Magien bag en grøn Tuborg
Fase-Modellen Formulering af opgave: Idéskabelse: Idéudvikling: evt. øl reklame Idéskabelse: Forskellige ideer: Øl, parfume, sko, kaffe, chanel, kims, chokolade, dax, adidas, nike, iphone, converse, Idéudvikling: En sensuel reklame for parfumen Chanel, Kims og hygge, talende øl eller evt. en kendt, Idévurdering: Øl reklame med kendt kvinde ølånd.
Budskabsindhold og udformning Målrettet: Vi vil med denne reklame prøve, at få flere kvinder til at drikke øl Skal fænge her og nu: Gennemgående tema er øllens magi Manipulative og informative reklamer: Begge to, fordi reklamen både spiller på følelser og på øllens egenskaber Kommunikative hjælpemidler Ingen kommunikative hjælpemidler
3 typer mediegrupper Reklamespot, evt. busreklame Storyboard Reklame i et magasin