Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Salgsstyrketjek på 24 timer DON´T STOP THINKING ABOUT TOMORROW

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Salgsstyrketjek på 24 timer DON´T STOP THINKING ABOUT TOMORROW"— Præsentationens transcript:

1 Salgsstyrketjek på 24 timer DON´T STOP THINKING ABOUT TOMORROW
Med fokus på dialog, beslutninger og handlinger Salgsstyrketjek på 24 timer DON´T STOP THINKING ABOUT TOMORROW

2 Processen 6 timer 12 timer 24 timer Handling
Der udformes konkrete handlingsplaner Beslutning Fastlæggelse af relevante indsatsområder Dialogen Vurdering af virksomhedens udviklingspotentiale Handling Beslutning

3 Dialogen Vurdering af virksomhedens udviklingspotentiale
Hvad er virksomhedens udviklingspotentiale i forhold til branchenormen, og de kritiske succesfaktorer i branchen inden for 4 temaer: Forretningsfokus Organisation Kunderelationer Virksomhedsdrift

4 Det dialogbaserede landkort

5 Dialogen i ledelsesteamet
Dialogen tager afsæt i følgende: Virksomheden Hvor godt performer vi inden for hvert område: 1 = i ringe grad 10 = i stor grad Kritiske succesfaktorer KSF Hvor vigtigt er det enkelte område for at opnå succes i branchen? 1 = ikke vigtigt 5 = middel vigtigt 10 = særdeles vigtigt Branchenormen På hvilket niveau er det enkelte område set ud fra en branchestandard:

6 Dialog vedrørende: Forretningsfokus
Hvor er vores udviklings-potentiale i forhold til: Vores evne til at performe Og hvor vigtigt området er set som kritisk succesfaktor

7 Dialog vedrørende: Organisation
Hvor er vores udviklings-potentiale i forhold til: Vores evne til at performe Og hvor vigtigt området er set som kritisk succesfaktor

8 Dialog vedrørende: Kunderelationer
Hvor er vores udviklings-potentiale i forhold til: Vores evne til at performe Og hvor vigtigt området er set som kritisk succesfaktor

9 Dialog vedrørende: Virksomhedsdrift
Hvor er vores udviklings-potentiale i forhold til: Vores evne til at performe Og hvor vigtigt området er set som kritisk succesfaktor

10 Bruttoindsatskatalog
Indsatsområder med afsæt i de 4 hovedområder Forretningsfokus Organisation Kunderelationer Virksomhedsdrift Aktivitet:

11 Beslutning & prioritering af centrale indsatser
Indsatsområder med afsæt i de 4 hovedområder Forretningsfokus Organisation Kunderelationer Virksomhedsdrift Aktivitet:

12 Indsæt SMART Specifikt
Formulér målet så præcist og detaljeret som muligt Målbart Hvordan vil du, og andre vide, at du har nået dit mål? Hvad vil være beviset? Attraktivt Er målet vigtigt og attraktivt for dig og din afdeling? Er målet et middel til et andet, bagvedliggende mål? Realistisk Er målet realistisk i forhold til den tid, og de ressourcer, som er til rådighed? Tidsbestemt Hvornår er målet nået?

13 SMART udløser mål og handlinger
Fokusområde Mål placeres i Gameplanen under mål Fokusområder placeres i Gameplanen under faser og aktioner Opgaver placeres i detailplanen Noter disse SMART’er og opgaver på Post-It Opgave Opgave Opgave Opgave

14 Visuel Game Plan

15 Detailplaner – Next Step

16 Eksempel på skema til risikoanalyse
Konsekvens *1: Manglende leverance fra interne ressourcer Stor Hvad kan vi gøre for at fjerne risikoen eller mindske sandsynlighed og konsekvens? *2: Skift af projektleder *3: Organisationen omstruktureres Lille Lav Høj Sandsynlighed for at det indtræffer


Download ppt "Salgsstyrketjek på 24 timer DON´T STOP THINKING ABOUT TOMORROW"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google