Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Arkitekten og innovationen ? -Hvornår går det godt -hvornår går det skidt -og hvorfor er det nu det gør det Er der for arkitekter en modsætning - fx mellem.
Advertisements

Sikkerhedskultur - lærlinge
Kvalitetskodeks for Realkompetence i Danmark DFS Forum for kompetencer den 7. september 2010 Nationalt Videncenter for Realkompetencevurderinger.
På vej mod en innovativ offentlig sektor
Inklusion – et fælles anliggende Daugaard
Økonomien i det boligsociale arbejde Bo Andersen Konsulent Boligsocial Funktion.
Sådan skaber du værdi som leder i din virksomhed
Erfaringer med og visioner om implementering af Office 365 på Tårnby Gymnasium Nicolai Schaarup.
Kommunalreformen. En dansk status
Alder Navn Dato SSQ12 SSQ12 Instruktioner Jeg bruger ét høreapparat (venstre øre) Jeg bruger ét høreapparat (højre øre) Jeg bruger to høreapparater (begge.
Videndeling og ledelse
Niels Åkerstrøm Andersen Asmund W. Born Kærlighed og omstilling
Forældremøde 2/ Information om forårets valg til skolebestyrelsen 2.Evaluering af tiltag til forbedret kommunikation på skoleintra 3.Status på implementering.
Brug af IT redskaber og -systemer i den administrative stilling
Implementering af SkoleIntra i hverdagen Nordvestskolen  information  arbejdsgang  kursus  support Tommy Sørensen©
Evaluering Brobygning / Tilmelding. Før brobygning. Efterskoler. For dårlig vejledning af UU i 9. kl. Manglende ønsker på uddannelsesplaner.
Opdagende skriftsprog i et inklusionsperspektiv
Dan Zielke og 1.
Evaluering af dagtilbud Oplæg til DLO’s konference København 25. april 2007 Anne Kjær Olsen og Pia Vinther Dyrby konsulenter på Danmarks Evalueringsinstitut.
Organisation og kommunikation
VIRKSOMHEDSCENTER Skolestyret erhvervsuddannelse Herningsholm Erhvervsskole i samarbejde med Skovskolen og Erhvervsskolerne i Års.
Forældreinddragelse Støt dit barn til et liv uden tobak.
Forsøget begyndte d. 1.januar 2005 og bygger bl.a. på
Randers Kommune IT-udviklingsprogram Temadag for IT-afdelingen den 21. Maj 2007.
18. Strategisk analyse af interne forhold
Projekt HfO Obligatorisk skemalagt lektie- og opgaveværksted for 1. hf elever.
Udvikling på IT-området
Muligheder og ulemper ved skytjenester Ved Claus Aarøe, UNI•C
5 år med ESCO- hvad er erfaringerne og alternativerne? Jesper Ole Jensen, Statens Byggeforskningsinstitut, Aalborg Universitet Susanne Balslev Nielsen,
SkoleIntra som skolens digitale hjemmebane SkoleIntra som skolens digitale hjemmebane - nogle forholdsvis almindelige betragtninger om drift, implementering.
Implementering af Lærerintra
Indkøbs- og logistikchef, Region Midtjylland
Velkommen til LærerIntra set fra lederens bord Ledelsens holdning og ageren har stor betydning for, hvordan SkoleIntra kommer til at fungere på skolen.
Mål og visioner for fremtiden Vision, mission, mål og værdier blev revurderet sidste år – og de holder. Det politiske program er fra 2007, og det skal.
SkoleIntratræf Kolding Lisbeth Møller SkoleIntra i specialundervisningen.
Indledning Resultater fra spørgeskema undersøgelsen 374 har svaret på spørgsmålene Svaret på spørgsmålet: Hvem vil til den tid være i gang med at bruge:
Offentlig ledelse mellem management og politik Jørgen Grønnegård Christensen FMOL-præsentationsforelæsning.
Ledelse over grænser i sundhedsvæsenet Hvordan kan vi lede på nye måder, der går på tværs? Christina Holm-Petersen & Martin Sandberg Buch.
Spørgeskema som evalueringsværktøj for ledelsen Nordvestskolen Tommy Sørensen©
Nordiatrans 42nd Congress Charlotte Nielsen RN, MSc Nefrologisk afdeling Odense Universitetshospital, Danmark Implementering af en patientinddragende indlæggelsessamtale.
Pædagogisk Rådsmøde F olkeskolereform 6. Februar 2014.
FORBEDRINGSLEDELSE OG KOMMUNIKATION Helle Adolfsen, Sygeplejefaglig direktør, E-MBA, Cand. Cur 27. APRIL 2016.
Borgerne som medspillere -. Tidspunkt for og formål med inddragelsen Ide Analyse og planlægning Formål Udvikling og styring Implementering Evaluering.
At blive forvandlet? Beth Juncker Professor Københavns Universitet.
Etablering og drift af faciliteter – sammen med frivillige Friluftsrådet V/Julia Bjerre Hunt, Ingerfair.
Gode relationer, tydelige rammer og klar kommunikation - 10 trin til det gode samarbejde mellem efterskoler og kommuner omkring sårbare og udsatte unge.
© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing
Konference om Videnspredning i Sundhedsvæsenet (ViS) Overlæge Jørn Dalsgaard Nielsen Trombosecentret, Gentofte Hospital.
© Kommunikation skaber din organisation (2. udg.) Heidi Hansen, Hans Reitzels Forlag 2014.
Evaluering af innovation En grønspættebog Hjælp! Jeg skal evaluere et innovativt tiltag! COI-konference 19. november 2015 Professor Peter Dahler-Larsen.
OBS: E2012 programmet fra 2009 til juni Herefter revideres mål og indsatsområder på baggrund af den fælleskommunale og fællesoffentlige digitaliseringsstrategi.
FORMANDSTRÆF FOR BESTYRELSESFORMÆND NÅR ELEVER UDFORDRER SKOLENS REGLER.
Det sociale intranet som kommunens digitale arbejdsplads.
Politik og organisation
Leavitts model.
Organisation, innovation and supply chain – to marketing (i-bog)
Organisation, innovation and supply chain – to marketing (i-bog)
©Offentlig administration – i et udviklingsperspektiv
LOGOSKITSE FOR FAABORGEGNENS EFTERSKOLE
© Organisation, innovation og forsyningskæden – til marketing
Leavitts model.
Præsentation af Socialstyrelsens Praksiskonsulent-korps
Bløde færdigheder er hård valuta
LP ledertalentudviklingsforløb
Leavitt’s model Modellen er en oversigt over de dynamiske,
Konferencen om medier, efterskoler og krisekommunikation
Markedsmodning, proces
Interne survey som ledelsesværktøj
Hvordan sikrer vi, at vores viden bruges til
Blondinen og den manglende 710
Præsentationens transcript:

