Kommunikation/IT – Thor Madsen 1.1 RTG

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
MODELFOTO med stativ og lyssætning Unit A, 24. September 2009.
Advertisements

Effekt af e-læring Certificering som e-underviser
Program – 10.00: opsamling på cases og innovationsdage - hvor er vi med vores cases? - hvad mangler vi for at komme videre? – 11.00: Innovation.
Præsentation by ”Vestholdet” Andreas Kromphardt Carlsen
Uddannelsesdag for kursusledere og efteruddannelsesvejledere Fra viden på kursus til handling i praksis Møde om God læring.
Kommunikation/IT eksamen
Ledelse i Praksis – 4. aften
Opgave 1: Navision - lagerstyring
Udvikling af informationskompetencer hos folkeskoleelever i 9. klasse
v/Kate Bøgh Socialdirektør, Middelfart Kommune
INFORMATIONSFORMIDLING KRÆVER EN PLAN SKANKOMP VIBORG LOUNGE TIRSDAG DEN 5. OKTOBER 2010.
Henriette Lungholt Uge Kreative metoder.
Highlighting En teknik til at fremhæve områder af tekster eller billeder 1.
Præsentation af Esperanto projekt d Maria Bruun, Maria Medard, Frederik, Rasmus, Stina HA(kom) CBS 2004 Maria B Maria M Frederik Rasmus Stina.
Sprog/billeder på Internettet
Hjemmesider Intro.
”Design og fremstil – med udgangspunkt i vores case – et eller flere medieprodukter, der vil kunne indgå som del af kampagnen, der skal skabe opmærksomhed.
JobPAS – En gennemgang PAS-koncepter og Basiskurser v. Steen Hilling, psykolog
ADOBE DREAMWEAVER JOEK © TEC 2011 Dreamweaver har været branchens primære design værktøj igennem mange år. Oprindeligt blev programmet udviklet af Macromedia,
Præsentation: Obligatorisk opgave 1
Opgave valg: Opgaveoplæg nr. 2 Information.
Kommunikation / it.
Afslut Frem >>
Kampagne angående e -learning. Målgruppe Målgruppe: Moderne fællesskabs-orienterede segment Særlige/interessante kendetegn : Børn i småskole alderen Politisk.
Præsentation til eksamen i ERHVERVSCASE
Formidlingsdelen Formidling og metode.
- et forsøg på en analyse
Dine karakterer Gives ud fra flere elementer. Hvilket niveau E-F, D eller C (taksonomi) Indhold af det der står skrevet holdt op imod det som der forventes.
Trigonometrisk Lommeregner
Esports af Joakim Dan og Artur
Øvelsesgang 1 - DWDK Rikke Poulsen. Timernes indhold supplement til læsningen og forelæsningen Jeres behov? Gennemgang af opgaverne? Andre emner, i vil.
Kurset i dag : 1.Kort repetition Åbne en PC på skolens netværk, Åbne SkoleKom Oprette mappe(-system) Hjemmesider (
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Case Året er 2031 og staten er i gang med centraliseringen og nu er det blevet skolernes tur. Der skal spares penge på både lærere og undervisningsmaterialer.
Et computerbaseret projekt. Udgangspunkt  Formål og præmis Hurtig adgang til hjælp Oplyse om faren ved og bag rygning Informere og rådgive brugeren Applikationen.
Sæt jer ikke for godt til rette! I vil blive flyttet rundt på…
Undervisningscent eret Log out Om produktet Undervisningsmateriale Hjemmeside (valgt medie) Plakat til hjemmeside Amalie R. Pedersen Andreas L. Vishart.
SkoleIntra og faghæfte 48
Innovation Fredericia Gymnasium. De to spor:  Innovation i AT frem mod årsprøve i maj  Muligheder for innovation i studieretninger og afdækning.
Elevplaner Debatmøde med kontaktforældre. Dagsorden Velkommen Elevplaner Skolebestyrelsens indflydelse Elevplaner i den offentlige debat Fiktive elevplaner.
GRAFISK DESIGN HVAD SKAL VI PÅ KURSET OG HVAD ER GRAFISK DESIGN Vi møder ordet design første gang 1500 tallet i et engelsk leksikon. ”Skitse til noget.
Kom/IT præsentation Dette vil jeg komme ind på i løbet af fremlæggelsen: Opgavetype(kampagne) inkl. Begrundelse for valg Målgruppeanalyse Kommunukations.
Reklameanalyse Walkthrough.
Online Kalender Afsluttende projekt 2011 Af Jacob Weng Gruppe medlemmer: Kasper Jørgensen og Lasse Mejsner Informationsteknologi
Målgrupper og netværk Målet er at få børnene ud og få sat en dagsorden om børns brug af naturen. Målgruppen er de voksne, der tager børnene i hånden eller.
Agenda Inspiration Problemformulering Målgruppe Ideén Design Vores endelige Website Procesreflektion Konklusion.
 Planlægning › Kommunikationsplanlægning › Teknisk planlægning  Krav- og testspecifikation › Krav til produkt  Design › Brugergrænseflade  Implementering.
IT-Produkt til læring php. ”Graf editor”
Enes Kücükavci !.  Planlægning  Krav og testspecifikation  Design  Implementering  Test/Afprøvning  AMANDA.
mens animationen kører afprøve andet design
Kristina G. H. Kristensen Kommunikation og it eksamen 22. juni 2009 kl – Opgave: Markedsføring af Kulløse miljømesse.
Af Christine Tindahl -kommunikation SKRIV EN FACEBOOK- OPDATERING skriv på vegne af en virksomhed brug 3 minutter på øvelsen.
Øvelsestimer (opgave 8) v/Morten Davidsen Læser til daglig cand.merc.(dat.) på CBS.
Studie Område 2 Eksamen Fra gymnasieelev til studerende
Alexander, Lasse og Martin
1 Målgruppeanalyse ITU forår 2011 Paul R. Metelmann.
Kommunikations opgave klasse 1,5 Gruppe 1 Katrine Jeanette Casper Mikkel Kristian.
Planlæg din kommunikation. Dette værktøj er til dig, som Står over for en kommunikationsindsats Vil sikre, at dine budskaber kommer frem Vil kommunikere.
Holbæk Kommune Matematikløft Den 18/ Matematikløft Kommunalt niveau Forenklede fælles mål (implementering) Matematikvejledere – uddannelse – arbejdsopgaver.
Introduktion til skærm-præsentation Lidt om… farver og typografi.
Fem lærere på mentorkursus
Karens JEOPARDY til Kom/IT
markedsføringsplaner
Stærkere kobling mellem skole og praktikvirksomhed
De grundlæggende redskaber
Tegn din PR-indsats. Dækker den?
Virksomhedssamarbejde
De grundlæggende redskaber
Introduktion af PowerPoint 2007
Medie Portfolio Video præsentation af dig selv. Fornavn og efternavn.
Præsentationens transcript:

Kommunikation/IT – Thor Madsen 1.1 RTG Afsluttende Projekt Kommunikation/IT – Thor Madsen 1.1 RTG

Præsentation af projektet Case Centralisering af folkeskolen Oplyse om implementering af e-learning

Målgruppeanalyse Målgruppe Eleverne og deres forældre Minerva modellen Det grå og grønne segment Kilde: http://www.articulator.dk/default.efact?pid=3015

Designovervejelser Løsningsforslag Plakat Folder Hjemmeside

Målgruppeanalyse Laswells fem H’er Moderne kommunikations model - ”Hvem siger hvad i hvilken kanal til hvem og med hvilken effekt?” Moderne kommunikations model AFSENDER BUDSKAB MEDIE KODNING MODTAGER EFFEKT

Designovervejelser - Skitser

Designovervejelser - Hjemmeside Indre design HTML XHTML CSS

Designovervejelser - Hjemmeside Ydre design Komposition Dynamik Kontrast Elementernes orden Placering Flugtlinjer Proportioner

Designovervejelser - Hjemmeside Typografi Antikva Grotesk Farvevalg

Designovervejelser - Plakat KISS princippet Farvevalg QR-Code

Projekt forløb Idé Planlægning Test Implementering Skitser Implementering – Test – Implementering – Test Test Testkrav Spørgeskemaer Implementering GIMP Notepad++

Brugte værktøjer - GIMP

Brugte værktøjer - Notepad++

Produktforbedringer Plakat Hjemmeside Typografi Tekstbokse Opdelinger Flugtlinjer Proportioner Vektorer Hjemmeside Antikva brødtekst Mere grafik

Det har jeg lært Kommunikere gennem forskellige medier Fange modtageren opmærksomhed Tilpasse mit produkt til målgruppen Benytte IT-værktøjer GIMP Notepad++ Lært ophavsretten