HVORFOR MARKEDSFØRING I SOCIALE MEDIER? Jean Paul 2øma Den 23-04-2013.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Om Mobitech Mobitech har 15 års knowhow inden for teleindustrien og er førende på innovative SMS tjenester til erhvervslivet. I tæt samarbejde med markedets.
Advertisements

Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Præferencer på markedet.
Telos Team Introduktion.
PengeSpillet.
SEO (Search Engine Optimization) - Hvordan bliver du mere synlig på nettet?
MUSEN ELLER TRYK PÅ ”ENTER”
Mobile løsninger i hverdagen-udfordringer og muligheder
Gruppe 9 Præsenterer Smartphone = smart politi. Formål • Det vil gøre daglig dagen nemmere, ved bla. at have kamera og GPS samlet, adgang til internettet.
Sociale Medier Booster bundlinjen AF Bjarke Larsen.
E-læring i virksomhedsperspektiv Spar Nord Bank. •E-læring i forhold til Spar Nords forretnings- strategi –kompetencer –effektivitet –kunder –økonomi.
Idrættens Hus torsdag 26. april 2012 Forbindelse: WWKkMA Password: OkuJ4F Idrætsforeninger og Facebook.
Sprog/billeder på Internettet
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Fremtidens markedsføringsplatform
RAY-BAN Magic Pen. Kampagnen • Web prank – Indirekte markedsføring – Spredes viralt • Falsk produkt – På sigt skabe omtale om Ray-Ban • Web prank – Indirekte.
DRTV2 webtv Derfor gik Søren Gade Spar 25% på din brugte bil
Fra idé til virkelighed Den innovative Skole 2007 I V Æ R K S Æ T T E R.
Viral Markedsføring Nicholas og Simon.
Et af mine fortrukne medier Af: Hr. Skafte. Husets markedsføring • Nyheder • Kurser • Netværk • Job • Blogs • Foreninger • Jura • Gratis / Medlemskab.
Gruppe 8 Præsenterer POLITINETVÆRKET ”Dit politi, din tryghed”
© The Copenhagen Institute for Futures Studieswww.cifs.dk Superkonvergens Henrik Kristensen, Instituttet for Fremtidsforskning.
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
AnnArt.com Af: Rasmus Steen, Sol Viksjø, Claus Lundgren Rasmussen, Sine Johnsby, Bjarne Ravn og Bjørn Toft Madsen.
Virksomheder - definition
Har vi brug for religion?
1 Kursus i BL: Beboerinformation – medievalg og kanaler oktober 2010 Paul R. Metelmann Havdrupvej 114b, 2720 Vanløse
Snapchat som markedsføring Kan man godt det? Rune, Tina & Louise.
Forskellige typer af interview
Vi holder fast Konference 23. august Hvad? Sociale medier = En teknologi og en praksis, der er blevet gjort mulig med Web 2.0- teknologierne.
Virksomhed Linnea Jacobsen 2. semester uge 5 + 8: Visuel Identitet.
Ø90 Online service og uddannelse
SOCIALE MEDIER LinkedIn Facebook Twitter Google+ Instagram Pinterest Vimeo.
Udfordringen Dårlige data skaber spild i de administrative processer. Hæmmer strategiske beslutningsgrundlag. Bremseklods for udvikling af konkurrenceevne.
 Intro  Historien – starten på det hele  Formålet  Hjernerne bag  Bomben bruges  Verden synker – Internettet stiger  På nettet kan vi alt  Effekter.
Llælædlf. Flere ka’ mere Spastikerforeningens økonomi skal styrkes. Spastikerforeningen vil være større Spastikerforeningen vil være mere synlig Spastikerforeningen.
Pressemeddelelse om - Mobilt bredbånd og internet på mobilen Tal fra Q danskere har deltaget i undersøgelsen.
Børn og unges sociale liv online Hvilken rolle spiller forældrene?
Børn og unges sociale liv online
Marlene og Nichlas.  Reklameformer  Sales promotion  Salgsarbejdet.
Hotel Nyborg Strand, 24. april 2012
”Sociale medier i jobsøgningen”
Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Økonomi og Jura Ø90 Online Ø90-Opgørelse og arbejdsgange Kursus efterår 2005 Helle Hovgaard Ledende økonomikonsulent.
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
Styrk miljøkommunikationen Planlæg din kommunikation – 7 nemme trin.
4.lektion: Identitet og sociale grupper
Nota Nationalbibliotek NN Nila Korzen. Dagsorden Hvad er Nota og hvem kan blive brugere? Bøgerne Formaterne Særlige services Nærmeste fremtiden Kort introduktion.
Kildekritik på Internet
Side 1 Dato: 28. marts 2015 Emne: Sikkerhed på det distribuerede miljø KMD A/S Lidt om firmaet Mindre om undertegnede Mest om sikkerhed i det distribuerede.
REJSEHOLD Udmøntning af Handleplan ” MOD NYE HORISONTER ” GB giver viden/inspiration til GB.
Jan Karlshøj IT/CAD Chef Byggeri og Anlæg Civ. Ing, PhD Carl Bro Livslang Uddannelse Erfaringer fra samarbejde og viden- håndtering.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
mens animationen kører afprøve andet design
-markedsføring Sofia og Mattias, 2hh11oma. Online-markedsføring.
Overordnet mål POSITIV OMTALE ? ”Skal ikke ses om en erstatning til print coverage – men som et supplement” V. Nikolaj Skarbye.
Frivillighed og sociale medier Region Syddanmarks lokalkomiteer
Projektopgave 2016 Huskeliste – Hvad skal jeg egentlig have med i min opgave?
KAMPAGNEN – I FORM PÅ FARTEN I FORM PÅ VEJEN – DET SUNDE BUSSTOPPESTED Forbedring af livskvaliteten ved at skabe bedre adgang.
Den nye verden Hver dag bringer en ny global nyhed Vores liv påvirkes direkte af globaliseringen Tidligere var nationalstaten rammen om politiske beslutninger,
ARBEJDER DU FOR BANKEN – ELLER ARBEJDER BANKEN FOR DIG?
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Bogtrykkerkunsten Fra Gutenberg til Google Bogtrykkerkunstens betydning for udbredelsen af Luthers tanker på reformationstiden – frem til nutidens deling.
Mission, Forretningsmål & Succeskriterie for KDI
Snoop dogg Personal branding.
Best practice i sociale medier
Jan Christiansen Inspiration systime.dk
Kforum Annoncørinfo 2018.
Medlemsmøde om GDPR Bestyrelsesreferater mv. og fotos
Når du allerede mestrer de vigtigste
Hovedformål: Sammenhæng
Præsentationens transcript:

HVORFOR MARKEDSFØRING I SOCIALE MEDIER? Jean Paul 2øma Den

hvorfor bruger man sociale medier til markedsføring? Nem, hurtig og billig måde at kontakte sine kunder på...

Flere har adgang til internettet Antal af kunder der har adgang til TV og internet stiger uafbrudt

Sociale medier tvinger folk til at være interesseret

virksomheder sparer på personale omkostninger virksomheder sparer på personale omkostninger En enkelt medarbejde kan betjener mange kunder ved at dele informationer på Facebook, Twitter,… Sparer også tid