“Cheshire Puss,” she began, …… ”Could you tell me, please, which way I ought to go from here?” “That depends a good deal on where you want to get to,” said the Cat. “I don't much care where--” said Alice. “Then it doesn't matter which way you go,” said the Cat. “--so long as I get somewhere,” Alice added as an explanation. “Oh, you're sure to do that,” said the Cat, “if you only walk long enough.” Alice's Adventures in Wonderland
Alice's Adventures in Wonderland Hvis bare Alice havde vist….. - Hvor hun var - Hvor hun ville hen - Hvordan hun kunne komme derhen ….havde det hele været meget lettere….
Sport “Det forpligtende fællesskab” ”Fitness-kultur” Sundhed
Fremtidens mål og handlinger Vi har Vi vil Vi gør
Vi kan / har Stærke sider Svage sider Problemer / udfordringer 1. fase
+÷ …….
Aktiviteter Målgrupper Kultur Organisation Ledelse
Re-aktiv Resultat Tid Ikke fremtids- orienteret. Reagerer på udfordringer
Re-aktiv In-aktiv Resultat Tid Resultat Ikke fremtids- orienteret. Reagerer på udfordringer Sådan er jeg. Jeg gør, som jeg plejer
Re-aktiv In-aktivPræ-aktiv Resultat Tid Resultat Ikke fremtids- orienteret. Reagerer på udfordringer Sådan er jeg. Jeg gør, som jeg plejer Bruger fortid til at bestemme, hvad jeg nu gør. Udgangspunkt i tidligere valg.
Hvor skal vi hen? Re-aktiv In-aktiv Pro-aktiv Præ-aktiv Resultat Tid Resultat Ikke fremtids- orienteret. Reagerer på udfordringer Sådan er jeg. Jeg gør, som jeg plejer Bruger fortid til at bestemme, hvad jeg nu gør. Udgangspunkt i tidligere valg. Tilvalg/fravalg på baggrund af målet Udgangspunkt i fremtiden
Vi kan / har Stærke sider Svage sider Problemer / udfordringer 1. fase Vi vil Kreativitetsfase - Visioner - Ønsker - ”Glansbilleder” 2. fase
”Danmark – det bedste sted i verden at dyrke eliteidræt”
Vi kan / har Stærke sider Svage sider Problemer / udfordringer 1. fase Vi vil Kreativitetsfase - Visioner - Ønsker - ”Glansbilleder” MÅL- Formulering Fælles mål fase
Målformulering: Specifikt Målbart Acceptabelt Realistisk Tidsbestemt Evaluering
Vi kan / har Stærke sider Svage sider Problemer / udfordringer 1. fase Vi vil Kreativitetsfase - Visioner - Ønsker - ”Glansbilleder” MÅL- Formulering Fælles mål fase
Vi kan / har Stærke sider Svage sider Problemer / udfordringer 1. fase Vi vil Kreativitetsfase - Visioner - Ønsker - ”Glansbilleder” MÅL- Formulering Fælles mål fase Handlingsplan udarbejdes Vi gør 3. fase
Emne / mål:__________________________________________ Hvad / hvordan Hvad bør gøres - Hvordan skal det gribes an Hvem er ansvarlig Hvornår skal det være færdigt? Start Slut Ressourcer