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation

Forstander Tage Krogh Nielsen Vesterdal Efterskole

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen Implementeringen

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen Implementeringen Skoleintras elementer

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen Implementeringen Skoleintras elementer Politikker og faldgruber

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen Implementeringen Skoleintras elementer Politikker og faldgruber Spørgsmål

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen Manglende samtidig tilstedeværelse skaber stort kommunikationsbehov

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen Manglende samtidig tilstedeværelse skaber stort kommunikationsbehov Lærerne møder forskelligt – og kun halvdelen!

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen Manglende samtidig tilstedeværelse skaber stort kommunikationsbehov Lærerne møder forskelligt – og kun halvdelen! Køkkenpersonalet går tidligt hjem !

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen Manglende samtidig tilstedeværelse skaber stort kommunikationsbehov Lærerne møder forskelligt – og kun halvdelen! Køkkenpersonalet går tidligt hjem ! Og administrationen

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Om organisationen Manglende samtidig tilstedeværelse skaber stort kommunikationsbehov Lærerne møder forskelligt – og kun halvdelen! Køkkenpersonalet går tidligt hjem ! Og administrationen

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Implementeringen

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Implementeringen Faseopdelt

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Implementeringen Faseopdelt Vagtbogen

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Implementeringen Faseopdelt Vagtbogen Beskedsystemet

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Implementeringen Faseopdelt Vagtbogen Beskedsystemet Dokumentdeling

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Implementeringen Faseopdelt Vagtbogen Beskedsystemet Dokumentdeling Evalueringsværktøjer

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Vagtbogen

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Beskedsystemet

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Dokumentdeling

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Skoleintra på Vesterdal Evalueringsværktøjer

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Politikker og faldgruber

Skoleintra – centrum i efterskolens interne kommunikation Spørgsmål!