Web-baseret Modulopbygget Let at bruge Let at vedligeholde Alle registreringer foretages online Tilpasset DS/ISO 9001:2000
Klik på et modul for at se en beskrivelse Moduloversigt Basal grundmodul Auditmodul Personalemodul Reklamationsmodul Projektmodul Instrumentmodul Maskinmodul Leverandørmodul Klik på et modul for at se en beskrivelse
Grundmodul Med Basal grundmodulet kan du: Oprette og vedligeholde en komplet kvalitets- og miljøhåndbog m/ fuld dokument- og versionsstyring mulighed for brugerkommentarer til dokumenter adgangskontrol til dokumenter efter behov Sammensætte menuerne efter eget behov Oprette brugere med adgangsrettigheder Søge i håndbogen med søgefunktionen Stille forslag i forslagskassen Udarbejde handlingsplaner Udarbejde kopi på CD-ROM til brug for ekstern auditor
Grundmodul: Systemforside Meddelelsesfunktion med meddelelser om opgaver og forsinkelser Søgefunktion Dit firmalogo Menuen tilpasser du selv til din virksomhed. Virksomhedens processer afspejles af systemet.
Grundmodul: Dokument Se tidligere versioner Dokumenthoved har forskellig farve alt efter dokumentstatus Stamoplysninger for dokumentet Dokumentets titel og indhold fremgår også af menuen Mulighed for at skrive kommentarer til dokumentet Indholdsfor-tegnelse for dokumentet
Systemadministration: Dokumentoversigt Hjælpefunktion til alle skærmbilleder Afsnit Sektion Dokument Oversigt over alle afsnit, sektioner og dokumenter med mulighed for at redigere. Alle rettelser bliver logført og alle udgåede dokumenter gemmes og er tilgængelige
Auditmodul Med auditmodulet kan du: Planlægge og gennemføre interne audits vha.: auditkalender auditforskrifter og -beskrivelser Gennemføre ledelsesevalueringer Rapportere og behandle afvigelser Definere korrigerende handlinger Følge op på afvigelsesbehandlingen Udskrive statusrapport for afvigelser
Auditmodul: Auditkalender Planlagte interne audits Gennemført audit Betegnelse for de enkelte auditsessioner Forsinket audit
Personalemodul Med personalemodulet kan du: Oprette medarbejderkartotek med CV for hver medarbejder Løn- og ansættelsesforhold Gennemføre medarbejdersamtaler Oprette og anvende kompetencekartotek Planlægge efteruddannelse
Personalemodul: Kompetenceoversigt Medarbejdernes kompetencer Mulighed for at oprette virksomhedens kompetencebehov Kompetenceområde Kompetencebehov – niveau og antal medarbejdere
Reklamationsmodul Med reklamationsmodulet kan du: Rapportere fejl og reklamationer Definere korrigerende handlinger Følge op på behandlingen Udskrive statusrapporter for fejl og reklamationer Udarbejde fejlstatistikker
Reklamationsmodul: Reklamationsrapport Indtast data omkring kunde og vare Beskriv fejlen – tilføj evt. billeder Klik på Reklamation for at oprette en ny reklamation
Projektmodul Med projektmodulet kan du: Enkelt få overblik over alle projekter Styre projekter fra start til slut Opstille projekt- og produktkrav Definere projektfaser og tidsplaner Rapportere projektets fremgang Udskrive statusrapporter for projekterne
Projektmodul: Projekt Beskrivelse af projektet Projektets faser og status for de enkelte faser
Instrumentmodul Med instrumentmodulet kan du: Oprette et komplet instrumentkartotek Klassificere instrumenterne efter egne behov Let få et overblik over Alle virksomhedens instrumenter Kalibreringsstatus med kalibreringskalenderen Registrere brug og udlån af instrumenter
Instrumentmodul: Kartotek Mulighed for registrering af brug og udlån Mulighed for elektronisk manual Instrumentets stamdata Mulighed for flere måleområder Registrering af kalibrering. Ved overskridelse af interval sendes meddelelse til den ansvarlige
Maskinmodul Med maskinmodulet kan du: Oprette et komplet maskinkartotek Klassificere maskinerne efter egne behov Let få et overblik over Alle virksomhedens maskiner Vedligeholdelsesstatus
Leverandørmodul Med leverandørmodulet kan du: Oprette et leverandørkartotek Udføre leverandørevalueringer Informationer fra leverandørkartoteket kan anvendes i instrument- og maskinkartotek.