Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent 2.Godkendelse af dagsorden 3.Bestyrelsens beretning om.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Generalforsamling den 18. marts Valg af dirigent. Bestyrelsen foreslår ”Aage Larsen ”
Advertisements

Hvalpsund Kraftvarmeværk A.M.B.A
LAG Struer Generalforsamling 29. april Program •Afholdelse af årlig generalforsamling •Afholdelse af ekstraordinær generalforsamling.
Årsmøde 2013 i NORDFYN. Scleroseforeningens lokalafdeling NORDFYN.
Velkommen til generalforsamling i. Dagsorden •Valg af dirigent •Valg af to stemmetællere •Formanden aflægger beretning om klubbens virke i det forløbne.
Velkommen til den årlige generalforsamling 16. april 2009.
1. Valg af dirigent og 2 stemmetællere 2.Formandens beretning for Kassereren fremlægger revideret regnskab for 2008 (udsendt!) 4.Forslag fra bestyrelse.
Generalforsamling Utterslevhøj Grundejerforening 19. marts 2013 kl. 19
LAG Silkeborg Generalforsamling 28. april Generalforsamling, 28. april 2009 Dagsorden •Valg af dirigent •Forelæggelse af bestyrelsens.
Side 1 Generalforsamling Grenaa & Anholt Vandforsyning 25. marts 2010.
Velkommen til Generalforsamling
De Aktive Kultur Samvær Fitness Netværk De Aktive Generalforsamling 16. maj 2012.
Foreningen for Ataksi / HSP Generalforsamling 2014
Referat for generalforsamling i Grundejerforeningen Hybenhaven
Frivillighed i Billund Kommune nu og i fremtiden
NYHEDSBREV Årgang 10 Nummer 1, marts 2013 Praktiske forhold Tilmelding og betaling til middag. Deltagelse i middag koster 155,- kr. per person. Tilmelding.
GF & Brødeskovparken Velkommen Generalforsamling 2009.
GF Brødeskovparken Generalforsamling 2010 Brødeskovparken 18. marts 2010.
GF Brødeskovparken Generalforsamling 2011 Brødeskovparken 10. marts 2011.
Velkommen til Generalforsamling i SAK 77 Tirsdag d Svømmecenter Nordvest.
Februar 2007 GENERALFORSAMLING 2007 side 1 af 4 Vi har igen i år fornøjelsen at indkalde til den Ordinære Generalforsamling i DIN Grundejerforening I år.
Februar 2008 GENERALFORSAMLING 2008 side 1 af 4 Vi har hermed fornøjelsen at indkalde til den Ordinære Generalforsamling i DIN Grundejerforening I år fremlægger.
1. Valg af dirigent og 2 stemmetællere 2.Formandens beretning for Kassereren fremlægger revideret regnskab for 2009 (udsendt!) 4.Forslag fra bestyrelse.
NatPHD Generalforsamling 2010 Ph.d.-foreningen ved Naturvidenskabeligt Fakultet.
NYHEDSBREV Årgang 8 Nummer 1, marts 2011 Bestyrelse Formand Jesper Holm, Bernstorfflund Allé 15, 2920 Charlottenlund, Kasserer Michael Ørnø,,
Passivhus Nordvest Generalforsamling 28. september 2011.
Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent 2.Godkendelse af dagsorden 3.Bestyrelsens beretning om.
Godkendelse af dagsorden Formandens beretning
Klubben blev stiftet den 8. oktober 1941 på Hotel Jylland der lå på hjørnet af Studsgade og Nørreport i dag har klubben lokaler på Lokalcenter Fuglebakken.
Velkommen til generalforsamling
Lederne Midt-Vest Velkommen! Ordinær generalforsamling Torsdag den 11. marts 2010, kl Lederne Midt-Vest Skarrildhus Sdr.Ommevej Kibæk.
Generalforsamling 2013 Karlstrup vandværk af 1959 A.m.b.A.
