Merkur’s blomster.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
PostDK momsmodul Mange netbutikker overser, at der ikke er moms på forsendelser, når de sender varer til privat kunderne med Post Danmark.
Advertisements

Et samarbejde med AL Finans Factoring giver dig mange fordele
Jarnes A/S Ud af krisen Hvem er Jarnes A/S? • Start: Palle Jarne Clausen 1961 • Nu: 50% Morten Jarne Clausen & 50% Gitte Clausen Bruun Jarnes A/S.
Velkommen til TradingValues. -Bonusplan 2: -For Ambassadører: -Som AMBASSADØR optjener man bonus af DubLi’s gebyrindtægter som skabes via omsætningen.
M3 UG Årsmøde 2011 Leverandør-portal. Inspirationen… 1995: Præsentation af Foss Electrics løsning 2002: API’er bliver tilgængelige 2005: next-move start.
Nordisk Statistikermøde – København 2010 Fredag den 13. august 2010 Tema 4: Formidling Geomatic: Martin K. Glarvig & Danmarks Statistik: Erik Sommer.
Forbrugeraftaler kap 9 Af: Pia Hansen.
Virksomhedens informationsbehandling
IT og virksomheden Organisationsteori.
Gruppe 4. En kunde henvender sig i butikken for at købe en vare. Ekspedienten scanner varen og modtager betaling. Systemet fjerner varen fra lageret og.
Salg og service Dag 3.
Markedsvurdering.
Følgende præsentation er et eksempel på hvordan PowerPoint kan bruges til at lave animerede dataflowdiagrammer Den er lavet på baggrund af opg. 6, side.
Bestilling af IT udstyr og software fra Digitaliseringsstyrelsen. Har du prøvet at bestille i dag?
1 © Capacent Sparebanden Indkøbsområdet 20. maj 2010.
Natur- og landbrugskommissionens workshop den 9. oktober 2012
Præsentation af e-takeaway.dk
System til kursusadministration
Denne diasshow anbefales til alle personer som er dødtrætte af at modtage « blomster ».
SIMON HINDKÆR SEBASTIAN MIKKELSEN LASSE BAK MUHAREM GRADASCEVIC
Virksomheder - definition
BeBiked Foregår på Roskilde Festival -Sommerperioden Monopol Pilotprojekt (nyt) Billigt.
Hvad skal en vision kunne? Kommunalbestyrelsesmøde Hørsholm Kommune 8. oktober 2012.
Grænseoverskidende sundhedsydelser - en EU beslutning Oplæg ved Ole Christensen Medlem af Europa-Parlamentet (S)
Fagcenter 2Fagcenter 3 Fællescenter C Fagcenter 4 Fællescenter A Fagcenter 5 Fagcenter 6 Fællescenter B Fagcenter 1 Kommunal- direktør (BY og ØK) Direktør.
Den 28. oktober 2004 v/Anna Pelvig, PELVIG & PELTZ Markedsføring i praksis -cases.
Wischmann Innovation ©
OH 3.1 SWOT - Hvad får man ud af det? Større overblik over produkt og processer og dermed også en større viden. Efteruddannelse, kompetenceudvikling. Styrket.
NemHandel, OIOUBL og lovgivning
10 roser til dig.
FOPS arrangement den 18. maj 2011: ”Den gode proces for medarbejderne ved virksomhedsoverdragelse” Sådan har vi gjort.
VisKort – som produkt med eget community. Vikaren: Morten Kristoffer Hansen Videncenter for open source og åbne standarder.
Omrejsende ledere - Svendborg Kommunes interne konsulentkorps.
Møde… for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Rødekro Kommune Præsentation af Rødekro Kommunes Indkøbsnet Eva Minke Andersen.
- at holde processen i gang
E-handel og FM Program: Kl Introduktion
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
Implementering og brug af BPM i Lån & Spar Bank 24. september 2013, Get F'IT - Processer og IT Ved IT-Direktør Casper Gjerris.
Marokko Holiday Center
8.1 Faktura 3.Vil du springe til et bestemt afsnit eller dias? Klik på menuerne Outlines eller Thumbnails. 2.Klik med musen i dit eget tempo for at se.
12 Serviceydelser Oversigt
1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Regnskab & økonomistyring - Lektion 5 HD 5. semester forår 2010 v/ Jens Godik Højen, April 2010.
Opgaver Opgaver: Opret en Webshop Værktøj: Online brugermanual på webshoppen samt udleveret materiale svarende til gennemgangen.
Løftestænger til forbedring af leverandørudvikling 1 ProduktivitetKvalitet Produkt og specifikationer Logistik og planlægning Arbejdskapital.
Økonomi i hverdagen - grundviden for medarbejdere i fsb.
© Kommunikation skaber din organisation (2. udg.) Heidi Hansen, Hans Reitzels Forlag 2014.
It-systemer er med overalt. Før køb – hjemme hos kunden Kunden besøger hjemmesiden Kunden overvejer og tegner selv Sælger og tegneprogram inspirerer Prisen.
Slutdokument. Hver konference bør slutte med en fælles udtalelse, der har flere niveauer i sig. -Et niveau der henvender sig til medlemmerne og fortæller.
Projekt betalingsmodel Formålet med projektet: Projektet har til formål at etablere en betalingsmodel, der kan afløse de nuværende positive budgetreguleringer.
Virksomhed: SedumEksperten Præsentation af: Kåre Noer I faget: Speciale LA
IndFak Velkommen til Workshop for NYE Rekvirenter
konkurrencesituation
Supply Chain management SCM
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Idegrundlag og målsætninger
Behandling af leverandørfaktura
12 Serviceydelser Oversigt
12 Serviceydelser Oversigt
Bestilling og ordrebekræftelse
Kursus for administrative medarbejdere
Historie og organisation
Bestilling og ordrebekræftelse
CØ / FOKUSERET VÆRDIKÆDE
Indkøb PÅ AU.
Jan Christiansen Nyborg Gymnasium
Handels- og procentregning
Håndtering af forudbetaling og kredittjek
Workshop for bilagsbehandlere
Præsentationens transcript:

Merkur’s blomster

Organisation Direktør Salg Indkøb Indland Udland Økonomi Bogholderi Direktions-sekretær Indkøb indland er fra GAZA i Odense Indkøb udland er fra Holland

Omsætning Salg af buketter er mere end halveret de seneste 2 år

Temaer Fødselsdag Mors dag Valentines dag Bryllup Årstiderne Temaerne skifter og annonceres i lokalavisen

Kerne- og periferiydelser Blomster Indpakning Levering med bud

Processer Ordrebestilling Udskrive faktura Modtage betaling Kunde-henvendelse Udskrive faktura Klargøre bestilling Modtage betaling Levering Her ses opgaverne fra en kunde henvender sig til kunden betaler for sine varer

Dækker kunders behov Selvrealisering Ego-behov Sociale behov

SWOT Stærke sider Svage sider Dygtig blomsterbindere Beliggenhed IT-kendskab Muligheder Trusler Leverandør til kommunes plejehjem Flora åbner i byen næste måned

Handlingsplan 2011 Medarbejdertilfredshedsundersøgelse Ekstern bistand Aktivitet Medarbejdertilfredshedsundersøgelse Ressourcer Ekstern bistand Ansvarlig Butiksindehaver Deadline November 2011 Aktivitet Hvad vi l gøre for at opnå målet Resurser Tid og omkostninger Ansvar-lig Deadline Information Hvem skal orienteres

Udvider og flytter til Falen Historik Åbner på Vesterbro Udvider og flytter til Falen Opkøbes af J. Hansen Åbner e-handel 1980 1991 1999 2006