Analyse af troværdigheden hos F-Reklame.dk Af Kim Kristiansen & Rasmus Steen Rasmussen
Kompetence Hjemmesiden er let overskuelig De er velformulerede og er direkte De vil gerne udstråle at de er de mest erfarende i branchen De fremviser et billede af dem hvor de står sammen med John McEnroe
Karakter De understøtter deres opgaver ved at: Vise deres tidligere events og aktuelle events frem på siden Vise kundernes (Sportsstjerner) profil frem De gør meget for store sportsbegivenheder i DK: De har arrangeret kampen mellem Man Utd og Brøndby IF i Parken De har præsenteret Tennis Legender i KB-Hallen De var medarrangør af Testimonial kamp til ære for Lars Høgh Hjemmesiden er ikke humoristisk, de vil gerne virke meget professionelle
Tilstedeværelse Deres brug af billeder på hjemmesiden er med til at understøtte deres troværdighed For at se en beskrivelse af deres troværdighed se reklame.dk/generelt.asp her fortæller de hvem de er og hvad de står forhttp:// reklame.dk/generelt.asp De står bl.a. for: -Repræsentationen og rådgivningen for flere af Danmarks største sportsstjerner -De er således Danmarks ældste og mest erfarne firma i branchen.
Konklusion af analysen Vi finder hjemmesiden: -Yderst professionel og brugervenlig -Informativ mht. deres kunder -Ingen brug af flash (Gør det noget?)