VELKOMMEN PROTOKOL 1 Tjener 1111. Velkommen  Lærerinitialer – præsentation  Kontakt til lærere:

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Velkommen på Skibet Skole
Advertisements

Fra mandag den 2. juLi til torsdag den. 5. juli
Trehøje-Pigerne Side 1 Vejledning til brug af hjemmesiden Det er slet ikke så vanskeligt – så brug hjemmesiden flittigt… Det er.
Hvordan håndterer vi frikvartererne?
Om eksamen 2011.
Intro til brug af Carla til adresser og andet for ledere i FDF Virum
Klarup Skole Hellasvej Klarup Tlf:
Uddannelsesvejledning Musik & Teaterefterskolen 14/15
Hvordan bruger jeg MinInstitution?
Vejledende samtale Helhedsvurdering.
Hvad skal vi i dag? Hvad er NemID?
Netbank Det offentlige Dk e-Boks
ForældreIntra Østerhøjskolen Formålet er
Konferencer & Rettigheder FCkursus Februar © 2005 Jan BøghVUCnet: Konferencer & RettighederDias nr.: 2 Indhold 1. Hvorfor skal jeg som lærer kunne.
Handleplan for værtsskab
Hornbæk Skole Invitation til forældremøde og indskrivning til
Retningslinjer for brug af IT-udstyr. Log på netværket •Log på netværket – angiv: Brugernavn Adgangskode Brugernavn og adgangskode er personlige og må.
CAMPUSSKOLEN.
– Sådan virker det! Dit elektroniske postsystem Ved Arne Crown Rasmussen
Trådløst net. Trådløst netværk i hele huset • Det nytter ikke at købe internetudbyderens hurtigste forbindelse, hvis den trådløse netværksrouter er.
Historie 9. kl. uge 6 1.Intro 2.Sang 3.Samtale 4.Opgave 5.Opsamling Mål: At blive fanget af undervisningen mindst én gang!
1gas1144 Velkommen Protokol Opråb – liste retur til elevadm.
Velkommen 2kok1111.
VELKOMMEN PROTOKOL 1 Tjener Velkommen  Lærerinitialer – præsentation  Kontakt til lærere:  Elevpræsentation.
Velkommen på Salgsakademiet til hold 11P
Vejledning i blog-værktøjet WordPress Opdateret februar 2009.
1 Belastningsprøve Fredag 16. september Agenda Kl. 08:00Velkomst v. Allan Harding Status på Imerco projekt, v. Allan Harding Oplæg til belastningsprøve,
Informationsmøde, onsdag d. 14. maj kl – 18.00
VELKOMMEN PROTOKOL 1 Tjener Velkommen  Lærerinitialer – præsentation  Kontakt til lærere:
Forældremøde Årgang /3-09  Oversigt over trænere/ledere forår 2009  Generelle informationer om træning og kampe  Forårssæson 2009 – Kampe og.
Velkommen til 10. klasse Center Nord 2014/2015. Præsentation Årets gang En dag på center Nord Fælles rammer i centeret Kontaktlærer / forældresamarbejde.
Møde vedr. Ny Skolereform og Ny Struktur i SFO
Info-aften Af MoGenS.
Din kontakt med det offentlige starter på nettet [kommune, logo, dato]
Program Velkomst og intro! Opdeling i arbejdsgrupper.
1. Ordreside: Køretøjerside: Brugereside: Timesedlerside: Beskederside: Oversigtskortside: Themeside: 19.
Digital Post til foreninger Kommunikation mellem det offentlige og din forening.
Folkeskolereform på Ørum Skole 2014
Velkommen til nye elever og deres forældre!
Forældremøde 2/ Information om forårets valg til skolebestyrelsen 2.Evaluering af tiltag til forbedret kommunikation på skoleintra 3.Status på implementering.
Folkeskolereform Version 1.0
Velkommen. Kontaktlærer: dbEleverne: hvem er hvemBefordring: skemaer hentes i elevadministrationen Garderober: damer og herrer Skab og omklædnings "lukaf'er"
Kursus om borger.dk og brugen af digital signatur
AT9 - 2g April-maj 2007 Formalia 16 moduler 4 timers elevtid Der arbejdes individuelt, i par eller i grupper (max 4 medlemmer) Individuel fremlæggelse.
Projekt for de kommende skolebørn i Sabro Dagtilbud
Folkeskolereform på Vestre Skole 2014
Kortforsyningen® Partnerseminar 2007 Kastellet 2. maj 2007 KORTFORSYNINGSSEMINAR Tirsdag den 22. april 2008 Kastellet.
Før du starter, skal du sikre dig at du har en digital signatur. Få den gennem den ansvarlige på afdelingen (gyn:Christel Nielsen), el. bestilbestil 1.
Informationsmøde om skolereformen 17. Juni 2014 Nordals Skolen.
Biblioteket som læringscenter
(Klik med musen – så lærer du noget om materialesøgning)
Kultur Forandringen Forandringens lejrbål mandag kl og fredag kl Mød alle forandringens ledere, Syng sammen aften mandag kl –
 1. Velkomst og præsentation  2. Kort gennemgang af reformen  3. Hvordan bliver reformen udmøntet på Byskolen  4. Skolebestyrelsen  5. Farvel Velkommen.
Velkommen Protokol Opråb – liste retur til elevadm.
Mandag den 28. april Mountainbiketur for pigerne i 2.B kl Uge 18 Man. Tirs. – udedag. Ons. – fælles udedag. Tors. – Kristi himmelfart. Fre. –
Terminsprøver december  Kom i god tid. Helst 15 min. Før prøven begynder  Find din plads. Dit navn og prøvenr. Står på bordet.  Du skal selv.
SFO UGE:33. Velkommen tilbage fra sommerferien. Husk: Møder du i SFO inden kl.7.30, skal du gå i det gule hus, da vi åbner der.
Strukturen: Infomøde 7. klasser 2010/2011  Strukturen: Hold yHold z introduktionsforløb 7.a7.b7.c Hold 1Hold 2Hold 3Hold 4 24 elever pr. klasse 16 t.
Studiestart - hjælp med IT
Velkommen KEA IT - intro
 Nem ID Virk.dk Digital Post Bogholdere, revisorer og rådgivere for mindre virksomheder.
Frivillignettet Adgang via Hjerteforeningens hjemmeside Klik på menu.
Terminsprøveorientering
Velkommen til informationsmøde 14.juni 2017
EASJ – IT SYSTEMER helpdesk.easj.dk.
GF2 Slagter/delikatesse
Velkommen Protokol Opråb – liste retur til elevadm.
Velkommen til grundforløb 2 på AMU Nordjylland
Eksamensvejledning maj 2017
Sikker adfærd er vigtig Som lærere arbejder vi med væsentlige og ofte fortrolige eller følsomme informationer, og dem skal vi passe godt på Sikkerhedspakken.
Præsentationens transcript:

VELKOMMEN PROTOKOL 1 Tjener 1111

Velkommen  Lærerinitialer – præsentation  Kontakt til lærere:  Elevpræsentation  Befordringsskemaer – hentes i elevadm.  Garderober – dame og herre – opdeling efter klasser/farver  Forsikringer - Skolen har ikke nogen forsikring, som dækker ved tyveri.

Informationer  Ordensregler  Mobiltelefoner slukkede i alle undervisningssituationer  Hærværk og vold medfører øjeblikkelig bortvisning  Euforiserende stoffer medfører øjeblikkelig bortvisning  Brand  Gå til nærmeste udgang og langs jernbanen ned til Parkeringspladsen længst væk (den nede ad grusstien)  Find jeres lærer, som krydser jer af i protokollen og fortæller, hvad der yderligere skal ske.  Rygepolitik  Rygning forbudt alle steder indendørs på skolen samt balkoner og terrasser.  Der må kun ryges udenfor i gården ved cykelstativerne.

Informationer - fortsat  Motorkøretøjer må ikke parkeres i gården  Find evt. parkering på offentlig vej  Cykelparkering i gården i stativerne  Frokost – 12.20

FRAVÆR  Mødepligt til alle timer  Arbejdsgiver får besked om fravær hver uge.  Tro og love erklæring i den stålgrå postkasse på 1. sal ved elevmiljøet inden mandag kl. 10:00  Husk begrundelse for fravær; ellers er det ulovligt fravær og arbejdsgiver får ikke refusion af jeres løn.  Tag en erklæring i tasken, den kan sendes med posten inden mandag til Vigerslev Allé 18, 2500 Valby  Reception tlf  For meget fravær Advarsler  UD!

Åbningstider  Undervisningen foregår mellem kl og  Hoveddør (receptionen) ma – to kl – – fredag kl –  Porten ved jernbanen med adgangskort – er under etablering  En vagt vil komme og bede jer forlade skolen ca. kl. 17  Oldfrueafdelingen kl – 9.30 og –  Studie- og erhvervsvejledning  ma – to kl –  Fre kl –  Elevadministrationen kl og  Studiecenter (overfor biblioteket) kl – (fredag til 12.00) – husk at medbringe et skema

Bøger og Foto  Bibliotekets åbningstider  Mandag – torsdagkl –  Fredagkl –  Husk sygesikringsbevis  Foto  Elever, der ikke er fotograferet skal henvende sig i receptionen  Studiekortet skal bæres synligt (ID kort)

IT  Alle elever skal have nyt kort  Når eleverne skal logge sig på, skal de bruge deres elevnr. (fra deres kort) og koden er: hrs+fødselsdato (f.eks. hrs300710)  Skolens hjemmeside: - webmail.hrs.dk  S kema kan ses i skema.hrs.dk  Trådløst netværk over det hele, det ”fanges” ved at søge hrs og når man åbner en webside spørger den efter login og kode – her bruges egen kode – Inden man kan bruge trådløst netværk SKAL man først have været på en af skolens Pc´ere.

IT fortsat  Elevprinter findes på hver etage samt øvre C (dækket), det er her elev- farveprinteren står. For at printe og kopiere skal man aktivere kortet  Hold kortet hen til kortlæseren og vælg:  Pil  Kort nummer  Pil  Kodeord  E mail adresser:  Elevmail:  Klass

Kontaktlærer  Kontaktlæreren disponerer over kontaktlærertimerne  Disse kan flyttes såfremt det skønnes nødvendigt  Ved kontaktlærersamtale medbringes:  Ved første samtale medbringes ”Praktikpladserklæring”  Udfyldt huskeliste  1. samtale  Plan sendes/udleveres

Rundvisning  Mødested i tilfælde af brand – P plads  Studie- og erhvervsvejledningen  Studiecenter  Elevadministrationen  Biblioteket  Indkøb  Affald  Oldfrue  Ledere  Postkasse til fravær  Andet