Research & Innovation Gruppe 2 Morten Tobias Gammelgaard Darlene Andreasen Nick Becker Damm David Pambuena Kristiansen.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Børns sociale liv med digitale medier
Advertisements

Børns sociale liv med digitale medier
Øvelse fra Klik for at redigere undertiteltypografien i masteren - Diskuter og beskriv faserne og ’workstages’ Fase 1 – Preproduktion Forberedelse.
Afstemning Udvælgelse af ideer til videre arbejde
Danmark’s Lungeforening’s Facebook Side Emma Williams – Praktikant i uge 9, 2012.
Digitale medier og mobning
Anvendt medialisering ved Fredda Galea
- Research og Konceptudvikling Af : Dennis, Rune, Mike, Serge og Søren.
Hvordan laver man en hjemmeside? Velkommen! Februar 2007.
Hjemmesider Intro.
En gennemgang af internettet
Netnørdmøde i SEH 1 Netnørdernes på-vej-hjem møde den 21. maj 2008 kl. 17 – med tema: Web3.0 – hvad er anderledes i forhold til WEB2.0? Lokalitet:
Elevernes digitale dannelse
Roadshow: Bibliotek på vej mod Bibliotekar 2.0
Kommunikation / it.
Research & innovation Målgruppe Platforme Web 2.0 Koncept AIDAS Mockups – website Mockups - mobil World Outgames Research & Innovation 1.Semester projekt.
Odrbildne - the beginning of a beautiful friendship Pecha Kucha 28. februar 2011.
Medier i dag - historie og tendenser
Digital netværkstjeneste for pasning af kæledyr En undersøgelse af netværksskabelse og tillidsstrategier Mundtligt oplæg af Charlotte Hjorth Britt Morelli.
1 The Case Research Strategy in Studies of Information Systems Af:Izak Benbasat, David K. Goldstein og Melissa Mead Publiceret: MIS Quaterly i 1987.
MICHAEL ANDREAS HANSEN COMMERCIAL DIRECTOR & PARTNER
Ungdomsbyen i samarbejde med Benedicte Kommunikation
Medieforløb 2006 Internettet som offentlighed og læringsrum Udarbejdet af Rie, Nadja, Maha og Mette R.
Vi holder fast Konference 23. august Hvad? Sociale medier = En teknologi og en praksis, der er blevet gjort mulig med Web 2.0- teknologierne.
Facebook Ung i Grenå.
Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test!
FYNS KUNSTMUSEUM Gruppe 2. Agenda  Målgruppe  Hjemmesiden  Formål  Udformning og valg af virkemidler samt stilart  PLUS – Værdierne  Konklusion.
Gamespot.Com Stjerneanalyse af Lars, Michael, Søren & Steen.
Målsætning med hjemmeside
Museet for fotokunst Modernistisk Design. Style & Experience Project Modernisme Brandts Målgruppe WPS Hjemmesiden Gruppe Proces Kaotisk Europa  1890.
Vibeke Thøis Madsen, IntraTeam
HUSK BILLEDE Foredragsaftnens tema
LINKS Det er vigtig at sørge for at få andre hjemmesider til at linke.  Det skaber større popularitet. Ved sine link skal man IKKE skrive ”klik her”,
Research & Innovation Projekt 1 Gruppemedlemmer: Anders, Bitten og Janne.
Find Your Friend app og (mobil) kommunikation
Nye digitale muligheder i overbygningen KL, Odense Birgitte Holm Sørensen Forskningsprogrammet Medier og it i læringsperspektiv DPU, Aarhus Universitet.
Netværksmøde for praktikere. Inden man går i gang med DDB Den typiske process: Planlægning/Design/Produktion/Lancering Vi starter midt i produktiondelen.
Agenda Indledning Troværdighedsanalyse Koncept Arbejdsprocessen Afslutning.
Nyhedsside i eReolens app til iPhone og iPad Læs nyheder fra eReolens redaktion.
5 gode grunde til at tænke seriøst over computerspil: Bred målgruppe: 5-75 år og kønsforskelle Øget afstand mellem udviklere og brugere Teknologisk udvikling.
Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Nye sociale trends på nettet Mimi M. Dvorak & Magnus B. Jølner Danmarks Biblioteksskole. 16 november 2006.
Forberedelse 2.0 ”Store your knowledge in your Friends” © UFFE SØRENSEN.
Agenda Agenda Introduktion Målgruppe WPS Gennemgang af Application
Digital formidling af offentlig borgerservice, kursusnr ”Medier”
Malte, Kim, Tan og Kasper. Målgruppe Valg af stilart Målgruppe kontra stilart Hjemmesiden Ideer og attraktioner Grupperefleksion Konklusion.
FULGNI Research & Innovation ritid ærmiljø derumegeplads rønne arealer nnovation.
Kom/IT præsentation Dette vil jeg komme ind på i løbet af fremlæggelsen: Opgavetype(kampagne) inkl. Begrundelse for valg Målgruppeanalyse Kommunukations.
Milles Univers Indhold og design tager afsæt i at det er Milles skabbog som hun selv skriver / har skrevet.
Research & Innovation. Fremlæggelse Vores idé Vores idé Målgruppe Målgruppe Produktet Produktet Hjemmeside Hjemmeside Mobilapplikation Mobilapplikation.
Målgrupper og netværk Målet er at få børnene ud og få sat en dagsorden om børns brug af naturen. Målgruppen er de voksne, der tager børnene i hånden eller.
Interaktivitet Undersøgelse af tablet medies interaktivitetsformer Viden kunne muligvis udnyttes bedre Fokus på fungerende prototype.
Agenda Inspiration Problemformulering Målgruppe Ideén Design Vores endelige Website Procesreflektion Konklusion.
RESEARCH & INNOVATION DK.GRUPPE 1 RENÉ, MADS, JAKOB & ELISABETH.
Udvikling af mobilsites Einar Gislason / FTF. Mobilsites Mobilvenlige sites.
Relationsbaseret markedsføring og Facebook Annoncering Anders Sevelsted | Aditup.dk | Havneparken 2 | | #AndersSevelsted.
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
Her kan ses et udklip af min forside – tænke med min forside var at man skulle kunne se et lille preview af den side man ville besøge og at forsiden skulle.
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
MERETHE KLINT (UDVIKLING – FORANDRING – INNOVATION)
Sådan kommer du i gang med Sociale medier Klaus Hall
Idé forslag til Holstebro Kommune
Ungdomsbyen i samarbejde med Benedicte Kommunikation
Jonas, Oliver og Kasper T.
MCB opstartskursus Kom godt i gang & Få succes på nettet.
Når du allerede mestrer de vigtigste
Den gode tone Lse.
Tilstedeværelsesundervisning
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Præsentationens transcript:

