Analyse af troværdigheden hos F-Reklame.dk Af Kim Kristiansen & Rasmus Steen Rasmussen.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
En lille introduktion Angående links til
Advertisements

Alt er startet med en tanke! Tænk: Hvis vi nu vidste hvor alle var på vej hen…. ? Så skulle vi blot komme derhen først! Og så ville vi kunne tilbyde en.
LinkedIn Intro.
SEO (Search Engine Optimization) - Hvordan bliver du mere synlig på nettet?
Web 2.0 Teoretisk viden.
Sprogpakken Forældresamarbejde.
Deltag i konkurrencen om at blive regionens mest succesfulde eller modigste initiativ på Center for Telemedicins konference den 11/ Beskriv jeres.
Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere
Velkommen 8C Velkommen 8C Håber I har haft det godt- Håber I har haft det godt- Det har jeg, som I får at se...
• Frede viser sin egen Facebook side mv. • Alle oprettes på Facebook • Vi bliver venner med hinanden • Frede laver en gruppe til træning • Bog: Facebook.
ProfIT - fordi IT handler om penge. profIT Mere professionel anvendelse af IT hos virksomheder der:  Ikke udnytter eksisterende indkøbte IT løsninger.
Dagsorden Kildekritik Litteraturliste Søgestrategi/søgeprofil Søgeord
Sprog/billeder på Internettet
Af Andreas og Marlene. Spørgsmål. • Hvornår lavede i en internetshop? • Hvorfor valgte i at lave en internetshop? • Hvordan fik i lavet jeres hjemmeside.
Det rådgivende salg Tanke-eksperiment del 1 De tre sælger arketyper
Hjemmesider i efterskoleverden
Analyse af N.Kjær Bilcenter a/s
ART GALLERIES Gruppe 4.
Kultur- og branchestudier Opgaveforberedende forløb S3 & LT
MUNDTLIG FREMSTILLING
Fire aspekter Ledelsen (strategisk branding)
UNIQUE PHOTO Anne-Sofie Thers.
Forældremøde for U maj 2012 Dagsorden • Formålet med Play & Stay konceptet • Turneringsformater for u10 og u8 • Mål med træningen – selvtræning •
Jyske Bank Anne, Christian, Michael & Rasmus. Den nye Jyske Bank ► De forsøger sig med et nyt og mere ungdommeligt koncept, som de reklamere for via tv-reklamer.
Lav jeres egen forretning
NETVÆRK mere målrettet Hvilke netværk bruger du? Hvad bruger du dem til? Hvilke af dine netværk giver kontakt til topledere? Hvilke rummer nogen, der er.
Reklamer Reklametyper.
Velkommen til Hvordan vises skolens værdier bedst muligt i SkolePorten? SkolePortens fleksibilitet kan medvirke til at understøtte skolens værdier. Oplægget.
Spørgeguide til nyt design
SportHouse Værdier og leveregler i Judoklubben Mitani.
Brugerne på Kommunikationsforum.dk
Forstå referencetillidskurven
Overskrift Max 1 linje Forside dias Der findes 4 farveskemaer at vælge mellen: Marker det / de slides du vil have en anden farve på, Vælg ”Design” / ”Farver”
Hvem er Parseport? -- ParsePort er en nystiftet, dansk virksomhed med speciale i data-opsamling, -behandling og - præsentation. Hvem står bag ParsePort?
VEJEN TIL DEN GODE LINKEDIN PROFIL
Spørgeskemaundersøgelse
Seminar Nyborg Strand 3. maj 2011 Nortec System A/S Seminar Nyborg Strand 24. april 2012.
Agenda Indledning Troværdighedsanalyse Koncept Arbejdsprocessen Afslutning.
Kompetence Sikker Danisco bruger på deres hjemmeside et professionelt sprog der får hjemmesiden til at fremstå som en sikker hjemmeside.
KØBENHAVNS KOMMUNE Socialforvaltningen 26. Maj 2009 Behandlingsretten set fra en kommunal synsvinkel v. direktør Jens Elmelund.
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Økonomi og Jura Ø90 Online Ø90-Opgørelse og arbejdsgange Kursus efterår 2005 Helle Hovgaard Ledende økonomikonsulent.
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
Vælgervandringer og de personlige stemmers betydning Søren Risbjerg Thomsen
Galleri Typer  Enkelte Kunstnere  Simpel, begrænset indhold og overskuelig  Indblik i kunstnerens univers  Onlinegallerier  Stor samling værker.
Mennesker Værdier Resultater Sådan ønsker jeg at være i dialog med mine rådgivere Erik Ravn Schmidt.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Åbent Universitet på IT-Universitetet i København kompetenceudvikling for professionelle Mads Tofte, rektor.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Kapitel 6 Kommercielle nyheder Layout og nyhedstrekanten
Gudenå Distrikts hjemmeside blev flyttet til Korpsets SharePoint system den 30. januar 2007 Flytningen er sket for at: lette.
Pia Svejgaard Pedersen
Analyse af noveller.
Ledelse i nyt perspektiv Skandia:investforum, 18.marts Har krisen påvirket de danske ledere og deres måde at være ledere på?
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Min fætter BR min fætter
Ethos analyse af Camilla, Thor, Peter og Jens. Analyse af troværdighed Kompetence Sikker Sproget indeholder få grammatiske fejl Ekstravagant sprogbrug.
Hvordan klubber succesfuldt tiltrækker og fastholder sponsorer (Partnere) v/Kent Ewert.
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
Ansøgning for dummies.
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
E-handel og online service
KOMMUNIKATIONSDESIGN
KONCERNSERVICE STRATEGI 2020
Forbered dit oplæg for en folkeskoleklasse eller andet uddannelsesarrangement De næste slides er inspiration til præsentation af dig og din virksomhed.
Forbered dit oplæg for en folkeskoleklasse eller andet uddannelsesarrangement De næste slides er inspiration til præsentation af dig og din virksomhed.
Ansøgning for dummies.
Ansøgning for dummies.
Af alle hjemmesideejere har ikke
Præsentationens transcript:

Analyse af troværdigheden hos F-Reklame.dk Af Kim Kristiansen & Rasmus Steen Rasmussen

Kompetence  Hjemmesiden er let overskuelig  De er velformulerede og er direkte  De vil gerne udstråle at de er de mest erfarende i branchen  De fremviser et billede af dem hvor de står sammen med John McEnroe

Karakter  De understøtter deres opgaver ved at: Vise deres tidligere events og aktuelle events frem på siden Vise kundernes (Sportsstjerner) profil frem  De gør meget for store sportsbegivenheder i DK: De har arrangeret kampen mellem Man Utd og Brøndby IF i Parken De har præsenteret Tennis Legender i KB-Hallen De var medarrangør af Testimonial kamp til ære for Lars Høgh  Hjemmesiden er ikke humoristisk, de vil gerne virke meget professionelle

Tilstedeværelse Deres brug af billeder på hjemmesiden er med til at understøtte deres troværdighed For at se en beskrivelse af deres troværdighed se reklame.dk/generelt.asp her fortæller de hvem de er og hvad de står forhttp:// reklame.dk/generelt.asp De står bl.a. for: -Repræsentationen og rådgivningen for flere af Danmarks største sportsstjerner -De er således Danmarks ældste og mest erfarne firma i branchen.

Konklusion af analysen Vi finder hjemmesiden: -Yderst professionel og brugervenlig -Informativ mht. deres kunder -Ingen brug af flash (Gør det noget?)