
InformationsTeknologi
Råd til gode oplevelser… Rådgivernes erfaring med IPM- rådgivning Christian Hansen Fagkoordinator planteavl.
Gruppe 9 Præsenterer Smartphone = smart politi. Formål • Det vil gøre daglig dagen nemmere, ved bla. at have kamera og GPS samlet, adgang til internettet.
CAP Møde i myndighedsforum
Status for byggesagsbehandling
Billund Rotary Klub rydder buske i Skulpturparken i Billund August 2013 Foto; Esben Christensen Bare Bjarne får stoppet inden statuerne! Bjarne Risvig,
Hjemmeside Tirsdag den 5. oktober 2010.
Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt?
Gruppe 6 Præsenterer POLSAM Politiets nye IT system.
Charlotte Bay Greisen IT-Digitaliseringsleder
Gruppe 1 Mathias Hasselstrøm Rasmus Schnefeld Mikkel Larsen
Inspiration og viden i din hverdag Brugerundersøgelse Åbne biblioteker Randers Bibliotek 2012 BCF Middelfart.
NTS-centeret Nationalt center for undervisning i natur, teknik og sundhed - Fordi interessen for og kvaliteten af undervisningen i natur, teknik og sundhed.
Resource Central Microsoft Outlook® booking løsning
Grundejerforeningen Jægervangen
THOMAS MILSTED Thomas Milsted Generalsekretær. Forfatter. Medlem af Stresstænketanken og Tænketanken ”Lighed i Sundhed” Medlem af.
Gruppe 11 Præsenterer Lokalberedskab.
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
Kandidatorientering, 2. november 2012 Algoritmer og Datastrukturer Gerth Stølting Brodal Institut for Datalogi Aarhus Universitet.
HVORFOR MARKEDSFØRING I SOCIALE MEDIER? Jean Paul 2øma Den
Thomas Milsted. Thomas Milsted Generalsekretær Tlf:
Brugstedet.dk Eksempelsamling ”Geodata skaber værdi” Nils Bo Wille-Jørgensen Grontmij.
Thomas Watson Steen Jesper Rønn-Jensen 13. Juni 2006 Capgemini og Justaddwater.dk Om erfaringer med bloggen justaddwater.dk om brugervenlighed og web-standarder.
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
Hvad kan borgerne på sundhed.dk?
MÅL - at sætte rammerne for vores arbejde ! Hvad er det vi vil opnå? Hvor gode skal resultaterne være? Hvornår bliver vi glade ? Hvad er vores succeskriterie.
Info-møde Sæson Velkommen! Ny sæson – ny energi Tenna, Nikolaj, Rasmus, Mette og Jakob 13 gymnaster En forening, der bakker op om holdet.
De politiske partier.
Digital Forvaltning (44405) Introduktion til Digital Forvaltning1 Digital Forvaltning ”Bedre service..” ”Lavere omkostninger…”
Implementering og brug af BPM i Lån & Spar Bank 24. september 2013, Get F'IT - Processer og IT Ved IT-Direktør Casper Gjerris.
Sikker visitation – gule borde Opsamling fra caféseminar om akutplan
Rudersdal Kommune KL’s Ledertræf 2010 Den Kompetente Leder v/ Bjarne Pedersen, Kommunaldirektør Suzanne Henningsen, Skoleleder.
INSPIRATION TIL MULIGE FOKUSPUNKTER BORGERORGANISATIONTEKNOLOGIØKONOMI MålgruppePersonaleFunktionImplementering Behov Ønsker Motivation Funktionsevne.
Vi er tilfredse med ArjoHuntleigh Carino bruse og toiletstol Fordi:
Digital formidling af offentlig borgerservice, kursusnr Værdien af digital formidling af offentlig borgerservice.
at få sund fornuft til sund adfærd….
Ekspertvurdering Ekspertvurdering / Heuristisk evaluering
Digital Forvaltning (44405) Arbejdsgange1 Interne Eksterne Forandringer Projekter Mobile arbejdspladser.
Ekspertvurdering Ekspertvurdering / Heuristisk evaluering
Korte (max. ½ time) ugentlige dialog møder i teamet/afdelingen. Stående omkring tavlen. Ledes af nærmeste daglige leder. Dialog omkring: Handlingsplanen.
I gang med forandringer?. Gamle og tunge arbejdsgange?
På vej til succes med obligatorisk selvbetjening Hans H. Jensen, vicekommunaldirektør.
Onsdag 5. september 2007 Telefoni Telefoner i Gribskov - anvendelse - betjening – kultur 18. januar 2007 onsdag 5. september 2007.
Intern uddannelse Kolding Kommune
Fra beslutning til resultat Bliv klar til Digital Post e2015-projektet - Odense Kommune.
Direktoratet for Arbejdsløshedsforsikringen Direktoratet for Arbejdsløshedsforsikringen, Finsensvej 78, 2000 Frederiksberg Tlf: Fax:
Sektor Karen Stæhr Personalet som brobygger mellem borger og ny teknologi – hvordan? 21. september 2012.
SAPA Præsentation til medarbejdere i kommunen April 2016.
Frederikssund kommune Sagsflow mellem a-dagpenge og sygedagpenge v/Kirsten Edske og Jens Leerbeck.
Rethink Offentlig IT v. Ole Thomsen, koncern direktør, Region Midtjylland Årskonferencen Rethink Business, it-forum 29. september 2016.
5 veje til produktivitet og bedre bundlinje (Dansk Byggeri og 3F, 2011)
AGENDA Præsentation Kobold VK 150 Multi Rengøringssystem
Direktion Jacob Nordby Sekretær for: ØK&BY Andreas Jegstrup
Overvejelser på vej mod Nyt OUH
Gevinsttræ BBR 1.8 AKTIVITETER (Forudsætninger)
INSPIRATION TIL MULIGE FOKUSPUNKTER
Din kollega får alle de gode ture
Post-it® - gør hverdagen lettere
Skriv jeres overvejelser på en flipover og hæng den op i lokalet.
Copenhagen Solutions Lab & Handlingsplan
Barrierer for vådområdeindsatsen
Dialogmøder om udbud af beskæftigelsestilbud i Københavns Kommune – aktivitetsparate uddannelses- / og kontanthjælpsmodtagere under 30 år 15. juni 2015,
Velkommen Aarhus Universitet i samarbejde med Folkeuniversitetet i Aarhus og Herning byder velkommen til Offentlige foredrag i Naturvidenskab se mere på.
Værktøj 10: Forandringer og stress - Arbejdsgruppen
Værktøj 10: Forandringer og stress - Ledelsen
Præsentationens transcript:

Gruppe 3 præsenterer Ole Hovøre, Maria Busk, Mark Holger, Casper Nielsen, Pia Larsen, Jakob Berner og Anders Feldt Work smarter

…..not harder! Afkrydsningsskemaer til brug på gaden i forbindelse med indbrud, FUH mv- Hurtigere sagsbehandling fra gaden til dom/bøde Hjemmearbejde Videoafhøringer Reformering af systemet/nyt system Optimeret hjemmeside, så borgerne kan ”betjene sig selv”

Win/win Effektiviserer arbejdsgangene Sparer timer Frigiver personale Nedbringer sagsbunker

fordi…… Mindre stress/frustationer, internt Mere tid og bedre service til borgerne