HNX Årgang 2011/2012.  Optagelseskrav  Personlige krav  Hvor?  Forløb  Indhold  Muligheder.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Læselyst Et læsetiltag på mellemtrinnet på Randersgades Skole, hvor eleverne læser 20 min. hver dag over en periode på to måneder. Randersgades Skole Randersgade.
Advertisements

V./ Leif Tøfting Kongsgaard, Væksthuset
Videregående pc-vejledning Modul 13: Brug af tekstbehandling 60+Bornholm.
At Dividere.
Måske er I gode venner i et år,
Klik for næste billede eller vent 30 sek.. Hej Jeg hedder Rando og er fra kennel Scharmark. Jeg er født den 19. maj 2007, og de første 3 uger af mit liv.
Om et øjeblik kommer Du ind i en magisk verden!. Om et øjeblik...
Om et øjeblik kommer du ind i en magisk verden....
Vi er overbevist om at livet vil være perfekt når vi bliver gift og får et barn......og et til.... Så bliver vi frustrerede over at vores børn ikke er.
Jeg har brugt gratis billedebehandlingsprogrammet
Verber/Sagnir Hvordan bøjes de?.
Nr. Vesterskov - Et lille sted - Med store muligheder
”Vind gratis sex når du tanker”
Læringsmiljø på hhx; kvaliteter og udfordringer Temaoplæg 2: IKT i undervisningen på hhx DEA, 13. Oktober 2010 Ph.d.-stipendiat, Arnt Louw Vestergaard.
Trin 1: Find kvitteringer
Fra dagligstue til konsultation? Cecilie Rubow: Institut for Antropologi.
Evaluerings-, erfa og udviklingsmøde Studiepraktik 2012.
Indledning I forbindelse med den pædagogiske indsats for at skabe øget sammenhæng i overgangen fra SFO til klub, er der udarbejdet en mappe med materiale.
1 Alder år 55 % år 24 % år 17 % Hvor længe på VUC? 1 år 93%
Klik for næste billede eller vent 30 sek. Rando i skole!
Måske er I bedste venner i et år,
Evaluering som en del af elevernes lærings proces
Instruktion i Animation Shop
Samarbejde bibliotek og uddannelse – et bud på hvordan
Hvorfor mistede jeg mit job?
Du er ved at gå ind i en magisk verden.... Om et øjeblik...
Skabelsen Da Gud i sin kærlighed havde skabt manden og kvinden – betragtede han sit værk , og sagde:
Hjælp mig med at finde den !!! En stor belønning til dem, der SER bedst! Præsenterer Klik her for at starte JEG HARMISTET MIN MIS !! Red Bulls.
Skriv titel Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013
”Skodjobs og gode gys!” - Unges forhold til risiko i arbejdslivet Ph.d. Mette Lykke Nielsen
En fejl af stor betydning...
Livets Ord Februar 2010 “Jeg er døren. Den, der går igennem mig, skal blive frelst; han skal gå ind og gå ud og finde græsgange” (Joh 10,9).
Amy følte sig ikke rask, da hun gik i skole
Vokse gennem venskab!.
P0 erfaringsopsamling Program 8.15: Introduktion
Birgir Már Norðdahl 1 Hvorfor mistede jeg mit job? Jeg begyndte som truckfører på lageret….
HJERNE TALENT XPERIMENT AATG.DK "Udvikling af elevernes almene studiekompetencer gennem formativ evaluering". Mentorordning på 1. årgang.
Joken, der bringer dig held!
Kaptajn Karlsens skib Synlig læring med it Agerbæk Skole og
FORTROLIGT. Må kun distribueres til partnere med aftale om hemmeligholdelse. Microsoft giver ingen garantier, hverken udtrykkeligt eller stiltiende. ©
Læseforståelses-pædagogik i et dsa-perspektiv
Om et øjeblik kommer Du ind i en magisk verden!. Om et øjeblik...
5/6 klasse Dagbog for lejrskole til Bornholm
EVA’s evaluering af 10. klasse Foreningen af 10. klasseskoler i Danmark, Trinity, Fredericia den 2. marts 2012 Kristine Bang Nielsen.
»En mand havde to sønner
 Intro  Historien – starten på det hele  Formålet  Hjernerne bag  Bomben bruges  Verden synker – Internettet stiger  På nettet kan vi alt  Effekter.
Blog kommentar Åben arkivet ved at trykke på den lille sorte trekant der peger ind på et årstal (næste billede)
Spørgeskemaundersøgelse
Din Økonomi Dit Valg Dit Mål.
P0 erfaringsopsamling Program 9.15: Introduktion
Digital aflevering? Elektronisk eksamensforløb?.
Den fortabte søn »En mand havde to sønner. Den yngste sagde til faderen: Far, giv mig den del af formuen, som tilkommer mig. Så delte han sin ejendom imellem.
P0 erfaringsopsamling Program 8.15: Introduktion
ER-diagrammer Hvad er det? Og hvad bruges det til?
Træning af mundtlighed årgang Fysik/kemi UL Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
Skriv titel Skriv årgang, fag og initaler Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013.
Oprettelse af tabeller (Access, del 2)
Christopher Jensen Htx – 1.x 10/9-07 Det perfekte skud.
Pythagoras.
Overgangsproblemer i matematik ”Det sværeste var at forstå hvad læreren prøvede at sige - altså formuleringerne.” 1g-elev, stx.
Lektion 5 Formålet med denne lektion er at følge op på, hvordan det går med fællesskabet og klassekulturen samt at afrunde makkerskaberne. Alle rettigheder.
Lektion 7 Formål med denne lektion er at arbejde videre med klassekulturen, følge op på surveyen og at afrunde lektionsforløbet i Netwerk. Alle rettigheder.
Lektion 5 Formålet med denne lektion er at følge op på, hvordan det går med fællesskabet og klassekulturen samt at afrunde makkerskaberne. Alle rettigheder.
Karakterer og læring.
IT undersøgelse på Breum Skole
Prøve Eksamen D. 7/ Varighed: 30 min
Eksamen D. 18/ Varighed: 30 min
DIT NAVN DIN UDDANNELSE (husk både kandidat og bachelor, hvis de er forskellige) og KONTAKTOPLYSNINGER Baggrund Kort beskrivelse af hvilket problem, specialet.
VELKOMMEN TIL ENGINEERING DAY 2018
Præsentationens transcript:

HNX Årgang 2011/2012

 Optagelseskrav  Personlige krav  Hvor?  Forløb  Indhold  Muligheder

Her ses elever arbejde flittigt med …

Første semester … Praktik: … 1. semester praktik 2. semester praktik 3. semester eksamen

De første opgaver … De næste opgaver …

Interview med …

 Hvilke områder indenfor faget?  Hvor i landet?  Er det let at få job?  Fordele og ulemper

Jeg er blevet afklaret om, at det er den uddannelse, jeg vil starte på næste år Hvorfor – hvorfor ikke?

Tekst Baggrund Sproget Billedbehandling Overgangene (animation og lyde) Faldgruber:

Random(tilfældig) funktion kan både være en svær og let funktion at lave. De fleste musikprogrammer jeg har prøvet, tager bare et tilfældigt nummer ud af alle dem der er. Altså udregner bare et tal fra 0 til antal numre. Problemet med denne løsning er, at man let støder på det samme nummer igen. Altså man skal have programmet til at holde styr over hvilke numre der allerede er taget. Dette var en udfordring for mig, da jeg ikke ligefrem havde en idé om, hvordan det skulle gøres. Dette er en af de problemstillinger, som man ofte havner i, når man programmere. Jeg begyndte at tænke på, hvordan man ville gøre det i virkeligheden. Der ville man nok tage en skål, fylde den med sedler med alle navne, hvor man så tager et navn op af gangen. Når alle sedler er oppe, fylder man dem tilbage i skålen igen. På denne måde vil man aldrig tage det samme nummer / seddel igen før alle numre er blevet taget. Jeg gjorde det samme med den random funktion jeg har programmeret. Lavede det man kalder en collection. Fyldte alle navnene derover i. Brugte den indbyggede Rnd funktion som giver et tal fra 0 til 1 med mange decimaler, og gangede med antal numre i den collection. Det nummer der kom ud, fjernede jeg fra den collection og satte til at afspille. På denne måde havde jeg en perfekt Random funktion 