Speciale af Nicolaj Bjerregaard Christensen ( ) Distribuerede realtidssystemer Forår
IntroduktionBaggrundsinformationResultat og løsningFremtid og perspektiveringDemo
Idéen bag specialet Identificering af problemet Udkast til løsningsforslag
Dynamiske historiefragmenter og uafhængige historier Brug af indlejrede sensorer og Bluetooth Sammenligning med idé, baggrund og formål
Hvad er interaktive historier? Hvordan benyttes de til at formidle information og fortællinger?
Problemstillinger ved dynamiske udvidelser Forslag til løsningImplementering af løsning HistorieGlobalEvents
GUI-generering i andre projekter Generelle problemstillinger
Interaktive historier Indlejrede enheder
I dette projektGeneralisering af protokollen
Samlet framework Konfigurations- protokol Kommunikations- protokol Service discovery- protokol
Fysiske interaktive historier Rundvisninger Interaktiv læring Hvad kan det bruges til? Bygger på en afprøvet platform Dynamisk udvidelse af historier Fysisk interaktion Hvorfor denne løsning? GUI-generering Interaktion Historieudvidelse Sammenligning med relaterede projekter
Manglende implementering? Nødvendige udvidelser og ændringer? Fremtidsmuligheder?
Søgning efter enhed Download af beskrivelse Generering og visning af GUI InteraktionAfslutning Opstart af applikation
Speciale af Nicolaj Bjerregaard Christensen ( ) Distribuerede realtidssystemer Forår