- Præsentation af bold.dk. www.bold.dk – Danmarks første og største rene fodboldavis på nettet www.bold.dk blev i efteråret 1999 Danmarks første net baserede.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Vi præsenterer SLIDEPLAYER.DK
Advertisements

Velkommen til Støtteforeningen Kragelunds venner Kragelund forsamlingshus.
EJERSKIFTE Statistik om ejerskifter i Danmark baseret på resultater fra spørgeskemaundersøgelse Okt./nov for Erhvervs- og Byggestyrelsen og INSEAD.
Fagre nye tider! Jamen det er jo dejligt, at tingene udvikler sig så hurtigt, at det nu er muligt, at præsentere sine billeder i noget der nær ligner.
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Hvornår bider medierne på? Få dine budskaber igennem.
SEO (Search Engine Optimization) - Hvordan bliver du mere synlig på nettet?
Torbenfeldvej Vallensbæk strand Tlf.: – – dagligt brug af vores hjemmeside •AGEN LYS har en stor og omfattende.
A&B ANALYSEs Danmarkspanel - Foreningen ”Odinstårnet” -
Borgernes barrierer for brug af IT
Udlægning af en ny cache
Internet til alvor og sjov
Evaluering som en del af elevernes lærings proces
DJz.dk Medieinformation 2012 Danmarks største portal for DJs, diskoter m.m.
Sprog/billeder på Internettet
Fremtidens markedsføringsplatform
Grundholdninger •Professionelle websider med indhold der passer til formålet •Sørger for nem opdatering og vedligeholdelse.
Analyse for Ældre Sagen: Trafikundersøgelse: Cykel, cykelhjelm mv Rapport Marts 2010.
Sine Vestergaard Johnsby
Forøg din værdi som konsulent
Sociale Medier og Jobsøgning - Sælg dig selv på nettet.
Præsentation af e-takeaway.dk
Arlette Bentzen Rør dig! Sune Smith-Nielsen Dyrk talenterne med glæde.
Tekstformidling på Internettet Claus Thor Nielsen – De nye læsere – Lektion 6 De nye læsere 1.Danskernes internetvaner 2.Læsernes adfærd på.
Boligselskabernes Landsforening – Danmarkspanel - Januar A&B ANALYSEs Danmarkspanel - Boligselskabernes Landsforening - Januar 2010.
SkoleIntra 2011 SkoleKom og SkoDa. Program SkoleKom SkoleKom for lidt siden SkoleKom og samspillet med SkoleIntra Hva' snakker I om? – SkoleKoms nationale.
Internetstatistik - hvorfor og hvordan? Thomas Duschek IT-Højskolen
DJz.dk Medieinformation Danmarks største portal for DJs, diskoter m.m.
MICHAEL ANDREAS HANSEN COMMERCIAL DIRECTOR & PARTNER
Ugens øvelse: Lav jeres eget nyhedsbrev. : I har 3 forskellige muligheder: - Organisations nyhedsbrevet - Det journalistiske nyhedsbrev - Foreningsnyhedsbrevet.
1 Politiske weblogs – en undersøgelse af den politiske weblogs gennemslagskraft under folketingsvalget februar 2005.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Opeepl – Rotary partnership En unik mulighed for inddrage din klub i END POLIO NOW indsamlingen.
