Gruppe 1 Mathias Hasselstrøm Rasmus Schnefeld Mikkel Larsen

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
QR-koder.
Advertisements

“Hvor er e-læring på vej hen?”
Automatic Delivery Rewards Hovedtræk. Automatic Delivery Rewards •ADR eller Automatic Delivery Rewards er et program, hvor en distributør eller kunde.
Hvordan bidrager litteratursiden
Alt er startet med en tanke! Tænk: Hvis vi nu vidste hvor alle var på vej hen…. ? Så skulle vi blot komme derhen først! Og så ville vi kunne tilbyde en.
7. undervisningsgang den
Nettet og etik Hvad må eleverne – må ikke?
Marketingplanlægning
Profitten øget med økologiske tryksager! Kim T. Rasmussen, direktør UniFlip A/S.
Databasetyper •Niveau 3 for MVU. Hvorfor? •”Hvis man vil have adgang til nyeste kilder om hvad som helst, så må man lære sig at bruge andre ressourcer.
Gruppe - Hvidovre. Information og kommunikation Formålet er at fremme informationen og kommunikationen mellem de to institutioner og gøre børnene og de.
Kapitel 6: Nye produkter.
Elevernes digitale dannelse
Det samarbejdende bibliotek og Palles Gavebod v/ Annie Christensen, Børnebibliotekar, Århus Kommunes Biblioteker
14 Distribution Oversigt Opgaver i distributionskæden
Anders s, Andreas W, Bjarke L og Marlene M.
Markedsvurdering.
ART GALLERIES Gruppe 4.
Velkommen Kommunikationschef Henrik Theil, FDIH Food Online Danmark på nettet i en global verden 8. oktober 2009.
E-commerce hos Bon’A Parte
Den gode, den onde og den grusomme - om digital selvbetjening SnitkerGroup 6. September 2011 af Usability Specialist Thomas Visby Snitker.
Øvelsestime 7 Introduktion til Medier og Kommunikation //
E-bøger gennem PrioInfo - oversigt v/ Claes Olsson.
Tools og Clil4U er blevet oprettet med støtte fra EU. Denne publikation afspejler kun ophavsmandens synspunkter, og EU kan ikke blive holdt ansvarligt.
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
BiblioteksstyrelsenDB årsmøde 2003, "projekter og udvikling" Jens ThorhaugeDias 1 Udviklingspuljen er ”seed money”  15 mio. kr. trækker mange flere penge.
 Skal fra starten være om nære og genkendelige ting  Skal være med mulighed for gentagelse  Skal give eleverne en positiv tilgang til et nyt sprog.
Opgave Virksomhed d. 2. oktober 2007 Second Life Lavet af Mia, Inge, Christina og Pernille.
Style and Experience Gruppe 6: Dan, Simon, Susi og Xin Yu.
Spørg først dig selv: Hvad koster varen andre steder?
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
SpecialKøbmande n’s historie 40 år gammel butik Primære produkter var kaffe, te, krydderier og specialiteter “Gammeldags” butik med høj kvalitet og service.
 Intro  Historien – starten på det hele  Formålet  Hjernerne bag  Bomben bruges  Verden synker – Internettet stiger  På nettet kan vi alt  Effekter.
Udviklingen i salgs- og servicesektoren
Rammeformater og indholdsformater
Bog & idé Af: Gruppe 4.
 Af: Sofia Bode og Mette Helmert.  Ikke alle varer egner sig til e-handel  Kunden kan ikke røre fysisk ved produktet  Kunderne forventer en lavere.
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
Agenda Lidt om forhold og udfordringer E-ressourcer i undervisningen Danmark set fra luften – slip brugerne løs i samlingen Projekt Profilering.
Jytte Bræmer udviklingschef Hvem er vi? indb. 1 hovedbibliotek, SF, Endelave, 2 gymnasier, SOS. 50 årsværk (snart kun 46) kvm.! Fuld åbningstid.
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Ethos i web 2.0 tidsalderen
Business to Business På den JYSKe måde…...
Digitale læremidler som indkøbsområde Erik Schou, vicedirektør v
Strategisk kompetenceudvikling
Gruppe 2: Thomas, Maria, Erla, Martin, Jesper og Nick.
Lyngby storcenter LSC har de seneste par år set en negativ udvikling på markedet. Hvordan kan de formå, at ændre denne udvikling til noget positivt?       Hvem.
© The Copenhagen Institute for Futures Studieswww.cifs.dk De 3 typer markeder - skabt af informationsteknologierne Henrik Kristensen, Instituttet for Fremtidsforskning.
Amazon.com Ny kampagne!. Styrker: Det store kendskabet til amazon.com Det store udbud Let-tilgængeligt (Global-virksomhed) – Tax-omregning Simpelt design.
Krystalkuglen Plantekongres 2008
Do’s and dont’s Usabilityrapporter. DO’s Sortering af problemer: Pris for at rette dem Forretningsmæssig konsekvens Inddeling af problemer Fagtermer Konsekvenser.
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Målrettet biblioteks-betjening Integreret borgerservice
Biblioteksstrategi Den 8. maj 2015
Projektopgave 2016 Huskeliste – Hvad skal jeg egentlig have med i min opgave?
E-handel ER DET VEJEN TIL RIGDOM …. ELLER VORES UNDERGANG ?
Virksomhedens udvikling
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
4 Interne forhold Oversigt Værdikæder Kernekompetence
Strategisk udvikling af landbrugsbedriften Torben Ulf Larsen
IDEBESKRIVELSE ❶ STYRKER ❷ SVAGHEDER ❺ FORDELE IDEBESKRIVELSE DATO
Hans Reitzels Forlag.
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
(Firmanavn) SWOT-analyse
Jan Christiansen Nyborg Gymnasium
Fremtidens bibliotek ”Folkebiblioteket – uden bøger”
Annette Falberg, Dansk Industri Handel
Tools og Clil4U er blevet oprettet med støtte fra EU
Hvor bevæger digital handel sig hen? Videncenter for Digital Handel
Præsentationens transcript:

Gruppe 1 Mathias Hasselstrøm Rasmus Schnefeld Mikkel Larsen Sophie Hundebøll Rikke Østfeldt David Kristiansen

Styrker Gruppe 1 Online Handel Veletableret renommé Fysiske butikker SWOT Analyse Styrker Online Handel Veletableret renommé Fysiske butikker Stort udvalg på mange sprog Personlig service/ uddannet personale Har et forlag bag sig

Svagheder Gruppe 1 Pris Pris Pris Tænk dem bare under indkøbspris Pris SWOT Analyse Svagheder Pris Pris Pris Tænk dem bare under indkøbspris Pris Pris Pris Mere kendt som forlag Mindre kendt website

Muligheder Gruppe 1 Udnytte at der er både web og fysisk butik SWOT Analyse Muligheder Udnytte at der er både web og fysisk butik Udnytte web-delen bedre Service Udvide sortiment af papirvarer

Trusler Gruppe 1 Biblioteket SWOT Analyse Trusler Biblioteket Konkurrence fra Internettet f.eks. Amazon.com Konkurrence fra andre fysiske boghandlere Ulovlig kopiering af bøger Online bøger i PDF format

Forslag Gruppe 1 Øge samarbejdet mellem net og fysisk butik f.eks. Ved online lagerstatus Gad-member: medlemsklub med div. Rabatter og fordele f.eks medlemsprofil Rabatordning med PDF version ved køb af bog