Bilag 9, Masterprojekt MIL 2010 Absalon som medie i undervisningen på TPU – Hvordan? Udarbejdet af Jørn Piplies Døi. Studienummer 20091147 1 Det teoretiske.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Hvad har DAK-E gang i?. Til verdens bedste håndværkere Vi er tildelt den opgave, det er at udvikle et værktøj til nogle af verdens bedste håndværkere.
Advertisements

Overordnet målsætning:
Trehøje-Pigerne Side 1 Vejledning til brug af hjemmesiden Det er slet ikke så vanskeligt – så brug hjemmesiden flittigt… Det er.
SharePoint /36 2 General SettingsPermissions and ManagementCommunications Titel, description and navigation Versioning settings Advanced settings.
PÅ Vejledning til Absalon – sådan laver du links i din kursusliste Brug ”tilføj” i venstre margin på den tomme kursusside for at tilføje filer, links osv.
November 2010 Skolefusion i Fredensborg. November 2010 Fusionsplan Fusionsplanen er blevet til på baggrund af konstruktive drøftelser i: -Skolebestyrelserne.
LÆSNING på Ahlmann - Skolen
Et teamprojekt Uddannelsesteam C
Vejledning i weblog-værktøjet
Velkommen til vores færdige applikationsdesign til kurset CBC hos PDJA. Nederst på billede står fem kategorier, som indeholder materiale, features og værktøjer.
Web 2.0 Teoretisk viden.
IT udvalgets evaluering af arbejdet 2010 Med udgangspunkt i kommissoriet Et næsten færdigt udkast Kommentarer udbedes Hvad mangler vi – hvad skal ændres?
Digital aflevering ved skriftlig eksamen
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret august 2009.
Indholdsredigering i en D!ng- hjemmeside v/ Ewan Andreasen
Grønt Flag Grøn Læreruddannelse GFGL. 27/08/10 Det Grønne Flag er hejst på Zahle Ved en flaghejsningsceremoni fredag den 27. august overrakte Børne- og.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret oktober 2012.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret august 2008.
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret februar 2009.
Grundejerforeningen Jægervangen
Gennem vores undersøgelser af zoo.dk har vi fundet ud af sitets tre største usability problemer:
Rosenlundskolen - på vej ind i folkeskolereformen
Dag 9: Programpakker Jquery og JQuery Mobile
SVS intro 7. december 2010 v/LH Dias 1 Specialeseminarer på Institut for Statskundskab, KU Henrik Jensen Professor, Dr.Scient.Pol. & Ph.D. Department of.
Netværksprojekt for fremmedsprogenes profil og anvendelsesorientering i de gymnasiale uddannelser.
Drejebogen til eksamen på idræt B
At inddrage studerende i udviklingsarbejde
Velkommen til Hvordan fylder jeg lærerværelset ind i LærerIntra? LærerIntra kan erstatte lærerværelsets opslagstavler og fungere som skolens arkiv for.
Velkommen til Hvordan vises skolens værdier bedst muligt i SkolePorten? SkolePortens fleksibilitet kan medvirke til at understøtte skolens værdier. Oplægget.
Bilag 8, Masterprojekt MIL 2010 Absalon som medie i undervisningen på TPU – Hvordan? Udarbejdet af Jørn Piplies Døi. Studienummer Teoretisk.
Blogging Udvidet design og funktion
Dag 4 - dagsorden: Formål: I skal lære at lave menuer I Tekst/CSS-baserede menuer 1. Lodret menu med mouse-over-effekt 2. Vandret menu med mouse-over-effekt.
Visitsite.dk © anja nielsen Forskellige typer websider Søgemaskiner Webshops (betaling) Blog (i forandring – og to-vejs kommunikation) Stationære.
Bilag 10, Masterprojekt MIL 2010 Absalon som medie i undervisningen på TPU – Hvordan? Udarbejdet af Jørn Piplies Døi. Studienummer Onlineperioden.
Brønden. Brøndopkoblingen Ved DBC Ding Ding - Hosting Den server som Ding løsningen kører på. ● Internt hos biblioteket ● Hos kommunen ? ● Tredje udbyder.
OBS – gør som det passer dig!  Denne skabelon er med vilje ikke særlig stramt designet. Det er for at du selv kan lægge det indhold og detaljeniveau i.
Innovationstyper & Innovationsrader
Det Internationale Område DIO  En samling materialer – udarbejdet individuelt eller i gruppe -, der dokumenterer din læreproces, din faglige udvikling,
Programteori for: [-titel-]
Videregående pc-vejledning Modul 10: Sådan gør du 60+Bornholm.
Fra novice .. imod ekspert!
Fra vidensdeling til produsage Kursisten som vidensproducent.
Teori-praksis i sygeplejerskeuddannelsen
Antag, at en student skal til eksamen i to fag, A og B. at eksamen bestås ved summen af karakterne A og B, altså k A + k B  k 0, hvor k 0 er beståelseskravet.
LINK Camp 2012 Helle Karina Pedersen Uddannelseschef EAL.
Websider Udarbejdet af: Nina Uth Susanne Diehl Malene Guldberg Larsen.
Master i rehabilitering med specialisering indenfor …
Teori om remediering Teori om remediering Vejledningskonference
Matematik i VØ KONFERENCE 5. MARTS Vi åbner døren for anvendelse af matematik August 2010 Revideret læreplan i vø Eleverne skal kunne udvælge og.
Grundlæggende DW, HTML, CSS, udskæring.
FTF Kommunikation og Konflikthåndtering Vinterkonferencen 2013
1. lektion Oplæg om ’Arkitektur og geometri – byen og dens funktioner’ Opgave: fold en terning 2. lektion Opgave: isometrisk tegning af bygning 3. lektion.
E-læring om forflytning Ergonomiseminar maj 2012.
Genrepædagogik på Sølystskolen - hvorfor, hvad og hvordan? 7. møde for SFL i professionerne Sprogbaseret pædagogik i praksis 4.
FORTÆL I POWERPOINT - FANTASTISKE FABLER. FORTÆL I POWERPOINT Går du med tanker om, hvordan du kan få dine elever til at lave fortællinger med tekst,
Fra praktik til universitetsopgave Kapitel 12. Agenda At koble teori og praksis Mål for praktikopgaven Typiske krav til praktikopgaven Hierarkiet for.
Kursus i Wordpress Lær at lave indlæg og kalenderbegivenheder v/ Hjerteforeningens webredaktør Mads Louis Orry.
Video med Anders Bondo Christensen om formålet med mødet
Hvordan bruger vi metoden
Den nye målbeskrivelse – et overblik
KUBIS indlejring i KU Absalon & Udvikling af læringsobjekter i www
Bilag 2 Det teoretiske klinikpatient forløb er i bilag 2.1 – 2.7 sat op i Absalon. E-læringsenheden ved SVF vil undersøge hvilken søgefunktion der vil.
Skolepraktikinformationsmøde Mandag d. 12. marts 2018
GUIDE TIL OPRETTELSE AF LINKS
Den nye målbeskrivelse – et overblik
Velkommen til fagligt samspil
Information om Aula til forældre
Præsentationens transcript:

Bilag 9, Masterprojekt MIL 2010 Absalon som medie i undervisningen på TPU – Hvordan? Udarbejdet af Jørn Piplies Døi. Studienummer Det teoretiske klinikpatient forløb er i bilag 2.1 – 2.7 sat op i Absalon. E- læringsenheden ved SVF vil undersøge hvilken søgefunktion der vil kunne indsættes i forløbet, ligesom der arbejdes på at undersøge om det er mere hensigtsmæssigt at lave menupunkter som HTML-sider, i stedet for links. Idet forløbet endnu ikke er udgivet kan det kun ses med rettigheder som administrator, og der vil derfor være ting på siderne som ikke vil være i de studerendes view. Det drejer sig bl.a. om muligheden for at tilføje ekstra elementer i mappetræet, redigerings funktioner mv. Mappetræet og siderne vil altså fremstå mere overskueligt for de studerende.

Bilag 9, Masterprojekt MIL 2010 Absalon som medie i undervisningen på TPU – Hvordan? Udarbejdet af Jørn Piplies Døi. Studienummer View af hovedside for TP2 (2.år) med Teoretisk klinikpatientmappe lukket

Bilag 9, Masterprojekt MIL 2010 Absalon som medie i undervisningen på TPU – Hvordan? Udarbejdet af Jørn Piplies Døi. Studienummer Hovedmappe foldet ud, med indhold i hovedmappen synligt. Menupunkter er lavet som links, Søgefunktion er endnu ikke implementeret.

Bilag 9, Masterprojekt MIL 2010 Absalon som medie i undervisningen på TPU – Hvordan? Udarbejdet af Jørn Piplies Døi. Studienummer Metakonferencen under hovedmappen (fælles for hele årgangen).

Bilag 9, Masterprojekt MIL 2010 Absalon som medie i undervisningen på TPU – Hvordan? Udarbejdet af Jørn Piplies Døi. Studienummer Hold B1’s mappe åbnet, således at indhold er synligt i hovedvindue, og underliggende struktur med vejledningskonference og gruppemapper foldet ud-

Bilag 9, Masterprojekt MIL 2010 Absalon som medie i undervisningen på TPU – Hvordan? Udarbejdet af Jørn Piplies Døi. Studienummer Gruppe 1’s mappe åbnet. Gruppens refleksioner synlige i hovedvinduet, og underliggende diskussionsmappe synlig.

Bilag 9, Masterprojekt MIL 2010 Absalon som medie i undervisningen på TPU – Hvordan? Udarbejdet af Jørn Piplies Døi. Studienummer Gruppe 1’s diskussionsmappe åbnet.

Bilag 9, Masterprojekt MIL 2010 Absalon som medie i undervisningen på TPU – Hvordan? Udarbejdet af Jørn Piplies Døi. Studienummer Første tråd i gruppe 1’s diskussionsmappe.