Program: Produktet Processen. Produkt: US3 (1. rundes afstemning)

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Et projekt til undersøgelse af udviklingsmetodologi.
Advertisements

Telos Team Introduktion.
Photo story. Velkommen til denne lille manual omkring Photo Story 1.Du kan vælge at se hele filmen og detaljeret se hvordan du bedst kommer i gang med.
Refleksion i kommunikationen
Kundebetjening Opgave med salgstrappen.
Sådan finder du rundt på Af Lasse Krarup, webmaster
Lavet i Visual Basic.NET. Opret en nyt projekt Vi oprettede et Windows Forms Application projekt.
At Dividere Decimaltal.
Større Skriftlig opgave •Orienteringsmøde v. Catherine Lønholdt.
Indsamlingsmetoder.
Kostomlægning i Juvelhuset Erfaringer fra praksis.
Værdistrømsanalyser.
Kodevejledning for igangsættelse af fødsel.
Introduktion til værdistrømsanalyser
SMA Vores nye dagligdag ☺.
Et projekt til undersøgelse af udviklingsmetodologi.
Beskrivelsesværktøjer
Transport Transport  Morten, Johan og Mikkels undersøgelse:  Vi ville finde ud af, hvor mange der kører, cykler eller går i skole. Vi vil lave en film.
Et projekt til undersøgelse af udviklingsmetodologi.
Skriv titel Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013
Input FMEA Output Shit in = Shit out FMEA
Værdistrøms-analyse (Vejledning)
XP processen problemer og løsninger Problem Svært at få lavet ordentlige rammer for projektet. (Holde den indre kodeabe i skak)‏ Løsning Den første dag.
Spagettidiagram Et spagettidiagram er en meget simpel måde at se og forstå et produkts vej igennem de forskellige processer Det kan laves på flere måder:
Morten Aagaard Egebakken, 3.marts 2009 Side 1/8 EGE Ledelsesmøde 1.HANDS Designsamarbejde 2.Modsætninger i metodevalg 3.Use cases 4.Forløb 5.Konklusioner.
5/6 klasse Dagbog for lejrskole til Bornholm
Mit første spil Extreme Racing. Som det første, da jeg havde fået ideen til at lave et bilspil, lavede jeg bilen Jeg startede med at lave en rød kasse.
Uddannelse, marts 2007 Søren Vallø Business Development Manager.
Et projekt til undersøgelse af udviklingsmetodologi.
Proces overblik med SIPOC modellen
Rektor Claus Jensen, Faaborg Gymnasium.  Alle skr. fag arbejder efter en gennemtænkt progression (fra det enkle til det komplicerede)  Delelementer.
Den sidste vinter-eftermiddag. Det var en vintereftermiddag. Der var helt hvidt. Der var is på søen og sneen faldt.
Store IT- innovationer (SITIN) TØ6. Dagens program Overordnet feedback til OO2 Øvelse til kap. 10 Mine projekter Ugens opgave/OO3 Individuel feedback.
Case Året er 2031 og staten er i gang med centraliseringen og nu er det blevet skolernes tur. Der skal spares penge på både lærere og undervisningsmaterialer.
Claus Egeberg-Gjelstrup infrastructure specialist i edgemo
Introduktion til Lync Windows Store-appen
Træning af mundtlighed årgang Fysik/kemi UL Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
Skriv titel Skriv årgang, fag og initaler Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
Introduktion af forløbet. Forløbet sættes i gang gennem kickstart. Kickstart arbejder med de to første faser. De sidste to faser arbejder hver enkelt.
Projektopgave Problemstilling.
12 Serviceydelser Oversigt
Midtvejsevaluering 2. Semester projekt Gruppe 4 Brian, Christian, Henrik & Nicklas.
En dag da Leo var på til skole, så han to drenge som lige havde malede med graffiti. Det synes Leo er sejt, De to drenge gå forbi Leo og går mod skolen.
Billedanalyse 7. årgang, dansk – Vi, LN, AH, LP Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
Eksperimentel systemudvikling To kvarters-kursus på 5. og 6. semester.
Photo Story Den smarte måde at lære på Tradium – Randers Malerskole.
Opgaver Opgaver: Opret en Webshop Værktøj: Online brugermanual på webshoppen samt udleveret materiale svarende til gennemgangen.
Geometriforløb i 3. klasse - med IT, papir og blyant… Forløbet Billeder Elevprodukter Det sagde eleverne…. Tips & Tricks Klik på en firkant (ikke teksten)
Introduktion til første lektionsstudie. Uddannelsesplan.
1 PV3: P0-erfaringsopsamling og P0-procesanalyse Kursusholder: Mette Mosgaard.
Virksomheder og institutioner - Lad de unge klare ærterne.
IT for begyndere Modul 9: ”Flere muligheder på internettet” 1.
Der var engang en lille vikinglandsby, hvor den gamle viking Jacob Von Riizz boede. Han var den bedste og den stærkeste viking af alle i landsbyen.
Hvorfor valgte jeg SOSU skolen?
Kompetence-, færdigheds- og vidensmål
I det efterfølgende vil vi prøve at opnå forbindelse til de knapper som er på boardet. Opgaven er at vi ved at trykke på knapperne kan få lyset til at.
1.08 Test.
Ungiaarhus medarbejdersamling 17. marts 2017
12 Serviceydelser Oversigt
12 Serviceydelser Oversigt
Tre lags arkitektur.
Arbejdsgangsanalyse En arbejdsgangsanalyse i begyndelsen af projektet
Tilmelding til valgfag og seminarer på FSV BA
Design Thinking Consultant Agnete Design Thinking Consultant
Fald og snublen samme niveau - Lager.
Stort bord eller skrivebord
- Projekt om sygehusportører
Modul 4: ”Tekstbehandling 2”
Fusionsprocesser i stjerner
Parameterfremstilling og punktmængde
Præsentationens transcript:

Program: Produktet Processen

Produkt: US3 (1. rundes afstemning)

Produkt: US4 (Udvælg valgfag til 2. runde)

Produkt: US6 (Opret valgfag)

Proces Hvad gik galt? Vores oplevelse af at køre et XP-projekt Vi begyndte med (groft) at tidsestimere de udleverede user stories. Derefter begyndte vi med at holde et møde med kunden. Derefter begyndte vi med at kode den første user story uden at have tegnet nogle diagrammer. Efter påbegyndelse af kodning til 1. user story, blev vi klar over, at refaktorering af mange lag komplicerede XP-forløbet yderligere, og vi valgte derfor at frakoble databaselaget. Vi stod med valget mellem at refaktorere eller gå videre med den næste user story – vi valgte desværre sidstnævnte, hvilket vi fortryder.