Brødrene Dahl samarbejdspartner med Jysk Klima Center

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
VE-anlæg Solceller (Case og opgave).
Advertisements

15 OKTOBER 2012 RETHINK BUSINESS 1 Projekt "Rethink business" handler om at styrke din virksomheds forretning. Det kan være i forhold til indkøb af materialer,
Home v/ Anne Crone.
Et bedre hjem gennem energirenovering
FASE 2: DEMONSTRATION OG EVALUERING AF SAMSPIL OG FORDELE VED BYGNINGER, DER ER FORBUNDET TIL FJERNVARMENETTET OG PRODUCERER VEDVARENDE ENERGI 1) Fleksible.
Kontakt vores salgsafdeling på eller
Electrolux Marketing koordinator, web Michael Skrydstrup HR Konsulent Anne Mette Hildebrand Udvælg en elev, der skal sige til, når der er gået 5, 10 og.
MESTERGRISE OG ANDRE KARTEL-PROBLEMER
Prissætning - hvordan gør man ?.
Energi Øresund | 28. marts | 2011 | Kenneth Løvholt | Gate 21 Varmepumper Lagring af vedvarende energi Jens Brandt Sørensen.
Projektering og styring.
Christian Bruhn Rieper Kontorchef Fornyelsesfondens sekretariat
InnoCamp Design af fremtidens selvforsynende Smarthouses Jonas Rasmussen & Anne B. Holm Innovationscenter, DONG Energy A/S.
De to officielle miljømærker
Tendenser indenfor personlige værnemidler
VELKOMMEN ”Fælles distribution og afsætning”
Velkommen til Bevola A/S Bevola har markedets bredeste produktplatform til opbygning af lastbiler, hængere og trailere. Ydermere tilbyder Bevola løsninger.
Indlejret Tekonologi i Byggeriet Kristine van het Erve 20.jan. 09 Intelligente Byggematerialer Potentialer og barrierer.
Solenergi i hjemmet.
Network Marketing En 2 til 5-års Plan Fremtidens Virksomhed
Solcelleudbud på tværs af kommuner v/ Flemming Jørgensen, REEEZ REEEZ Renewable Energy and Energy Efficiency in Zealand.
Vedvarende energi til husstande
Fremtidens vinderhold DI fødevarer årsdag
Alle vores sponsorere skal betragtes som samarbejdspartnere
Solcelleanlæg – for private
VE-anlæg Introduktion.
Smart Grid - IT møder Energi v/Göran Wilke, Exergi Innovation og rådgivning
DONG Energy 85/15 Jakob Askou Bøss Vice President DONG Energy
Nytænk din forretning med Blue Ocean Strategy
Klima og bæredygtighed
Hvad bliver de fremtidige konkurrencevåben på energi markedet
Energioptimering af boliger
Verden omkring HTH Kunder x Konkurrenter Leverandører Finanskrisen
Roadmap for Fjernvarme Fjernvarmens Hus den 20. juni 2011
Konkurrence forhold og tilgængelige refleksfolier.
MedTech Innovation Center – effektiv kommercialisering af innovationer.
CASE I: Intelligent it fra vindmøllen og kraftværket til hjemmet v/ Tim Mondorf, IBM Danmark A/S Mandag den 28. april 2008.
D. 12/5- 14/ Kulløsevej Kulløse.. Spædende miljømesse også for almindelige mennesker! Se blandt andet nye produkter så som isolet pladen.
VE-anlæg Valg af vedvarende energikilder (case).

AffaldPlus & Klimaet Oplæg ved AffaldPlus’ bidrag til Klimafestivallen 30. september 2012 ”Mere genbrug - mindre skybrud!” ”Mere genbrug - mindre skybrud!”
Vedvarende energi og energioptimering – muligheder og udfordringer? Marts 2013.
ARCON SOLAR STORSKALA-SOLVARMEANLÆG 2013 Generalforsamling Mou Kraftvarme 5. marts 2013.
SoleSolenergiergi Virkemåde, montering, lovgivning og beregninger.
Klimaskærm Introduktion.
Seminar Nyborg Strand 3. maj 2011 Nortec System A/S Seminar Nyborg Strand 24. april 2012.
Markedsandele Rolf og Jonas.
Fur som samarbejdsprojekt. Innovation Fur er et visionær samarbejde mellem.
MULIGHEDER FOR ENERGIEFFEKTIVISERING I BYGNINGER BYGGERIET PÅ DEN ENERGIPOLITISKE DAGSORDEN ENERGIKONFERENCE I LANDSTINGSSALEN PÅ CHRISTIANSBORG ONSDAG.
Floor Heating arketype processen. Hvorfor skal vi dog se på værdierne? I 2003 køber Danfoss DEVI A/S. DEVI brand´et forandres fra et Corporate Brand til.
Cj-montage.dk CJ ELEVATOR Afd. af CJ Montage ApS  ISO 9001 Vandtårnsvej 74  2860 Søborg Tlf 
Af: Jonatan W & Line Stryander
Husstandsmøller / solceller
Fundament: Ligeværdigt samarbejde LauRie’s Mening, Vision og Værdier At skabe glæde og trivsel for mennesker, som ikke kun har modelmålene At skabe glæde.
Ole Dall Seniorkonsulent, Cand. Techn. Soc. Syddansk Universitet Center for Energi- og Miljøeffektiv teknologi Miljønetværkernes klimatjek.
Forretningsmodel til Kommuner og private virksomheder.
Dansk Supermarked i korthed
Hvad skaber den økonomiske udvikling?.. De økonomiske drivkræfter Det er den private sektor, der står for hovedparten af produktionen i Danmark. Ejerne.
Hvad er benchmarking Benchmarking betegner et forbillede, som udgør udgangspunktet for bedømmelsen af en præstation i en eller anden henseende. Benchmarking.
VIRKSOMHEDSPRÆSENTATION SUSTAINSOLUTIONS
Konkurrenceforhold afsætning.
konkurrencesituation
Pris som handlingsparameter
Strategisk udvikling af landbrugsbedriften Torben Ulf Larsen
D/K Regnskab i/s Eksamensprojekt juni 2017.
Byggetilladelse - Pippi Langstrømpe
SUCCES MED SALG 1.
VVS-BRANCHENS FREMTID
Gladsaxestrategien omfatter også erhvervslivet
Vi er ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Præsentationens transcript:

Brødrene Dahl samarbejdspartner med Jysk Klima Center Jysk Klima Center mål er: Som klimaleverandør at kunne leverer optimalt energi i forhold til konkurrenter, at kunne levere en god service. før under og efter salget

Jysk Klima Center er din klimapartner Og blev grundlagt med værdier fokuseret på vedvarende energiløsninger. Energiløsninger der omfatter miljøet til det bedre, der samtidigt skaber besparelser til vores kunder. Med alternative energi produkter er Varmepumper og Solenergi mere aktuelle end aldrig før. Jysk Klima Center forhandler førende mærker der hører til den absolutte topklasse. produkterne som leverer optimalt energi i forhold til konkurrenter. Jysk Klima Center mål er at kunne levere en god service. Før under og efter salget og tilbyder serviceaftaler og ekstra garantiperioder. Få mere information på www.jkc-klima.dk tlf. 98 20 46 00

Udviklingen på klima i gennem det sidste år Vi er gået fra ”Grøn fornuft” til ”sund fornuft”! Innovationen af nye produkter og teknologier giver nye muligheder. Mange nye ”spillere” på markedet. Som kunde efterspørges der efter kvalitet, rådgivning og garanti før, under og efter salget Jysk klima center tilbyder dette. Køb af vedvarende energi produkter betragtes som sund investering. Klimaprodukter bidrager til branche-glidningen imellem VVS- og EL-segmentet. Klimaløsninger stiller krav til brancherne om nye kompetencer. De proaktive kvalitets installatører vinder ”kampen”!

Trends i tiden – solceller….. …mange i udbud, men hvad gemmer der sig under overfladen….

Jysk Klima har valgt leverandører…. SolarKauf GermanSolar

Solceller i Danmark Jysk Klima Center er din klima installatør! og tilbyder i tæt samarbejde med vores levereandører, førende mærker der hører til den absolutte topklasse.

Solceller i Danmark 2009 – 2015 Danskerne er vilde med solceller. Det er aldrig blevet  nemmere og mere økonomisk at installeret solcelleanlæg. Netto ordning, tilskud til installation. Optimal ydelse til konkurrence priser. Nem finanasering

Danmark vs. Tyskland Solceller pr. indbygger: Danmark: 2 Wp/indbygger Tyskland: 200 Wp/indbygger! Tyskland 2010: Vindenergi: 1.5 GW Solenergi: 7.5 GW

VVS-installatøren og det komplette solcellesystem EL-installatøren: Tilslutning af Inverter til el-tavle Solcellemoduler Montagesystem Inverter Diverse (DC-kabel, stik mv.)

Kvaliteten af det komplette solcellesystem Solcellemoduler: 30 år på taget! Mest regn, mest sne, mest vind, mest varme, mest UV… => Kvalitet frem for lavpris-produkt! Inverter - Et godt anlægs svageste punkt. Vigtigt med stærkt brand! Systemet - Skal være korrekt afstemt! Montagen - Skal være stærkt og holdbart Udseende - Det skal se flot ud! Ydelsen - Det skal producere en masse kWh!

De små ting… …som ingen lægger mærke til, men som er så vigtige Muligheder for at producenten kan spare penge for at sænke prisen: Celler: AB el- B-grade celler fremfor A-grade (20-25% B-grade ved produktion) Busbars: Lavt sølvindhold fremfor højt. Smalle bånd Bypass-dioder: 0-1 fremfor 3 Glas: Lav hærdning, højt jernindhold, lav transparens, lav anti-reflektion Kabler: 2,5 mm2 fremfor 4-6 mm2. Ingen coating af de enkelte fibre Laminering: Kort tid og lav varme fremfor lang tid og høj varme Folie: Tyndt fremfor tykt EVA: Billigt materiale frem for god kvalitet Microcracks: Lav frasortering fremfor høj. Montagesystem: Svage alu-profiler og tagkroge fremfor kvalitet og styrke Eller er det bare salgsgas? De ser jo ens ud…. Jysk Klima Center, hjælper med at finde rundt i solcellejunglen. Og sikre den rigtige kvalitet og den rigtige pris. Første gang!

De små ting… …som ingen lægger mærke til, men som er så vigtige: Delaminering

De små ting… …som ingen lægger mærke til, men som er så vigtige: Dårlig hærdning

De små ting… …som ingen lægger mærke til, men som er så vigtige: Hot-spot

De små ting… …som ingen lægger mærke til, men som er så vigtige: Svagt montagesystem

De små ting… …som ingen lægger mærke til, men som er så vigtige: Sne- og haglskader

Jysk Klima Center understøtter med dokumentation….

Brug Jysk Klima Center som den komplette leverandør af kvalitets solceller, så er du sikker på kvalitet til den rigtige pris første gang. Forskellige design og standarder Forskellige teknologier og montagesystemer Forskellige prisklasser Ny Brochure på solceller Jysk Klima Center målII er