Blu-ray Mystery Shopping Analyse 6. Maj 2010

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Analyse af rejsekortet for
Advertisements

Trehøje-Pigerne Side 1 Vejledning til brug af hjemmesiden Det er slet ikke så vanskeligt – så brug hjemmesiden flittigt… Det er.
Alt er startet med en tanke! Tænk: Hvis vi nu vidste hvor alle var på vej hen…. ? Så skulle vi blot komme derhen først! Og så ville vi kunne tilbyde en.
Børns indflydelse på familiens købsbeslutninger
7. Januar 2012 Hans Christian Engelbrecht
Den der discipler … arbejder så meget på, at få de åndelige babyer til at vokse ____________________ ____ At han glemmer, at de først må______________.
Torbenfeldvej Vallensbæk strand Tlf.: – – dagligt brug af vores hjemmeside •AGEN LYS har en stor og omfattende.
Mette Andersen SDE Ansættelse af elev. Mette Andersen SDE
Kim Lyng Madsen Lau Kingo Marcussen
Læringsstile og ambitiøs it-anvendelse i undervisningen
Modul 1 - Processer.
Analyse for Ældre Sagen: Anvendelse af nye teknologiske kommunikationsmidler Rapport Oktober 2008.
Udfordringer set fra en kommunikatørs vinkel Lars Elmsted Formand for K-Gruppen i Dansk Journalistsforbund.
1 Beboerinformation BL: Budskaber og målgrupper Paul R. Metelmann.
Sprog/billeder på Internettet
VTU 2010 | Virksomhedstilfredshedsundersøgelse Københavns Tekniske Skole Inspektørområde - Tæbyvej Svarprocent: 23% (64 besvarelser ud af 274 mulige)
Softwaretest – med TestLink Open source testværktøj
Synlig ledelse i krisetid
JobPAS – En gennemgang PAS-koncepter og Basiskurser v. Steen Hilling, psykolog
Dataopsamling og GPS-styring
Målgrupper og købmandskab
Date :31 1.
Hverdagens Helte i Danfoss Floor Heating
Trivselsundersøgelse og ledelsesevaluering
”Religion er opium til folket”
Pinpoint.
Julekalender 2010 For Herren i Huset For Fruen i Huset
Påskedag 2012 Jesu opstandelse forandrede verden Livs-vandringen mod Emmaus Luk 24.
SMUT PAKKE 4 VIDEN OM MOTION.
Fremtidens ledelse af en kulturvirksomhed
PROGRAM Introduktion til internettet Hvad er en PC? Musetræning
1 Går fra at vil maksimere dækning til at minimere omkostning Det kender vi fra den anden bog Omkostningen er afstanden gange antal enheder der skal transporteres.
SEO PÅ AU.
Bjergprædikenen (26) Rigets konge Matt 7,28-29.
Statistik.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Session 16: Hvad forstår vi ved sundhed Psykoedukation til patienter med bipolar affektiv sindslidelse.
22.maj 12 Globaliseringsredegørelsen Globaliseringsredegørelsen 2012 Grafer og figurer fra temakapitlet: Gældskrisen fører til langvarig lavvækst.
Introduktion til Access (Access, del 1)
1 Dagens gang Repeter systemvalg Gennemgang af klasser og strukturer (kap. 3+4 OOA+D) Tavle opgave Gruppe opgave til næste gang.
Danskernes viden om Blu-ray Udarbejdet af IUM april 2010.
Dagsorden: 15:15-16:30 TULE gennemgang og dialog 16:30-16:45 Pause 16:45-18:00 Evaluering af opdeling af funktioner mellem matriklerne. 18:00-18:30 Pause.
1 Test i Word 2007 Klik her for at begynde. 2 Hvor skal du klikke for at gemme dit dokument?
Trivselsundersøgelse og ledelsesevaluering Anæstesiologisk Afdeling Flere ledere
Et vejledningsværktøj KOT Ansøgningsflow. Forsiden af Optagelse.dk 2.
Ældre, IT og læring. Ældre tæmmer teknologien..
Udvikling i GODS Transporten Sammenfatningsrapport maj 2010.
1 Senior Erhverv Søhøjlandet Nye tider, nye muligheder…! PP er sendt pr.mail.
Grundejerforeningen Lisenlund Udskiftning af skilte.
Globaliseringsredegørelsen 24.mar. 14 Figurer fra Danmark tiltrækker for få udenlandske investeringer i Sådan ligger landet
Side 1 Trivselsmåling - December 2010 Dansk Kabel TV.
MSBuild & Team Build i C#/C++ solutions VSTS ERFA d. 25 November.
Rapporter (Access, del 5). RHS – Informationsteknologi – Udgangspunkt Vi har oprettet en database Vi har defineret en eller flere tabeller, og.
It i de gymnasiale uddannelser Udstyr og anvendelse, 2010.
Grunde til at jeg elsker dig
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
At deltage i projektarbejde
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Profilfag Julemarked Helt på plads med samarbejdsbutikker
Patientsikkerhed, kvalitet og akkreditering
Geokommunikation - visualisering af geografiske data.
Introduktion til Access (Access, del 1). RHS – Informationsteknologi – Fra design til udvikling Vi ved nu, hvordan vi finder et design for en database,
Employer Branding, Gå-hjem-møde, ASBccc 7. maj 2008 Employer Branding Gå-hjem-møde, 7. maj 2008 Helle Kryger Aggerholm, ph.d.-studerende Mona Agerholm.
FYSISK DESIGN 1. Hvem er vi Oskar, Troels og David.
Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Strategi 2011 – x4 edsbjerg er et konsulenthus, der rådgiver og.
OPSTART VI STARTER OM LIDT! Der bliver ikke optjent nogen kompensation hos ACN, med mindre der er formidlet kunder. Ingen uafhængig ACN-repræsentant er.
Globaliseringsredegørelse 21.mar. 11 Globaliseringsredegørelsen 2011 Grafer fra temakapitlet Eksporten som drivkraft for vækst og velstand.
For at kunne afspille de film, som er indlagt i denne PowerPoint-præsentation, skal præsentationen vises i fuld skærm. Vær opmærksom på, at afspilning.
Præsentationens transcript:

Blu-ray Mystery Shopping Analyse 6. Maj 2010 Branchedagen 2010 Blu-ray Mystery Shopping Analyse 6. Maj 2010 1

Hvem er Servicemind A/S Grundlagt i 1997 Pioneer indenfor mystery shopping i Norden Danmarks største udbyder af mystery shopping Medlem af ESOMAR og MSPA Mere end 10.000 egne mystery shoppere Adgang til over 500.000 mystery shoppere i hele Europa 10 fastansatte medarbejdere og 15 freelance medarbejdere En del af Analyse- og konsulenthuset House of Minds A/S

Serviceminds filosofi Indsamling Videndeling Udvikling Værdiskabelsen

Excellent Service Mystery shopping Salgsklar Butik Kampagnetjek Konsulentydelser Instant Mobile Survey ®

Jeg har valgt at arbejde ud fra 4 faser! Beskriv de enkelte faser Blu-ray film Jeg har valgt at arbejde ud fra 4 faser! Beskriv de enkelte faser

Sandhedens øjeblik Butikken Kundemodtagelsen Service Vidensniveau Det totale overblik Jeg har valgt at arbejde ud fra 4 faser! Beskriv de enkelte faser

Målepunkter ved køb af blu-ray film Behovs-afdækning Kundens oplevelse af afdækningen Fordele ved Blu-ray fremfor DVD Faglig viden om HD/Full HD TV Forskel i lyden Indhold på en Blu-ray Hvad er BD LIVE Sony fjernbetjening til Playstation Faglig viden om Blu-ray og Blu-ray film Præsentation af relevante film Råd og vejledning om Blu-ray Opmuntring til køb Lukning af salget

