[Navne på dem i gruppen] [EMNET]
[Her skriver I kort om den påstand eller de tal, som I har undersøgt] [Også hvem, der er fremkommet med påstanden/tallene]
[Her er hvad X sagde om...] [Find et konkret klip, hvor nogen fremsætter en påstand eller nogle tal, som I kan undersøge. Lav et link til klippet. NB! på DR's Se TV er det muligt at linke til et præcist tidspunkt i klippet] Link til klip
[Påstanden/tallene] [Her uddyber I den påstand eller de tal, som personen er kommet med] [Hvor kommer de fra?] [Hvad fortæller de?] [Etc.]
Problemerne ved [påstanden/tallene] [Her viser I hvilke problemer, der med påstanden/tallene] [Brug kildekritik, metode, statistik og jeres kritiske sans] [Dokumentér med rigtige tal fra andre undersøgelser, samfundsstatistik, Danmarks statistik Surveybanken og andre steder]
Problemerne ved [påstanden/tallene] [Lav gerne mange slides, hvor I gennemgår påstandene/tallene et af gangen]
Problemerne ved [påstanden/tallene] [Vær opmærksomme på, at det kan vise sig, at påstandene/tallene faktisk er rigtige]
Interview [I jeres fremlæggelse kan I lade en fra gruppen spille rollen, som den, der Har fremsat påstanden/tallene som I har undersøgt. Ham eller hende skal så forsvare påstanden/tallene i et kritisk interview. Husk at spørg om hvorfor personen har fremsat den påstand eller de tal]
Sand eller falsk [Placer den røde plet, der hvor I mener, at den høre bedst hjemme]
Researchet af: [Jeres navne]