Indkøb & Medicoteknik Informationsmøde vedr. Hæmodialysemaskiner udbud 2012/S april 2012
Indkøb & Medicoteknik Agenda Gennemgang af opmærksomhedspunkter Velkomst og præsentation Spørgsmål til udbudsmaterialet Den udbudte ydelse Udbudsmaterialets opbygning Betingelser for deltagelse/Udvælgelseskriterier Tildelingskriterium Vigtige frister
Indkøb & Medicoteknik Spørgsmål til udbudsmaterialet Stilles skriftligt til og (altid til begge Spørgefrist: 16. maj 2012 Spørgsmål indsendt efter denne dato vil så vidt muligt blive besvaret Spørgsmål besvares samlet i anonymiseret form og offentliggøres på og
Indkøb & Medicoteknik Den udbudte ydelse Udbuddet omfatter Hæmodialysemaskiner med tilhørende leverandørafhængige forbrugsvarer. Der er tale om en kontrakt der vil være en sammenblanding af en offentlig kontrakt og en rammeaftale. For de udbudte hæmodialysemaskiner vil der være tale om en offentlig kontrakt. For de udbudte forbrugsvarer vil der være tale om en rammeaftale. Rammeaftalen vil strække sig over 8 år, med mulighed for forlængelse i 2 x 12 måneder.
Indkøb & Medicoteknik Udbudsmaterialets opbygning Udbudsmateriale med udbudsbilag Bilag A Generelle oplysninger om Tilbudsgiver Bilag B Udkast til aftale Bilag C Kravspecifikation Bilag E Leveranceplan Bilag F Tilbudskonfiguration og udstyrsoptioner Bilag G Uddannelsesoptioner Bilag I Reservedelsoptioner Bilag K Tilbudsskema Bilag L Indeståelseserklæring Bilag M Tro og love erklæring Bilag N Referenceliste Bilag ODisposition for elektronisk tilbudsstruktur Bilag P Informationsbilag vedr. evaluering ifm. Workshop/klinisk afprøvning Bilag Q Årlig driftsomkostning på forbrugsvarer Bilag R Liste over forbrugsvarer
Indkøb & Medicoteknik Bilag C: Besvarelse af A-krav
Indkøb & Medicoteknik Bilag G og I: Formler Bilag G Bilag I
Indkøb & Medicoteknik Bilag K + F og Q: Formler Bilag K Bilag F Bilag Q
Indkøb & Medicoteknik Udbudsmaterialets opbygning fortsat Udkast til kontrakt med kontraktbilag Bilag 1.Købers fulde udbudsmateriale EU-udbud nr. 2012/S xx-xxxxxx inkl. spørgsmål/svar nr. 1 - x Bilag 2.Aftalekonfiguration (grundkonfiguration og valgte udstyrsoptioner på baggrund af oplysninger angivet i Sælgers besvarelse af udbudsbetingelsernes Bilag F) Bilag 3.Udstyrsoptioner (oplysninger angivet i Sælgers besvarelse af udbudsbetingelsernes Bilag F) Bilag 4.Uddannelsesoptioner, priser og vilkår (oplysninger angivet i Sælgers besvarelse af udbudsbetingelsernes Bilag G) Bilag 5. Finder ikke anvendelse Bilag 6.Reservedelsoptioner, priser og vilkår (oplysninger angivet i Sælgers besvarelse af udbudsbetingelsernes Bilag I) Bilag 7.Finder ikke anvendelse Bilag 8.Finder ikke anvendelse Bilag 9.Paradigma for afleverings- og overtagelsesdokument Bilag 10.Sikkerhedsstillelse ved forudbetaling Bilag 11.Garantistillelse i afhjælpningsperioden Bilag 12.Sælgers tilbud nr. xxxxx dateret xx. xxxxx 201x
Indkøb & Medicoteknik Betingelser for deltagelse/ Udvælgelseskriterier: Fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 10 (10. – ) Vedrører virksomhedens egnethed og ikke selve den tilbudte opgaveløsning Tilbudsgivere, der ikke afgiver de nævnte oplysninger, risikerer ikke at komme i betragtning.
Indkøb & Medicoteknik Tildelingskriterium: Tildeling af kontrakt vil ske ved anvendelse af tildelingskriteriet det økonomisk mest fordelagtige tilbud ud fra en vurdering af følgende underkriterier: Økonomi 50 % Funktionalitet/Brugervenlighed 20 % IT/Software 10 % Service/Driftseffektivitet 10 % Arbejdsmiljø/Miljøhensyn 10 %
Indkøb & Medicoteknik Vigtige frister og formalia Spørgsmål: den 16. maj 2012 Tilbudsfrist: 31. maj 2012 kl. 14:00 Tilbudspræsentationen: 14.juni 2012 Workshop/klinisk afprøvning: uge 34/35 Levering af maskiner den 20. august 2012 De 2 dage hvor der er workshop ( august 2012) Klinisk afprøvning fra den 27. august Tilbud indsendes/afleveres i følgende eksemplarer: 1 underskrevet originaleksemplar i papirform 1 papir-eksemplar mærket 'Kopi' indeholdende kopi af det samlede tilbud med bilag jf. ovenfor. 11 USB memory-stick eller CD-ROM indeholdende det samlede tilbud.
Indkøb & Medicoteknik Tak for i dag Vi håber på et godt samarbejde GOD ARBEJDSLYST