Indkøb & Medicoteknik www.IM.rm.dk Informationsmøde vedr. Hæmodialysemaskiner udbud 2012/S 75-123640 27. april 2012.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Aktuelt nyt i udbudsretten, DFFU 9. juni 2010 Anders Birkelund Nielsen
Advertisements

Teknisk dialogmøde den 14. august 2013 Rengøring.
Leverandørmøde D. 10. februar 2012 Leverandørmøde.
Klagenævnets nyeste praksis Tina Braad, Partner Holst, Advokater Dansk Forening for Udbudsret 17. november 2010.
Erfaringer med håndhævelsen af EU’s udbudsregler
Spørgemøde - Udbud af Mekanisk sikring til KomUdbud 7. maj
Af Udbudsjurist Janni Hadulla Nielsen
Informationsmøde Udbud af Biler, Esbjerg Kommune Danhostel Esbjerg den 20. august 2013.
Ikrafttræden 1. juli 2010 Klager, der er indbragt for KLFU inden den 1. juli 2010, færdigbehandles efter de hidtil gældende regler. KLFU er obligatorisk.
v/advokat Jens Bødtcher-Hansen, Kammeradvokaten
Nyheder i udbudsretten med hovedvægten på sager om byggerier H.P. Rosenmeier.
Udbud og udfordringerne for branchen – Oplæg 13. juni 2013 Dansk Rehab Gruppe.
Drupal-løsning til syddjurs.dk
UDBUD.
Velkommen Udbudspræsentation af udbud af Kantine- og køkkendrift på
Informationsmøde vedr
Gode kravspecifikationer ved indkøb af hjælpemidler
Skolebestyrelsesvalg på Vesterkærets Skole Skolebestyrelsesvalg 2014 Bekendtgørelse nr. 28 af Kommunale regler for valgprocedure.
Kulturministeriets Administrationscenter Orienteringsmøde: Rigsarkivet udbyder: ”Flytning af arkivalier fra nuværende magasinbygninger til magasinbygninger.
September Evalueringsmodeller v/Civilingeniør, cand. jur. Jørgen Egholm.
Dansk Forening For Udbudsret, 20
Formål med projektet At I kommer i dybden med de faglige emner: virksomhedsforståelse, krav, design og implementering. At I lærer at arbejde i grupper.
Udbud på Biler foråret 2013 Orienteringsmøde den 7. maj 2012
Leverandørmøde D. 5. december 2012 Leverandørmøde.
Teknisk dialogmøde den 4. juni 2013 Erhvervsbeklædning og fodtøj.
Spørgemøde d. 2. okt Udbud af materialer til sløjd og naturfag samt udførelse af lovpligtigt eftersyn af træbearbejdningsmaskiner.
Skift af farvetema: 1.Vælg ’Design’ i PowerPoint menubjælken 2.Vælg ’Farver’ 3.Vælg ’farveskema’ SKI_GRØN eller SKI_BLÅ Indsæt nyt billede i format H 17,3.
Ændring af DATO: 1. Vælg ’Vis’ i topmenuen 2. Vælg ’Sidehoved og Sidefod’ 3. Skriv ønsket dato ind i datotekstfeltet med STORE BOGSTAVER 4. Tryk ’anvend.
EU-udbud af biblioteksmaterialer Baggrund Forår 2014 Projektgruppe, bestående af Odense, Roskilde og Vejle centralbiblioteker, bliver nedsat med.
Jobcenter Århus Udbud af Beskæftigelsesfremmende tilbud til job- og indsatsklare borgere d. 26. august 2010.
Teknisk dialogmøde den 11. september 2013 Vinduespolering.
Indkøb & Medicoteknik Informationsmøde vedr. Udsåningsrobot til udsåning af bakteriologisk prøver i region midt 2013/S Januar.
Det Nye Universitetshospital i Aarhus I Informationsmøde I DNU-byggepladsen lige nu v/ byggechef Søren K. Overgaard, Projektafdelingen.
TATIONpRÆSEN 16. DECEMBER, 2014 AARHUS UNIVERSITET INFORMATIONSMØDE OPEN PROCEDURE FOR CONSUMABLES FOR LABORATORIES 1.
Velkommen Udbudspræsentation: Rengøringsmidler mv. Indkøb og Logistik.
Velkommen Udbudspræsentation af Pacemakere, ICD’ere og elektroder Indkøb og Logistik.
Medico-teknisk Afdeling Velkommen Udbudspræsentation: Endoskopisk udstyr.
Udbud af logistik og servicerelaterede biblioteksydelser til Koldingbibliotekerne Høringsmøde d. 27. maj 2015 Kolding Bibliotek, Slotssøvejen 4 Kl
Vesterbro/Kgs. Enghave, Amager Ø og Amager V Informations- og spørgemøde, 4. maj 2015.
Statens Indkøbsprogram 9. fase Orienteringsmøde for hotelaftalen Torsdag d. 15. januar 2015 kl. 10:30 ved Rebecca Preisler.
Et samarbejde mellem: BAT Kartellet | Bygherreforeningen | Dansk Byggeri | Danske Arkitektvirksomheder | DI Byggematerialer | Foreningen af Rådgivende.
Dialogmøde Udbud hosErhvervsrådet Herning & Ikast-Brande Kommune.
16. juni 2016 Indkøb under tærskelværdierne efter den nye udbudslov.
Informationsmøde 27. maj EU-Udbud af Håndværkerrammeaftaler Prækvalifikation.
Et samarbejde mellem: BAT Kartellet | Bygherreforeningen | Dansk Byggeri | Danske Arkitektvirksomheder | DI Byggematerialer | Foreningen af Rådgivende.
Informationsmøde: Udbud af sårplejeprodukter og forbindsstoffer til Region Syddanmark.
KØBENHAVNS KOMMUNE Børne- og Ungdomsforvaltningen Københavns Kommunes Frugt og grønt genudbud 1. Køb og levering af økologisk hel frugt, grønt og krydderurter.
Leverandørmøde Snedker 20. april 2014 kl på Selandia.
Informationsmøde 19. august 2013 omkring udbud af fødevarer.
KØBENHAVNS KOMMUNE ØKONOMIFORVALTNINGEN / Københavns Ejendomme og Indkøb Informationsmøde Udbud af håndværkerydelser til løbende drift og vedligeholdelse.
Teknikmøde EU-Udbud af Håndværkerrammeaftaler Mandag den kl
DFFU, 9. juni 2010 Praktiske tiltag i relation til den nye lov om håndhævelse af udbudsreglerne v/chefudbudsjurist Karin Martinsen.
Velkommen Udbudspræsentation af Automatiseret løsning Til Klinisk Biokemisk Afdeling, RRA 7. September 2015 Indkøb & Medicoteknik.
Orienteringsmøde - Prækvalifikation
8. august 2016 Orienteringsmøde vedrørende prækvalifikation til Netværkskomponentaftalen v. Christoffer Værgman Jeppesen, Marianne Røder Lauridsen (Moderniseringsstyrelsen)
Dagsorden for mødet Velkomst og kort præsentation
Jysk Fællesindkøb Udbud af parykker, toupeer og påsat hår
Jysk Fællesindkøb Udbud – Danskuddannelse for voksne udlændinge m.fl.
Hvordan anvendes SKIs møbelaftaler?
Rammeaftale Revisionsydelser
Informationsmøde Udbud af GLR / CHR 29. august 2016, Glostrup
Seneste nyt v/advokat Milena Krogsgaard
02.12 Kopi og Print 21. september 2018.
Juli 2013 Dialog i udbudshjulet
Under udbudsgrænserne
0207 Kommunikationsudstyr og -løsninger
Informationsmøde: Udbud af anti-decubitus madrasser og special madrasser, vekseltryk/dynamisk til Region Syddanmark.
Informationsmøde: Udbud 12/23309 om levering, installation, implementering, support, drift og vedligehold af Microsoft Dynamics AX 2012 Regnskab & Finans.
Rammeaftale Revisionsydelser
Informationsmøde: Udbud af produkter til brug ifm. personlig hygiejne og desinfektion.
Præsentationens transcript:

Indkøb & Medicoteknik Informationsmøde vedr. Hæmodialysemaskiner udbud 2012/S april 2012

Indkøb & Medicoteknik Agenda Gennemgang af opmærksomhedspunkter  Velkomst og præsentation  Spørgsmål til udbudsmaterialet  Den udbudte ydelse  Udbudsmaterialets opbygning  Betingelser for deltagelse/Udvælgelseskriterier  Tildelingskriterium  Vigtige frister

Indkøb & Medicoteknik Spørgsmål til udbudsmaterialet  Stilles skriftligt til og (altid til begge  Spørgefrist: 16. maj 2012  Spørgsmål indsendt efter denne dato vil så vidt muligt blive besvaret  Spørgsmål besvares samlet i anonymiseret form og offentliggøres på og

Indkøb & Medicoteknik Den udbudte ydelse  Udbuddet omfatter Hæmodialysemaskiner med tilhørende leverandørafhængige forbrugsvarer.  Der er tale om en kontrakt der vil være en sammenblanding af en offentlig kontrakt og en rammeaftale.  For de udbudte hæmodialysemaskiner vil der være tale om en offentlig kontrakt.  For de udbudte forbrugsvarer vil der være tale om en rammeaftale.  Rammeaftalen vil strække sig over 8 år, med mulighed for forlængelse i 2 x 12 måneder.