Research & Innovation Gruppe 2 Morten Tobias Gammelgaard Darlene Andreasen Nick Becker Damm David Pambuena Kristiansen

Målgruppe research Internetadgang

Målgruppe research Interesser

Målgruppe research Forældrene

Målgruppe research Forældrene

Web 2.0 User generated content Tagging Intelligent søgning Rss feeds / widgets Blog Mobil

AIDAS Attention Interest Desire Action Satisfaction

Medier PF skal satse på Mobil –Mobilspil –Baggrund –Ringetone –Playability

Medier PF skal satse på Profil –Brugerdannet –Dele billede og video –Socialability –Playability

Medier PF skal satse på Facebook –Sociability –Populært

Medier PF skal satse på MySpace –Sociability –Populært

Medier PF skal satse på Fora –Diskussion –Anmeldelser –Sociability

Ordbog Introducere gratis online ordbog Ikke download "Free! Why $0.00 Is the Future of Business” Gillette 1903 Solgte skraber - stor efterspørgsel på blade Wikipedia.org vs. britannica.co.uk

Ordbog Promovering –folkeskoler –arto.dk flashreklame –annoncering på PF

Hjemmesiden & Design Forsiden –Tre links til tre forskellige sider

Hjemmesiden & Design Ungdomssiden –Ideer og krav til designet, og hvorfor vi valgte flash til dette. –Gul planet: Den statiske del af hjemmesiden. –Genre øerne: Den dynamiske del af hjemmesiden. –Det sorte hul: Indhold, info om bog/forfatter. –Chat/spil øerne: Sociability, playability, likeability og useability

Hjemmesiden & Design Mulle Maskot –Likeability –Brugervenlighed –Frontfigur –En hjælpende hånd til siden

Prisoverslag Udregning af pris til selve hjemmesiden Internethandel (dankort) Pris til udvikling af spil

Grupperefleksion Tre aktivister Ingen dagsorden Masser af idéer Reflektor - der blev tænkt over idéerne

Tænkehat Stort forbug af grøn hat Hvid under research Sort hat for at indskrænke idéer. Gule hat - possitive ting ved idéer. Blå omgangshat.

Konklusion Nyt brand der appellerer til unge Ny side Ordbog og tags til mobilen giver siden opmærksomhed Interaktion Fora, anmeldelser Bibeholde PF's logo på siden