Web-baseret Modulopbygget Let at bruge Let at vedligeholde

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Trehøje-Pigerne Side 1 Vejledning til brug af hjemmesiden Det er slet ikke så vanskeligt – så brug hjemmesiden flittigt… Det er.
Advertisements

En fremtidssikret planlægningsløsning
Akkrediteret certificering af ledelsessystemer
Sådan kommer I i gang med digital signatur
Videregående pc-vejledning
JordWeb: en hjemmeside til anmeldelse af jordflytning.
Hvordan får du et Print Screen
Første gang du logger på, skal du bestille ny adgangskode her
Løntermometer° Vedligehold dit lønsystem. Løntermometeret Mange virksomheder oplever, at et ellers godt lønsystem efter nogle år ikke længere har den.
Øvelse fra Klik for at redigere undertiteltypografien i masteren - Diskuter og beskriv faserne og ’workstages’ Fase 1 – Preproduktion Forberedelse.
Digital Offentlig Byggesagsbehandling ABT-fondsprojekt med Gladsaxe, Gentofte, Lyngby-Taarbæk, Rudersdal, Vejle og Århus EBST og KL DOB MAJ KONFERENCE.
MUSEN ELLER TRYK PÅ ”ENTER”
Introduktion til CMS. Indhold ● Forberedelse af indhold til hjemmeside ● Opsætning af hjemmeside (CMS)
Vejen til akkrediteret certificering af ledelsessystemer på Grønland
Frontermetroen Klik Klik på de indrammede felter og pile - og få en forklaring på indholdet Peder Ohrt  4 grundlæggende funktioner på Fronter Klik her.
Energiledelse Energiledelse betyder, at virksomheden gennemfører en systematisk, løbende indsats for at bruge energien bedre og derigennem øge virksomhedens.
Hvad er CURIS? CURIS er et IT-system til registrering af forskning og formidling på KU CURIS er navnet for Copenhagen University Research Information System.
DANBIOs fokusområder.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret oktober 2012.
Frontermetroen Klik Klik på de indrammede felter og pile - og få en forklaring på indholdet Peder Ohrt  4 grundlæggende funktioner på Fronter Klik her.
Beskrivelsesværktøjer
Mamut ServiceSuite Opsætning Online arbejdsseddel og Online booking
POLITIK LEDELSESSYSTEM
Frontermetroen Klik Klik på de indrammede felter og pile - og få en forklaring på indholdet Peder Ohrt  4 grundlæggende funktioner på Fronter Klik her.
1. Ordreside: Køretøjerside: Brugereside: Timesedlerside: Beskederside: Oversigtskortside: Themeside: 19.
Obligatorisk projekt 5: ERP-systemer
Morten Langgaard ØkonomiIT
Eksamens navn Dit navn. Oversigt  Spørgsmål nummer 1 Spørgsmål nummer 1  Spørgsmål nummer 2 Spørgsmål nummer 2  Spørgsmål nummer 3 Spørgsmål nummer.
Oprettelse af Digital Post
Den Kreative arbejdsform
Naboskabet.dk Et redskab til boligområdet - som tager pulsen på naboskabet - og giver ideer til at udvikle det sociale liv.
Vejledning i testfunktionen på Absalon Testfunktionen er et værktøj som kan bruges til eksamen, status af de studerendes standspunkt eller som de studerende.
Før du starter, skal du sikre dig at du har en digital signatur. Få den gennem den ansvarlige på afdelingen (gyn:Christel Nielsen), el. bestilbestil 1.