Indkøb & Medicoteknik Udbudsmaterialets opbygning  Udbudsmateriale med udbudsbilag Bilag A Generelle oplysninger om Tilbudsgiver Bilag B Udkast til aftale Bilag C Kravspecifikation Bilag E Leveranceplan Bilag F Tilbudskonfiguration og udstyrsoptioner Bilag G Uddannelsesoptioner Bilag I Reservedelsoptioner Bilag K Tilbudsskema Bilag L Indeståelseserklæring Bilag M Tro og love erklæring Bilag N Referenceliste Bilag ODisposition for elektronisk tilbudsstruktur Bilag P Informationsbilag vedr. evaluering ifm. Workshop/klinisk afprøvning Bilag Q Årlig driftsomkostning på forbrugsvarer Bilag R Liste over forbrugsvarer

Indkøb & Medicoteknik Bilag C: Besvarelse af A-krav

Indkøb & Medicoteknik Bilag G og I: Formler Bilag G Bilag I

Indkøb & Medicoteknik Bilag K + F og Q: Formler Bilag K Bilag F Bilag Q

Indkøb & Medicoteknik Udbudsmaterialets opbygning fortsat  Udkast til kontrakt med kontraktbilag Bilag 1.Købers fulde udbudsmateriale EU-udbud nr. 2012/S xx-xxxxxx inkl. spørgsmål/svar nr. 1 - x Bilag 2.Aftalekonfiguration (grundkonfiguration og valgte udstyrsoptioner på baggrund af oplysninger angivet i Sælgers besvarelse af udbudsbetingelsernes Bilag F) Bilag 3.Udstyrsoptioner (oplysninger angivet i Sælgers besvarelse af udbudsbetingelsernes Bilag F) Bilag 4.Uddannelsesoptioner, priser og vilkår (oplysninger angivet i Sælgers besvarelse af udbudsbetingelsernes Bilag G) Bilag 5. Finder ikke anvendelse Bilag 6.Reservedelsoptioner, priser og vilkår (oplysninger angivet i Sælgers besvarelse af udbudsbetingelsernes Bilag I) Bilag 7.Finder ikke anvendelse Bilag 8.Finder ikke anvendelse Bilag 9.Paradigma for afleverings- og overtagelsesdokument Bilag 10.Sikkerhedsstillelse ved forudbetaling Bilag 11.Garantistillelse i afhjælpningsperioden Bilag 12.Sælgers tilbud nr. xxxxx dateret xx. xxxxx 201x

Indkøb & Medicoteknik Betingelser for deltagelse/ Udvælgelseskriterier:  Fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 10 (10. – )  Vedrører virksomhedens egnethed og ikke selve den tilbudte opgaveløsning  Tilbudsgivere, der ikke afgiver de nævnte oplysninger, risikerer ikke at komme i betragtning.

Indkøb & Medicoteknik Tildelingskriterium:  Tildeling af kontrakt vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet det økonomisk mest fordelagtige tilbud ud fra en vurdering af følgende underkriterier:  Økonomi 50 %  Funktionalitet/Brugervenlighed 20 %  IT/Software 10 %  Service/Driftseffektivitet 10 %  Arbejdsmiljø/Miljøhensyn 10 %

Indkøb & Medicoteknik Vigtige frister og formalia  Spørgsmål: den 16. maj 2012  Tilbudsfrist: 31. maj 2012 kl. 14:00  Tilbudspræsentationen: 14.juni 2012  Workshop/klinisk afprøvning: uge 34/35  Levering af maskiner den 20. august 2012  De 2 dage hvor der er workshop ( august 2012)  Klinisk afprøvning fra den 27. august  Tilbud indsendes/afleveres i følgende eksemplarer:  1 underskrevet originaleksemplar i papirform  1 papir-eksemplar mærket 'Kopi' indeholdende kopi af det samlede tilbud med bilag jf. ovenfor.  11 USB memory-stick eller CD-ROM indeholdende det samlede tilbud.

Indkøb & Medicoteknik Tak for i dag Vi håber på et godt samarbejde GOD ARBEJDSLYST