VISION HVAD vil vi stræbe efter: HVORDAN når vi frem: HVILKE ‘områder er relevante: Oprettelser af projektorganisation – de overordnede rammer STRATEGI.
Vandrådet (VR) i Skanderborg Kommune
8. maj Folkeskolens nationale tests Karl-Åge Andreasen 2.
Velkommen til generalforsamling i I/S Veksø Vandværk
Ekstraordinær Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent (Mikael) 2.Orientering om Fonden ”Den selvejende.
Dagsorden · Valg af dirigent · Beretning v. formanden · Regnskab v. kassereren · Budget og fastsættelse af kontingent · Indkomne forslag · Valg til bestyrelse.
Projekt Forskerspirer Projekt Forskerspirer Projekt Forskerspirer giver deltagerne mulighed for at fordybe sig i et emne og udarbejde forslag.
Grundejerforeningen Stangkjær
Grupperådsmøde 2015 Rødovrespejderne
Velkommen til Vandrådet i Favrskovs Generalforsamling 2012 Lyngå d. 12/ A.Vi starter med spisning ! B.Christian Chr. Fra PC brødboring fortæller.
Bestyrelsen fremlægger forslag til nedlæggelse af Nordborg Golfbane ApS Medlemshøring om forslaget Mandag d. 26. oktober 2009 Ekstraordinær generalforsamling.
NYHEDSBREV Årgang 6, Nummer 1, marts 2009 Bestyrelse Formand Jesper Holm, Bernstorfflund Allé 15, 2920 Charlottenlund, Kasserer Michael Ørnø,
NYHEDSBREV Årgang 7 Nummer 1, marts 2010 Bestyrelse Formand Jesper Holm, Bernstorfflund Allé 15, 2920 Charlottenlund, Kasserer Michael Ørnø,,
vlp1 Velkommen til Generalforsamling Foerlev vandværk Tirsdag kl Kulturhuset.
Foreningen for Ataksi / HSP Generalforsamling Foreningen for Ataksi / HSP Generalforsamling
GENERALFORSAMLING Valg af dirigent 2.Formandens beretning 3.Kassererens fremlæggelse af regnskab 4.Behandling af evt. indkomne forslag 5.Valg.
Generalforsamling Valg af dirigent 2. Valg af referent 3. Bestyrelsens beretning v/Bjarne Ø. Olesen 4. Aflæggelse af regnskab v/kasserer Johan.
Grundejerforeningen Tyregården Velkommen til Generalforsamling /
Grundejerforeningen N. P. Danmarksvej og Birkevænget Velkommen til ekstraordinær generalforsamling mandag d. 14 marts 2016 Kl Valg af dirigent.
URS Generalforsamling 20. April 2010 Rømø Havn. Dagsorden a. Valg af dirigent b. Formandens beretning c. Godkendelse af revideret Årsrapport 2009 d. Valg.
Hedensted Fjernvarme Velkommen til generalforsamling Onsdag den 11. juni 2014 på Hedensted Sognegård.
GENERALFORSAMLING Valg af dirigent 2.Formandens beretning 3.Kassererens fremlæggelse af regnskab 4.Behandling af evt. indkomne forslag 5.Valg.
Generalforsamling i IDA IT Onsdag 26. marts 2014, kl i IDA, København.
Københavns Kogræsserlaug
Generalforsamling 13. Marts 2017.
FLAG Nord. FLAG Nord Generalforsamling 22. marts 2016.
Indkaldelse til Generalforsamling i Støtteforeningen Holmetræet
Generalforsamling Tirsdag d. 22. november 2016
Foreningen for Ataksi / HSP Generalforsamling 2018
Generalforsamling 2018.
Generalforsamling 2018.
Velkommen til generalforsamling 2018 ved Sønderholm Varmeværk
Generalforsamling 2019 Rødovrespejderne
Afdelingsmøde den Der kan ikke træffes beslutninger under eventuelt! 1
Ordinært Interessentskabsmøde 2018
Føns Nærvarme Generalforsamling d. 24 april 2019
Repræsentantskabsmøde
Referat af bestyrelsesmøde den 30
Præsentationens transcript:

Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent 2.Godkendelse af dagsorden 3.Bestyrelsens beretning om der forgange år og fremtiden 4.Fremlæggelse og godkendelse af revideret årsregnskab 5.Fastsættelse af kontingent 6.Indkomne forslag 7.Valg af bestyrelsesmedlemmer 8.Valg af suppleanter 9.Valg af revisor 10.Evt. Torsdag den 27.september 2012 kl på Lindegaarden 1

Foreningsaktiviteter Januar 2012: Forhandling med kommunen om betingelserne for at overtage Lindegaarden 14 Bestyrelsesmøder 2 Forretningsudvalgsmøder Marianne Hilton Formand for Støtteforeningen 2

Kulturaktiviteter Marianne Hilton Formand for Støtteforeningen 3 Formål: Lave aktiviteter der kan skaffe dynamik og substans i arbejdet for at "fylde indhold i gården" sideløbende med restaureringen af bygningerne Okt 2011: Maler udstilling med traditionel kinesisk kunst sidste efterår. Her var der flot besøg med mellem besøgende i løbet af efterårsferien Dec 2011: Julekalender i vinduerne på Lindegaarden med konkurrence på Facebook. I nyskabende og alternativt tiltag, der skabte en masse dialog – og netværket ulmer fortsat Feb 2012: Vi afholdt Fastelavn : Vi har også holdt et Erhvervsengagement for lokale erhvervsdrivende – ligesom gården jævnligt bliver præsenteret af Niels for forskellige interesserede

Kommunikation Hjemmeside, Facebook og Kultunaut Udsendt 2 Nyhedsbreve Ca. 10 Artikler i Det Grønne Område 4

Kommende aktiviteter Vi stifter som sagt fonden og køber Lindegaarden Vi bemander fondens bestyrelse – i første omgang med Støtteforeningens bestyrelse. Men dette er helt klart en midlertidig løsning. Vi starter en intensiv fundraising kampagne Vi starte en ligeså intensiv medlems søgnings kampagne Hvad skal vi ellers lave af arrangementer? Ideer er velkomne 5

Fra egne rækker 6 Købe Lindegaarden nu

Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent 2.Godkendelse af dagsorden 3.Bestyrelsens beretning om der forgange år og fremtiden 4.Fremlæggelse og godkendelse af revideret årsregnskab 5.Fastsættelse af kontingent 6.Indkomne forslag 7.Valg af bestyrelsesmedlemmer 8.Valg af suppleanter 9.Valg af revisor 10.Evt. Onsdag den 28.september 2011 kl i lejligheden på Lindegaarden 7

Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent 2.Godkendelse af dagsorden 3.Bestyrelsens beretning om der forgange år og fremtiden 4.Fremlæggelse og godkendelse af revideret årsregnskab 5.Fastsættelse af kontingent 6.Indkomne forslag 7.Valg af bestyrelsesmedlemmer 8.Valg af suppleanter 9.Valg af revisor 10.Evt. Onsdag den 28.september 2011 kl i lejligheden på Lindegaarden 8

Fastsættelse af kontingent Bestyrelsen indstiller at kontingentet for fortsat er 200 kr. 9 Forfalder hvert år i oktober

Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent 2.Godkendelse af dagsorden 3.Bestyrelsens beretning om der forgange år og fremtiden 4.Fremlæggelse og godkendelse af revideret årsregnskab 5.Fastsættelse af kontingent 6.Indkomne forslag 7.Valg af bestyrelsesmedlemmer 8.Valg af suppleanter 9.Valg af revisor 10.Evt. Onsdag den 28.september 2011 kl i lejligheden på Lindegaarden 10

11 Bestyrelsen foreslår at vi fortsætter uændret frem til februar 2013 men – og det er helt afgørende - suppleret med nye medlemmer. Bestyrelsen foreslår også at der holdes ekstraordinær generalforsamling i februar grundet ny organisering med fonden, herunder samspillet med Støtteforeningen og Støtteforeningens nye rolle Indkomne forslag

Generalforsamling i Støtteforeningen for Kulturstedet Lindegaarden 1.Valg af dirigent og referent 2.Godkendelse af dagsorden 3.Bestyrelsens beretning om der forgange år og fremtiden 4.Fremlæggelse og godkendelse af revideret årsregnskab 5.Fastsættelse af kontingent 6.Indkomne forslag 7.Valg af bestyrelsesmedlemmer 8.Valg af suppleanter 9.Valg af revisor 10.Evt. Onsdag den 28.september 2011 kl i lejligheden på Lindegaarden 12

Valg af medlemmer til Bestyrelsen Den gamle Bestyrelse fortsætte men suppleres med nye Marianne Hilton, Niels Friderichsen, Mikael Vest, Jytte Kløve, Kirsten Eikers, Carsten Spangsberg (suppleant), Kaj Christensen (suppleant) 13

Valg af suppleanter til Bestyrelsen og revisor Nuværende suppleanter: Carsten Spangsberg og Kaj Christensen Carsten genopstiller Revisor: Statsautoriseret revisor Arne Jakobsen fra Revisionsfirmaet Aage og Povl Holm Rustenborgvej 7A opfordres til at stille op 14