Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
1
Århus Efterskole 21/1 2017
2
”Er der gået markedskræfter i efterskolen?”
”Det Grundtvigske ord hviler bedst på et stærkt økonomisk grundlag”. ”Kampen om de stærke elever”. (Hvor går grænsen for en efterskoles promovering?)
3
Man kan bygge sig til elever, men kan man også tiltrække elever via pædagogikken?
(Det kan være svært at sælge pædagogik til en dreng på 12 år, der spørger efter kunstgræs)
4
En efterskoles profil skal passe med hovedsigtet – Livsoplysning, folkelig oplysning og demokratisk dannelse Tjekker vi det dagligt? Siger eleverne fx træner eller lærer?
5
Åbenhed og mangfoldighed
Åbenhed og mangfoldighed. Det ønsker Efterskoleforeningen – men gælder det også brugerne? (Håber vi på, at vores barn får en socialt udfordret værelseskammerat?)
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.