Muharem Gradascevic. Klassifikation Kortvarigt produkt – Drikkes med det samme Dagligvare/udsalgsvare.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Ideen fremlægges for kommunens teknik- og miljøudvalg.
Advertisements

“Joie de Vivre”* JVi LANCERINGSPLAN 2014 * Smag på livet.
Red Bull Magnus.
11 Produkt Oversigt Klassifikation af produkter Emballage
Red Bull kan købes i 164 lande.
[ visuel ] identitet.
Matchsaver Præsentation Markku Syväniemi – Regional Sales Director +46 (0) / Ville Peltomäki – Regional Sales.
Præsentation: Obligatorisk opgave 1
Sted og dato Dias 1 For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Vis” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet.
Sine Vestergaard Johnsby
Nichlas Christensen Afsætning. * Det er et kortvarigt produkt, da det er en daglig vare, og er en energi drik.
Alt du skal vide i ét oplæg!
Page 1 / Michelin / designline / Michelin designline - målsætning 1.Øge Michelins synlighed (Flag brands = vigtigste mærker) på markedet.
SIMON HINDKÆR SEBASTIAN MIKKELSEN LASSE BAK MUHAREM GRADASCEVIC
6. Virksomhedens indtægter
Hotellets koncept.
+ En innovativ dag – med afsætning, innovation og design HH1C - Studieretningsdag.
25/2 2003Rikke Holm Petersen Agenda Definition af et brand 3 typer strategier: monolitisk, kombineret, varemærkebaseret Definition af corporate branding.
 ” kunsten og videnskaben at designe hjemmesider, der hjælper brugerne med at træffe beslutninger, som resulterer i ønskværdige handlinger ” (Andrew Chak)
og hvad kan vi bruge det til? v/Eva Nautrup, Rose Poultry A/S
Peter Lynggaard Driftsøkonomi Kapitel 9
12 Produkt Oversigt Internationalisering af produktparameteren
Workshop: Spiselige eksperimenter Navn: Finn Skaarup Jensen Målgruppe: Natur/teknik.
Erhvervsøkonomi Kapitel 9 Efterspørgsel
Red Bull give vinger Red Bull er Energidrik indeholder koffein, sukker og taurin. Sodavandet kæmper mod træthed.
Februar 2013, Introduktion til børneernæring
Af. Skafte.
TRENDS Hvad kommer der til at ske ? september 2014
Red bull Michael Skytte. Klassifikation Red Bull er et kortvarigt produkt.
CARLSBERG A/S ET SELSKAB UNDER CARLSBERGFONDET
Af: Jonatan W & Line Stryander
6. Virksomhedens indtægter
Ill Et produkt med mange dimensioner
AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
Red Bull Sebastian Mikkelsen. Klassifikation  Redbull et er kortvarigt produkt, da man bare drikker den over et par minutter.
AFSÆTNING A – Schønberg
Red Bull Af Mattias Sundroos. Klassifikation af produktet RedBull er et kortvarigt produkt, da det forbruges samtidig med det anvendes. Ofte fødevarer.
Red Bull Jonas Jørgensen.  Red Bull er et kortvarigt produkt  Forbruges samtidig med det anvendes. Klassifikation.
Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende.
2  Muligheder: At hun har mange år til at udvikle virksomheden. Iværksætterpris = samarbejde Trusler: Store firmaer og kendte designere.  Omverdensmodellen:
mens animationen kører afprøve andet design
Fra anarki til fællesskab 25. marts DONG Energy – kort fortalt DONG Energy er en af Nordeuropas førende energikoncerner. Vi har hovedsæde i Danmark.
ITAPC 1 Præsentation 6: Presentations. Agenda Motivation Hvordan.
Red Bull Mette Jarl Helmert 2ØMA.
Product Placement, Brand Integration eller Branded Entertainment?? Fredag d Nicklas Fjeldsted-Holm og Karen Harbo.
TITEL PÅ PRÆSENTATION Hvordan kan co2 redde fremtiden? Navn på forfatter og titel.
Red Bull Energy Lavet af Andreas Wöhlk.
Sofia B. Christensen, 2ØMA
25.2 Efterspørgsel 3.Vil du springe til et bestemt afsnit eller dias? Klik på menuerne Outlines eller Thumbnails. 2.Klik med musen i dit eget tempo for.
1. 2 Tendenserne på markedet... PRODUKTERNE –Nu Colour® Advanced Tinted Moisturizer –Nu Colour® Advanced Liquid Finish Oversigt.
Innovative elever i samarbejde med 1. Produkter 2.
Punchout præsentation – Århus, 14/4/2016 Kontor- artikler Sikkerheds- udstyr Rengørings- artikler Catering MøblerIT-produkter Skrædder- syede produkter.
Branding. Brands Fmcg Corporate brand Person brand Kommerciel virksomhed Nonprofit organisation Begivenhed By/sted Hvad er et brand.
Kapitel 14 Immaterialret Kapitel 14 handler om: Designret – Designloven Ophavsret – Ophavsretsloven Varemærkeret – Varemærkeloven Patentret - Patentloven.
Reklamen AirFresher - i denne præsentation vil i få et ind- blik i arbejde bag projektet der handler om: Reklamation af AirFresher. - i vil også finde.
Anders Kibbel | Chokolade Julemand
Manipulation af data Medieobjekter
Parametermix - produkt
Evt. information vedr. check
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
CasArt Markise CA 4000 DATA: FOTO:
CasArt Markise CA 4000 DATA: FOTO:
6. Virksomhedens indtægter
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.
Normals målgruppe Appellere til kvinder Bandwagon/thrifty Middelklasse
Skriv titel på præsentation
Her er plads til undertitel
Præsentationens undertitel
6. Virksomhedens indtægter
Præsentationens transcript:

Muharem Gradascevic

Klassifikation Kortvarigt produkt – Drikkes med det samme Dagligvare/udsalgsvare

Emballage Præsentation af produktet – Navn – Logo – Produkt Beskyttelse og opbevaring – Beskyttelse mod fx lys Information – Indhold

Kvalitet Funktionel kvalitet – Giver energi Smagsmæssig kvalitet – Emballage udseende og design Imagemæssig kvalitet – Godt image – bruges af mange professionelle

Sortiment Smal sortimentsbredde – Få varianter Dyb sortimentsdybde – Mange størrelser – 60, 250, 355, 473 ml

Sortiment

Mærkevarestrategi Paraplymærke – Red Bull Energy Drink – Red Bull Sugarfree – Red Bull Energy Short – Red Bull Cola

PLC Modningsfase Lancering af nye produkter