Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test!

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Vi præsenterer SLIDEPLAYER.DK
Advertisements

Flickr.com – online billeddeling
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Landsseminar for Junior- og Eliteledere 19 November 2011.
Dag 4 Fortryk-knap og videre til kasse Dagens program: 1.Fortryd-knappen ud for hver vare i kurven skal virke Formiddagens arbejde:
Fredericia Former Fremtiden Længst muligt i eget liv
HHX - Lene Baake Afsætning 2012.
Ytringsfrihed og sygeplejersker
Internet til alvor og sjov
Vi gennemførte en række interview ifm
målgruppe: unge og uddannelse • CM1 Handelsskoler ( år) • CM2 Gymnasier ( år) • CM3 Tekniske skoler (15-23 år) • CM4 Videregående uddannelser.
Pigerne er blevet udfordret!! Susanne, med det nyeste forår’s tøj fra butikken. Tina har sat pigernes hår. Charlotte har lagt make up.
Velkommen. Ingeniørforeningen, IDA En dynamisk fagforening og interesseorganisation.
Evaluering som en del af elevernes lærings proces
Junior til Junior Konceptet
Iværksætteri: Af Thomas Buhelt..
Interaktive test - Karakteristika & Nyskabelser
Kommunikation / it.
Prøv det nye the mysterious wold game, test din viden om verden og få et godt grin med dine bekendte, vi vil garanter du vil synes om det og lære noget.
Research & innovation Målgruppe Platforme Web 2.0 Koncept AIDAS Mockups – website Mockups - mobil World Outgames Research & Innovation 1.Semester projekt.
1 Effektevaluering højner kvaliteten af hjælpemiddelformidlingen SidLigGodt konference 28 januar 2014 Mette Andersen Team Hjælpemiddelspecialisterne Odense.
S O R - modellen Markedsførings- Stimuli (De fire P-er) Omverdenen
Navn:Dag: Tid: Mobil:RGC / CGCC Lær at spille golf i unikke rammer Ugentlig juniortræning Ugentlig juniortræning Navn:Dag: Tid: Mobil:RGC.
Hvordan du bliver lykkelig. 1. Have et mål 2.Smil altid.
Hvordan du bliver lykkelig. 1. Have et mål 2.Smil altid.
SEO PÅ AU.
Hotellets koncept.
Digital Post til foreninger Kommunikation mellem det offentlige og din forening.
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Newline.
Valg af parametre.
Målet for os i dag ”At lære jer en simpel model, der sætter jer i stand til, at opbygge en argumentation, der giver jeg gennemslagskraft”
Research & Innovation Gruppe 2 Morten Tobias Gammelgaard Darlene Andreasen Nick Becker Damm David Pambuena Kristiansen.
Jobrådgivernes Brancheforening Brugertilfredshed hos ”anden aktør” København 30. november 2011.
Online markedsføring og e-handel Voxeværket – Uge21.
Hvordan du bliver lykkelig. 1. Have et mål 2.Smil altid.
Succesrige virksomeder
Snak med din sidemand om dette et par min.
10 roser til dig.
Præsentation af Feel like Maj Ideen Et værktøj til at finde frem til de af destinationens oplevelser, som bedst matcher gæsternes ønsker og behov:
Guide til PowerPoint-præsentationer i MSO
Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.
registrere dig som bruger på Når du vil i gang med dit eTwinningprojekt i din børnehave skal du først.
JTU GENERALFORSAMLING 10. MARTS CARDIO TENNIS Hvorfor jeg er her i dag - Dialogmøde med Dansk Tennis Forbund og en række klubber 18. juni
Af: Jonatan W & Line Stryander
12 Serviceydelser Oversigt
Kom/IT præsentation Dette vil jeg komme ind på i løbet af fremlæggelsen: Opgavetype(kampagne) inkl. Begrundelse for valg Målgruppeanalyse Kommunukations.
Hvorfor innovationstjek? v. Helle Bertram
Usability ITU, Forår 2009 Øvelser. Usability ITU, Forår 2009 Organisering af samarbejdet (15 min.) Ambitionsniveau og formål med kurset Tidsforbrug Arbejdsform.
Research & Innovation. Fremlæggelse Vores idé Vores idé Målgruppe Målgruppe Produktet Produktet Hjemmeside Hjemmeside Mobilapplikation Mobilapplikation.
Væk fra motivation Hvorfor går der altid kludder i det?
Projektgrundlag Fred and Legend's nystartet butik Butikken: kvalitet, eksklusivitet og en hyggelig stemning, Kunden: begrænset indfyldelse Nogle foto,
GRUPPE 6.
Stress En folkesygdom?.
Trivselsundersøgelse 2015 Uddrag af undersøgelsen.
Full-service kommunikation Prolog Reklamebureau A/S Knudtzon´s Bogtrykkeri A/S v/ Henrik Juul Kühn, Key Account Manager.
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
Den klassiske vurdering af arkitektur De fem F'er Form, funktion, fantasi, forståelse og forbindelse. Alle gode værktøjer, når man skal vurdere den arkitektoniske.
Gruppearbejde - podcast Produceres senest mandag den 22. oktober Hvis man i grupperne vælger at ”arbejde hjemme” denne dag, skal Torben have besked.
Power up Your PowerPoint Udarbejdet af Irene Krainer Larsen Irla.
FRA IDÉ TIL VIRKELIGHED
Forretningsudvikling med Destination Lillebælt
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Titellayout Undertitel
Konceptmodel – køreplan for hvordan vi vil drive vor virksomhed
VoksenBadminton… Er det noget for jer?
5 gode argumenter for hvorfor det skal til din klub
projekt:værktøjsdagen
Normals målgruppe Appellere til kvinder Bandwagon/thrifty Middelklasse
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Præsentationens transcript:

Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test! Desire ”Få en gratis prøvetræningsuge i SATS” ”Få resten af november og indmeldelsesbeløbet gratis” Action ”Bliv medlem direkte online og start din træning allerede i dag” (Link) Satisfaction Friskere, stoltere og gladere Stor tilfredshedsfølelse AIDAs

Stimuli De 4 p’er Place: Det er ikke noget de spiller ret meget på, fordi de ikke er så udbredte i hele landet. Product: Livskvalitet/glæde (’slogan’ og billederne), du skal føle dig hjemme. Meget familieorienteret. Price: De spiller slet ikke på prisen, man skal faktisk klikke 6 gange for at få en ide om, hvad det koster at gå der. Til gengæld slår de på gratis opstart. Promotion: Let tilgængeligt SOR modellen

Organisme Målgruppe Geografisk segmentering: København, Århus Aldersgrupper: børnefamilier, studerende, ældre m.fl. Familierne lægger mere vægt på produktet frem for prisen (fx børneydelser) Respons Mærkevalgsorienteret: SATS frem for fx fitness.dk SOR modellen