Adorno & Horkheimer på MySpace
Definition Hvad er motivationen for Drama! for at komme på MySpace? Kan det lykkes dem at differentiere sig inden for rammerne af en tjeneste som MySpace? Diskussion Eksamens-struktur
Hvem er Drama! Helt overordnet: BOOKING OG DJ DUO BESTÅENDE AF THOMMY OG KIM L.A.S., DER IGENNEM DE SIDSTE 5 ÅR HAR SAMLET PJALTERNE OG SERVERET EN GENREBLANDING TIL KØBENHAVNERNE AF MÆRKVÆRDIG DANSE-MUSIK, UFORUDSIGELIG HEROIN- POP, CABARET, ROYAL PUNK, ROCK OG TECHNO.
- Hvad bruger de MySpace til? 1. reklame/promovering af arrangementer 2. privat: kontakt til folk, som man kender (personligt eller gennem MySpace) 3. surfe rundt og tjekke andre folks profiler (bands, djs, partypeople)
- Og hvordan? push pull
- Og hvordan? Kvalitet frem for kvantitet! ”DENY er den fedeste følelse” ”går ikke ud på, at så mange som muligt skal forstå ens budskab”
Kan man differentiere sig? Ja (Baym) Nej (A & H)
Diskussion 1 2 3