Sælgers kompetencer Blu-ray film ” Sælger havde ikke set en Blu-ray film endnu, men vidste at der stor forskel på DVD og Blu-ray ” Sælger havde ingen eller kun ringe viden om Blu-ray, og kunne således ikke svare fyldestgørende på kundens spørgsmål, og hentede heller ikke hjælp hos en kollega. Sælgeren forklarede kun at Blu-ray gav et bedre billede ” JA - Sælger kunne forklare fordelene ved en Blu-ray film i et sprog kunden kunne forstå. Sælger fremviste forskellen på tv og fremhævede billedkvalitet og lydkvalitet ” Sælgeren forklarede om BD Live via internetopkobling, på en måde som virkede simpel og logisk

Butikken

Kundemodtagelsen

Service

Vidensniveau

Benchmarking på totalscoren

Alle kæder

Jeg har valgt at arbejde ud fra 4 faser! Beskriv de enkelte faser Blu-ray afspiller Jeg har valgt at arbejde ud fra 4 faser! Beskriv de enkelte faser

Målepunkter ved køb af blu-ray afspiller Behovs-afdækning Kundens oplevelse af afdækningen Fordele ved Blu-ray fremfor DVD Faglig viden om HD/Full HD TV Forskel i lyden Indhold på en Blu-ray Hvad er BD LIVE Kabling til TV Spillekonsol vs. Blu-ray afspiller Præsentation af relevante Blu-ray afspillere Råd og vejledning om Blu-ray Opmuntring til køb Lukning af salget

Sælgers kompetencer - Blu-ray afspiller ” Der var ikke tale om en salgsindsats. Det havde mere karakter af en produkt og teknisk forklaring, kunden forstod ikke sælger. ” Sælgeren tog ikke initiativ til at afslutte salget, og overlod dette til kunden. Kunden måtte spørge for at komme til at se en Blu-ray afspiller da den ikke var udstillet i forretningen. ” Utrolig venlig, vidende og kompetent sælger, forklarede på en god måde om nødvendig kabling , gav en live demo på Blu-ray, virkede ikke påtrængende, men vidste hvad han havde med at gøre. En rigtig behagelig salgssituation.

Kundemodtagelsen

Butikken

Service

Vidensniveau

Benchmarking på totalscore

Alle kæder

Videogramforeningen indkalder hver enkelt kæde til en gennemgang af kædens egne rapport. ”Det er ikke det at have en målsætning, som skaber resultater, men de indsatser vi gør for at nå målsætningen.”

Konklusion på de 2 spor BUTIKKEN KUNDEMODTAGELSEN SERVICEN Placeringer af produkterne er afgørende, sørg for at Blu-ray film og afspillere, får mindst samme eksponering som Dvd film og Dvd afspillere. Brug skærme i afdelingen til at illustrere hvilket udbytte (billede & lyd) kunden opnår ved at investere i Blu-ray produkter. KUNDEMODTAGELSEN Vær opmærksom på at medarbejderne anerkender alle kunden med et lille nik, søger øjenkontakt, eks. ”træder” ud af deres ekspedition og nikker til den næste kunde. SERVICEN i de enkelte kæder, er de på et niveau, der giver gode forudsætninger for at opnå et salg til hver enkel kunde. VIDENSNIVAUET hos de enkelte medarbejdere i hver enkelt kæde, er for individuelt (stor spredning i viden). Vær opmærksom på behovet for basal produkt kendskab, samt evnen til at kommunikere på et let forståeligt niveau. Jeg har valgt at arbejde ud fra 4 faser! Beskriv de enkelte faser

Tak for jeres opmærksomhed For yderligere uddybning af resultaterne kontakt Rune Jeff Frederiksen Salgsdirektør E-mail rf@servicemind.com Mobil +45 2540 3542 Banegårdspladsen 18, 3. DK-8000 Århus C Danmark Send en sms med teksten : HOM Blu-ray til 1231 og bedøm Serviceminds indlæg på Branchedagen 2010