Elementer på designside Dataelementer Informationer og datafeeds fra eksterne websites som Facebook, LinkedIn etc. uploadede filer som feks. dokumenter,
1 COWI BAR Handel, BAR Jord til Bord, BAR Kontor, Grafisk BAR, Industriens BAR 1 ARBEJDSMILJØLEDELSE OHSAS Seminar 1 Arbejdsmiljøledelse OHSAS
Quality Management Systems
 Åben KM Udfyld oplysninger:  Indbakke: NYE  Kommunikerende enhed: Alle beskeder: + hospitalskode Afdelingsspec.: afdelingskode, søg med  Afslut med.
Nodesøgning Klik på ”Noder” for at komme til nodesøgning. Her kan du udfylde søgefelter som du plejer – men søgning på noder er underforstået.
Vejledning til oprettelse af CV
Kvalitetsstyring og kortlægning efter jordforureningsloven ATV-møde 4. november 2009.
Finde og åbne et chatrum Brug søgefunktionen i Lync til at finde de rum, du har adgang til. 1.I hovedvinduet i Lync skal du klikke på fanen Chatrum. 2.Skriv.
Fundamentale principper for brugervenlige web-sites WEB 1 IT-C 24. Feb
Skemaet er lavet som felter til indtastning af tekst
© 2012 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Tilføje en kontakt Listen Kontakter gør din kommunikation lettere og gør det muligt for dig.
Seminar 6 – Arbejdsmiljøledelse
Styr på ressourcer og projekter Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Brevudskrivning Du vil gerne skrive et brev, i dette tilfælde til en kreditor. I din venstre menubjælke finder du derfor Kreditor og trykker på den. Derved.
INDFAK2 Rekvirent VELKOMMEN.
INDFAK2 Rekvirent VELKOMMEN.
IT for let øvede Modul 5: ”Tekstbehandling ”. Formål KULTUR & FRITIDSHUSET – SKOLEGADE 54 – TLF: Kunne skrive en tekst med store og små bogstaver.
GoMINIsite – og få en ny og bedre hjemmeside på minutter 0.
Publiceringsgenvej i OJS Send din færdigformaterede fil uden om det redaktionelle workflow og direkte til elektronisk publicering Denne publiceringsform.
Skab dit eget kommunikationsværktøj. Dette er et værktøj til dig, som vil Have orden i og styr på din kommunikation Være mere effektiv i brugen af dine.
Workcyclus Mere end 10 års erfaring Facilitering, rådgivning og gennemførelse af APV og trivselsundersøgelser m.m. Private og offentlige virksomheder.
It-systemer er med overalt. Før køb – hjemme hos kunden Kunden besøger hjemmesiden Kunden overvejer og tegner selv Sælger og tegneprogram inspirerer Prisen.
Kort gennemgang – der kommer en nærmere beskrivelse på modul 3
servicemedarbejdere har ikke det fulde overblik over
Gevinstrealisering og fastholdelse
Videnskabeligt projekt
GUIDE TIL OPRETTELSE AF OPSLAG
Hvordan ændrer jeg teksten på min hjemmeside?
Kontakter, tilstedeværelse og chat
GUIDE TIL OPRETTELSE AF LINKS
Sådan bruges video- s og emnerapporter
Din firmabrochure Dette er et godt sted at placere et idegrundlag
Rapportering af fremdrift eller status
Opret fremmed kursus Blå kurser: Fremmed kurser
Præsentation af app til Stafet For Livet Formålet med Stafet For Livet Appen er, at skabe en app, der fungerer som en samlet indgang til stafetten for.
GUIDE TIL BRUGEN AF MAPPER I MINE DOKUMENTER
Hvordan registrerer jeg arter og besigtigelser i NaturAppl?
Præsentationens transcript:

Web-baseret Modulopbygget Let at bruge Let at vedligeholde Alle registreringer foretages online Tilpasset DS/ISO 9001:2000

Klik på et modul for at se en beskrivelse Moduloversigt Basal grundmodul Auditmodul Personalemodul Reklamationsmodul Projektmodul Instrumentmodul Maskinmodul Leverandørmodul Klik på et modul for at se en beskrivelse

Grundmodul Med Basal grundmodulet kan du: Oprette og vedligeholde en komplet kvalitets- og miljøhåndbog m/ fuld dokument- og versionsstyring mulighed for brugerkommentarer til dokumenter adgangskontrol til dokumenter efter behov Sammensætte menuerne efter eget behov Oprette brugere med adgangsrettigheder Søge i håndbogen med søgefunktionen Stille forslag i forslagskassen Udarbejde handlingsplaner Udarbejde kopi på CD-ROM til brug for ekstern auditor

Grundmodul: Systemforside Meddelelsesfunktion med meddelelser om opgaver og forsinkelser Søgefunktion Dit firmalogo Menuen tilpasser du selv til din virksomhed. Virksomhedens processer afspejles af systemet.

Grundmodul: Dokument Se tidligere versioner Dokumenthoved har forskellig farve alt efter dokumentstatus Stamoplysninger for dokumentet Dokumentets titel og indhold fremgår også af menuen Mulighed for at skrive kommentarer til dokumentet Indholdsfor-tegnelse for dokumentet

Systemadministration: Dokumentoversigt Hjælpefunktion til alle skærmbilleder Afsnit Sektion Dokument Oversigt over alle afsnit, sektioner og dokumenter med mulighed for at redigere. Alle rettelser bliver logført og alle udgåede dokumenter gemmes og er tilgængelige

Auditmodul Med auditmodulet kan du: Planlægge og gennemføre interne audits vha.: auditkalender auditforskrifter og -beskrivelser Gennemføre ledelsesevalueringer Rapportere og behandle afvigelser Definere korrigerende handlinger Følge op på afvigelsesbehandlingen Udskrive statusrapport for afvigelser

Auditmodul: Auditkalender Planlagte interne audits Gennemført audit Betegnelse for de enkelte auditsessioner Forsinket audit

Personalemodul Med personalemodulet kan du: Oprette medarbejderkartotek med CV for hver medarbejder Løn- og ansættelsesforhold Gennemføre medarbejdersamtaler Oprette og anvende kompetencekartotek Planlægge efteruddannelse

Personalemodul: Kompetenceoversigt Medarbejdernes kompetencer Mulighed for at oprette virksomhedens kompetencebehov Kompetenceområde Kompetencebehov – niveau og antal medarbejdere

Reklamationsmodul Med reklamationsmodulet kan du: Rapportere fejl og reklamationer Definere korrigerende handlinger Følge op på behandlingen Udskrive statusrapporter for fejl og reklamationer Udarbejde fejlstatistikker

Reklamationsmodul: Reklamationsrapport Indtast data omkring kunde og vare Beskriv fejlen – tilføj evt. billeder Klik på Reklamation for at oprette en ny reklamation

Projektmodul Med projektmodulet kan du: Enkelt få overblik over alle projekter Styre projekter fra start til slut Opstille projekt- og produktkrav Definere projektfaser og tidsplaner Rapportere projektets fremgang Udskrive statusrapporter for projekterne

Projektmodul: Projekt Beskrivelse af projektet Projektets faser og status for de enkelte faser

Instrumentmodul Med instrumentmodulet kan du: Oprette et komplet instrumentkartotek Klassificere instrumenterne efter egne behov Let få et overblik over Alle virksomhedens instrumenter Kalibreringsstatus med kalibreringskalenderen Registrere brug og udlån af instrumenter

Instrumentmodul: Kartotek Mulighed for registrering af brug og udlån Mulighed for elektronisk manual Instrumentets stamdata Mulighed for flere måleområder Registrering af kalibrering. Ved overskridelse af interval sendes meddelelse til den ansvarlige

Maskinmodul Med maskinmodulet kan du: Oprette et komplet maskinkartotek Klassificere maskinerne efter egne behov Let få et overblik over Alle virksomhedens maskiner Vedligeholdelsesstatus

Leverandørmodul Med leverandørmodulet kan du: Oprette et leverandørkartotek Udføre leverandørevalueringer Informationer fra leverandørkartoteket kan anvendes i instrument- og maskinkartotek.