Opfattelse af DFIF Forbundet: –Positive –Aktivt, dynamisk og lydhørt forbund Firmasport: – Samvær, uformel, aktivitet.
Gennemført af YouGov for Bolius Omnibus – mandag uge 31.
Online markedsføring og e-handel Voxeværket – Uge21.
TURISMEN ANNO VI INDLEDER PROCESSEN MED ANALYSER FASE 1 – EKSTERN ANALYSE – Formål: Bedre kendskab og forståelse for gæsterne fra Tyskland og Danmark.
”Du har rørt mit hjerte” Kampagne for Sundhedsklinikken i Hørsholm.
UOPFORDREDE ANSØGNINGER
Knallertkampagne ”Har du styr på din søn?”.
Case-opgave på HG2 uge 41,  I skal lave en slags avis til nettet – ikke nødvendigvis en avis som BT eller Politiken … det kan godt være en slags.
Kristoffer Hamborg Undervisningsleder på IAA Digital Diploma
DJz.dk Medieinformation Danmarks største portal for DJs, diskoter m.m.
”Sociale medier i jobsøgningen”
Vinterman seminar 2. Maj SIDE 2 Vinterman seminar 2. maj Ca. 85 personer: 34 kommuner (30 Vinterman, 2-Light og 2-Melding) Færøerne Vintercentralen.
Hvad kan borgerne på sundhed.dk?
Reklame & Markedsføring
Præsentation Improve your business. Strategi At være en af de førende partnere af Microsoft Dynamics løsninger At specialisere os i logistik, produktion,
Videregående pc-vejledning 60+Bornholm Velkommen til.
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
3F på Facebook Susanne Fasting - 3F. 3F på Facebook Om 3F Danmarks største fagforening Ca medlemmer Organiserer faglærte og ufaglærte arbejdere.
Formidling og informationsarkitektur Christina Mette Thorarinn.
Indhold og nyheder på borger.dk maj 2009 Kommunikationsmedarbejder Christer Bøgh Andersen
Agenda Inspiration Problemformulering Målgruppe Ideén Design Vores endelige Website Procesreflektion Konklusion.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Office 2003 kampagne Gitte Casparij, Marketing Manager.
ANALYSE AF WEBADFÆRD OAW – LEKTIONSGANG 6. ANALYSE AF WEBADFÆRD AGENDA Opsummering, øvelse 2 –PROs and CONs ved eget databaseudviklet system Gallup RedMeasure.
INDFAK2 Rekvirent VELKOMMEN.
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
Spørgeskemaundersøgelse – dfif.dk. Baggrund  Undersøgelsen er gennemført i perioden –  Undersøgelsen er gennemført som pop up på hjemmesiden.
ARENA SILKEBORG SPONSORAT. Silkeborg IF er en af landets mest traditionsrige fodboldklubber og har tilhørt den øverste elite igennem mange år. Silkeborg.
Relationsbaseret markedsføring og Facebook Annoncering Anders Sevelsted | Aditup.dk | Havneparken 2 | | #AndersSevelsted.
Reklametryksagens betydning for de danske forbrugere.
FACEBOOK FIRMASIDER & ADS - SØGEMEDIER A/S. FACEBOOK PAGES FIRMASIDER PÅ FACEBOOK.
Elektroniske holdkort
Kommunikationsansvarlig
(Firmanavn) marketingplan
MCB opstartskursus Kom godt i gang & Få succes på nettet.
Når du allerede mestrer de vigtigste
Præsentationens transcript:

- Præsentation af bold.dk

– Danmarks første og største rene fodboldavis på nettet blev i efteråret 1999 Danmarks første net baserede fodboldavis, og i dag er Danmarks største medie, som kun handler om fodbold. Over unikke brugere klikker hver uge ind på for at benytte sig af såvel de mange lynhurtigt opdaterede nyheder, som af den enestående statistik-sektion, af det altid aktuelle TV-program og af Danmarks bedste live- service på kampe fra både dansk fodbold og alle Europas største ligaer. har over artikel læsninger om ugen. Desuden lægger live-service på grund til Danmarks første sms-resultatservice, som på grund af sin høje pålidelighed og hurtighed er blandt de mest populære blandt fodboldelskere. Facts

 bold.dk har i gennemsnit unikke brugere hver måned.  Brugerne genererer i gennemsnit sidevisninger.  Der læses artikellæsninger på en uge.  bold.dk brugere besøger i gennemsnit siden mere end 5 gange om måneden.  En bold.dk bruger opholder sig i gennemsnit 5 minutter på siden ved hvert besøg.  Bold.dk har ligget meget stabilt i besøgsantal, og brugerne er meget loyale. bold.dk deltager gerne i brugerundersøgelser, og i sær debatforummet er meget besøgt. Facts

Website artikel læsninger per måned WAP artikel læsninger per måned Planet 3 artikel læsninger per måned Antal fan mails sendt per måned SMS udsendt per Facts

 leverer i dag fodboldnyheder til Royal League og Goal Magasine.  har en rejse sektion i samarbejde med Kuoni.  leverer livescore/nyheder til EB, Politiken, Juice og 3 mobil – planet 3 (her står for over 96% af alt sports trafik). Facts – bold.dk er også leverandør

Facts – Markedet antal visninger •Kilde : FDIM, CHART

Facts

Brugerundersøgelse Hvem er bold.dks brugere?

Metode  Elektronisk spørgeskema  Indsamlet via banner på bold.dk  Fieldwork i uge  Sample gennemførte interview  Fieldwork institut CATINÉT

Hvor meget bruger du bold.dk?

Hvad der er dine 3 mest foretrukne danske sites at læse om fodbold på? Foretaget på sportenkort.com

Har husstanden bil?

Nuværende status

Hvilke områder besøger du

Hvilke handler du på nettet?

Spiller du hos dansk tipstjeneste

Spiller du hos udenlandske bookmakere?

Køn

Aldersfordeling

Personlig indkomst

Civilstand

Hvor i landet bor du

Boligtype

Længste gennemførte uddannelse?

Brugernes kommentar  Synes ikke rigtig der mangler noget, synes den er meget god med mange nyheder hele tiden…  Hmm...synes siden er fantastisk og dejlig overskuelig. Måske ville det være fedt med optakter til de danske kampe (og måske større udenlandske divisioner) - Måske have et ekspert panel derinde? Siden er ellers tiptop nice....kunne man evt. udvide Bold.dk til mere end fodbold? En håndbold er jo også en "bold" hehe. Kan også være det bliver for meget, men kunne muligvis tiltrække flere læsere til siden. Håber i kan bruge min råd - ellers mange tak for det store arbejde. Det er vi mange som nyder godt af.

Brugernes kommentar  Fortsæt jeres hurtige nyhedsopdatering og videreudvikling af sites layout og design!  Bare forsæt. Den er nemlig skide god siden ;)  I er hurtigere med nyhederne end de andre... det skal i blive ved med.. :O)  Ville godt have mulighed for at modtage et nyhedsbrev  Flere nyheder fra selve klubberne.. Ellers er det en perfekt side.  Lidt mere lir. Siden virker lidt tør i forhold til onside. men samtidig også lidt mere seriøs.  Promovere sitet mere - det er i min overbevisning ikke tilstrækkeligt eksponeret.

Konklusion  Analysen bekræfter en tendens for stærke sites,  Over 80 % af målgruppen anvender sitet minimum dagligt og i størstedelen af tilfældene er man inde på sitet flere gange dagligt. Endvidere er de åbne kommentarer om bold.dk særdeles positive. Man har altså en høj involveret og loyal målgruppe.  Bold.dk er et stærkt brand og ikke bare en motor for eksponeringer af kundernes kampagner.  De nye brands inden for medieverdenen skabes online, mens traditionelle brands inden for hovedsageligt printmedier udvandes. Avistitler og magasiner mister i disse år værdien af deres brands og er i højere grad bare motorer for dækning og eksponeringer.  Bold.dk er et af de få medie brands der kan leve op til en gammel og kendt tankegang ”the media is the message”

Bold.dk Annonceringsmuligheder

Transperant top banner ! 710x85 DHTML eller flash Bande Billboard forside Scoreboard

Forside 400x400

Billboard underside Artikelbanner 468x248 underside Skyscraber underside

Billboard bunder underside

Alle annonceringsmuligheder kan ses på : Dette link indeholder altid opdaterede data vedr. annonce muligheder på