Magien bag en grøn Tuborg

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
GOD INFORMATIONSSØGNING for professionsbachelorer Faser i informationssøgeprocessen Strategi for løsning af informationsbehov Identificering af relevante.
Advertisements

Der var engang et ældre ægtepar ....
Du skal vide nogen om blodtrykket, fordi det fortæller noget om hvordan dit hjerte har det. HUSK - at hjertet ikke er til at undvære ligesom bilen.
SMUT PAKKE 3 VIDEN OM KOST.
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Modul 3C Ideudvikling med anvendelse af principper som stimuli.
Du skal vide nogen om blodtrykket, fordi det fortæller noget om hvordan dit hjerte har det. HUSK - at hjertet ikke er til at undvære ligesom bilen.
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Afstemning Udvælgelse af ideer til videre arbejde
Kreativ digital matematik
Foreningen UP/93 Forårsarrangement Tema ”Human Resources” NCC, Tuborg Havnevej 15, Hellerup.
Indledning Verden er blevet mindre – afstanden er ingen hindring
Trykte reklamer og tv-reklamer
Selena Gomez.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Analyse af N.Kjær Bilcenter a/s
Mia bliver væk Serpil og Aishe Her er historien om Mia.
Tabulex - hvad er det? Et elektronisk komme/gå-registreringsprogram – det sikrer, at SFO´ens medarbejdere kan efterleve fremmødekontrollen. Målet er at.
Markedskommunikation Kapitel 10
Kapitel 5 Den kreative strategi
Prøv det nye the mysterious wold game, test din viden om verden og få et godt grin med dine bekendte, vi vil garanter du vil synes om det og lære noget.
KVINDELIG SELVSIKKERHED
Hvem skal være med til at definere kerneopgaven – og hvordan
Gruppe 4 (Bjarke, Malthe og Jonas) - Vancouver Art Gallery D. 17. marts gik dagens udflugt til ”Vancouver art gallery”. Vi skulle her undersøge om de tossede.
En helt normal samtale ved morgenbordet:
Forældremøder på Kalbyris
Karl Henrik Flyums model
EN KOLD PILS…. ...ER OM SOMMEREN OFTE DET STØRSTE ØNSKE FOR ET ALMINDELIGT MENNESKE. MEN HVORNÅR ER DET AT ØLLET HAR KORREKT TEMPERATUR OG KOLDT NOK TIL.
Vejledning i projektarbejde
Hvem vinder? Hvem vinder? Øl versus kvinde. 1. Øl er altid fugtig. Kvinder skal først bearbejdes. Øl er altid fugtig. Kvinder skal først bearbejdes. 1.
Reklamer Reklametyper.
Bedre udbytte af it i skolen Noter fra lærernes selvevaluering af tema 1.
GOD INFORMATIONSSØGNING for gymnasium og hf
Mountain Dew Tobias, Anne Marie, Mathias og Kasper.
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Kvalitet og smag af dansk øl Ølentusiast & landskonsulent Jens Erik Jensen VFL.
Læring i et vejledningsperspektiv
2 – 3 – 4 ORD Alle kan lære….at læse.
Trivsel og værdier - i skoletasken
Problemorienteret projektarbejde Christian Nøhr Institut for Samfundsudvikling og Planlægning Aalborg Universitet.
En entreprenørs oplevelser og erfaringer ved Kim R. Jensen.
Åse Bille Jensen Uddannet Odense seminarium 1992 Åløkkeskolen 1993
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
E-magasiner Et nyt medie Gruppe 15 Isabel, Julia, Maiken og Rikke.
Hvordan skabes sammenhæng mellem teori og praksis
„Gå til H&M og køb et par bukser"
MADS, JONAS, RONNI & JESPER CAR APP. PERSONA Rasmus er 28 år og har arbejdet som automekaniker i 3 år og har som følge godt styr på biler. Rasmus lever.
Formidling og informationsarkitektur Christina Mette Thorarinn.
Modul 4A Ideudvikling 2&2 alene med en bunke blandede stimulikort (Spillet)
Senior Festival Hvor ord svigter, ”taler musikken” Udarbejdet af: Peter, Younas, Katarina og Nina.
mens animationen kører afprøve andet design
Andre kostkomponenter
Forundersøgelse Fornyelsesfasen: Visionsudvikling.
Konkurrenceforhold.
Aalborg d. 23. april 2007 Markedsføring via computerspil.
Reklameanalyse.
SKRIVEFAGET Modul 1: Skriveproces og struktur Lektion 2: Fase 1: Idéudvikling og fokus.
Erhvervsskolen Nordsjælland Milnersvej Hillerød telefon Projekt om teknisk tegning, design og produktudvikling.
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Procent regning.
Samfundet i danmark i mellem krigstiden
Hypotese1( Fagmål 5) Vi antager at Betina har socialfobi samt tvangsforestillinger pga. hun ikke har taget sin medicin regelmæssigt. (fagmål 5, sundhedspædagogik.
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Design Hvad er design?.
Øl og mad tirsdag den 29. august 2017
Vi hører altid om kvinders “regler”, her er så mændenes regler.
Elevtrivselsundersøgelsen 2018 For gymnasiale uddannelser
Elevtrivselsundersøgelsen 2018 For gymnasiale uddannelser
Elevtrivselsundersøgelsen 2018 For gymnasiale uddannelser
Præsentationens transcript:

Magien bag en grøn Tuborg

Fase-Modellen Formulering af opgave: Idéskabelse: Idéudvikling:  evt. øl reklame Idéskabelse: Forskellige ideer: Øl, parfume, sko, kaffe, chanel, kims, chokolade, dax, adidas, nike, iphone, converse, Idéudvikling: En sensuel reklame for parfumen Chanel, Kims og hygge, talende øl eller evt. en kendt, Idévurdering:  Øl reklame med kendt kvinde ølånd.

Budskabsindhold og udformning Målrettet:  Vi vil med denne reklame prøve, at få flere kvinder til at drikke øl Skal fænge her og nu: Gennemgående tema er øllens magi Manipulative og informative reklamer: Begge to, fordi reklamen både spiller på følelser og på øllens egenskaber Kommunikative hjælpemidler  Ingen kommunikative hjælpemidler

3 typer mediegrupper Reklamespot, evt. busreklame Storyboard Reklame i et magasin