Support- Hvordan får jeg hjælp fra Danmarks Miljøportal?

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Dagens program Hvad er frivillig.dk Hvordan er frivillig.dk bygget op
Advertisements

Danmarks Miljøportal -nu og i fremtiden
Gov 2.0 Fra portaler til borgernes lommer
Projekter over længer tid Årsager og virkning. Oplevelser, læring.
HÅNDTERING AF ERASMUS- MIDLER PÅ AARHUS UNIVERSITET.
REJS UD MED ERASMUS+ STUDIE- ELLER PRAKTIKOPHOLD INTERNATIONALT KONTOR 2015.
GoMINIsite – og få en ny og bedre hjemmeside på minutter 0.
BRUGERVEJLEDNING NY SMS PLATFORM 1 Ikon forklaringside 2 Udsend en alm. smsside 3 Tidsindstillet sms udsendelseside 5 Udsend en sms med billedmateriale.
Online medicintilskudsansøgning Brug musen og klik – hvis du bruger piletaster eller scroll skiftes ikke altid til rette billede. klik Klik på et felt.
Lægedebatten 2013 Introduktion til Lægedebatten. Lægedebatten 2013 Nemmere adgang Du kan benytte Lægedebatten fra din pc, din smartphone og din tablet.
Oplæg om DUKH - retssikkerhed Specialcenter Kornvangen 29. oktober 2014 Faglig leder og socialfaglig konsulent Hanne Petersen.
Psykoedukation skizofreni Session 1. – introduktion til psykoedukationsforløbet Undervisere:
Sourcing via Jobindex.dk
Forslag fra arbejdsgrupperne
Gigabredbånd Udrulning 2017.
Kliniske forsøg services på DKMAnet
Kliniske forsøg services på DKMAnet
Vejledning: selvbetjeningssystem
//Niveau 3-ledere Uge 50-5/Pakke 3 Lederpakke 3.
PowerPoint-skabelon Husk
Nye e-beviser og uddannelsesplaner
Dagens program Vi skal tale om: Hvornår og hvordan du træffer valg?
servicemedarbejdere har ikke det fulde overblik over
Velkommen til Karin buboNETWORK # september 2017.
Hvordan vi ser på SAPA i Faaborg-Midtfyn?
HÅNDTERING AF ERASMUS-MIDLER PÅ AARHUS UNIVERSITET
Vidensbrønden Et interaktivt læringsgulv
Efter Karl Henrik Flyums modeller
GUIDE TIL OPRETTELSE AF DOKUMENTER
GUIDE TIL BRUGEN AF FÆLLESMATERIALER (LÆRER)
Præsentation
Hovborg Borgermøde d. 16. marts 2017
Og valg i det hele taget... Lær HVAD-modellen at kende.
Skriv ansøgning 10 gode råd.
Senior IT Allerød
Oplæg til undervisning
KLIK - webinar Arbejdsgange og opgaver
SAPA kommunenenetværksmøde
Historien om Ib Madsen er skrevet af: Mette Eike Neerlin
Rammer for bedre hverdagsrehabilitering
Den Nationale Guideline for Organdonation
Til ambassadører: Hvordan kan Colibo understøtte jeres behov?
Vejledning: Publicering af artikler på Kompetenceportalen
CURA og FSIII Superbrugermøde
Nye digitale løsninger
Netværksmøder - Drejebog
Bilag 1b Beskæftigelseskonsulent (BK) Care manager (CM)
KIGO og kommunernes opgaver
Facilitering af vidensamarbejde mellem SMV’er og forskere
Fastholdelseskaravanen
Find trafikpolitikken her: (skriv url)
Status for buspuljerne
Præsentation af app til Stafet For Livet Formålet med Stafet For Livet Appen er, at skabe en app, der fungerer som en samlet indgang til stafetten for.
Trafikpolitik for (skriv skolens navn)
Anders Lundby – STIL Bjarne Frandsen, Efterskoleforeningen
På biblioteket giver vi også hinanden licenser
Forebyggelse Station Syd
Hvordan kommer vi ind ad døren?
Introduktion til arbejdet som klubsekretær
CMS – Inner Wheel Danmarks hjemmesider
En klassifikations-case
Velkommen Dagens program.
Velkomstmøde i MA
KÆRE DELTAGER Slet dette slide inden aflevering OBS!
Information om Aula til forældre
KÆRE DELTAGER Slet dette slide inden aflevering OBS!
Introduktion til Danmarks Miljøportal
Strategi Til markedsføring
Ældre Sagens Distriktsdag, den
Vigtige opdateringer af din computer og mobil
Præsentationens transcript:

Support- Hvordan får jeg hjælp fra Danmarks Miljøportal?

Support Supportens faste medarbejdere: Asbjørn Emil Emilie Stefanie Support (1st level) Supportens faste medarbejdere: Asbjørn Emil Emilie Stefanie Julie Michael (Problem Manager) Udviklere (3rd level) Fagpersoner (2nd level)

Danmarks Miljøportals HelpCenter HelpCenteret indeholder midler til selvhjælp Søgefunktion til hjælp Artikler som du kan følge trin for trin Videoer hvor vi viser, hvordan et system kan bruges Kontaktformular, så du hurtigt får sagsnummer hos os Kendte fejl og mangler på systemerne (NYT!)

Kontaktformularen på HelpCenter Intelligent søgning som viser forslag til vejledninger Jo mere du beskriver, jo bedre forstår vi dit problem Hjælper supporten med at lokalisere problemet Indsend billeder af fejl eller andet dokumentation for, hvad du oplever, så kan vi hjælpe dig meget hurtigere 

Kendte fejl og mangler Vores HelpCenter har en sektion, hvori vi skriver Kendte fejl og mangler. Vi skriver også, hvornår vi forventer fejlen er løst TIP! Du kan ”følge” vores Kendte fejl og mangler og dermed får du mail, når vi opretter nyt i denne sektion

Driftstatus Driftstatus Stedet hvor øjeblikkelige forstyrrelser i driften af systemerne bliver kommunikeret Publiceres på https://www.miljoeportal.dk

Danmarks Miljøportals supporttelefon Du kan ringe hverdage Kl.9-14 Ring til supporten på 72 54 64 64 Vi registrerer din henvendelse og følger op …hvis vi ikke kan svare med det samme over telefonen ringer vi tilbage. Du får registreret din henvendelse med det samme og får tilsendt et sagsnummer Du får et rigtigt menneske i telefonen som vil hjælpe dig ”on the spot” hvis vi kan Du får mulighed for at blive guidet over telefonen, nogle gange ved en take-over session - Her kan du vise supporten, hvad der går galt

Help Center i tal Supportsager i 2018 Vi hjælper  og vi hjælper hurtigt… I 2018 blev der oprettet 2.709 supportsager, hvoraf 1.382 af dem blev løst af 1st level support (ca. 51 %) Hovedsageligt henvender brugere sig på mail eller via vores kontaktformular på Help Centeret Ca. 500 telefonopkald om året Af de 2.709 supportsager, blev 1.222 (ca. 45 %) af dem løst som ”One-touch” sager Medianen for løsningstiden for alle sager lå i 2018 på 2 timer og 5 minutter Medianen for første svartid for alle sager 2018 var på 18 minutter Der bliver søgt på Help Centeret omtrent 80.000 gange om året!

Antal sager pr. område Fagområde Antal løste sager Brugerstyring 957 Arealinformation 880 Grundvand1 400 Natur 278 PULS 137 Jord 96 Rotter 87 Overfladevand 55 E-arkiv 29 Tværgående 20 [1] Dette tal er inklusiv sager løst af GEUS som Danmarks Miljøportal betaler for. I 2018 var det 377 antal sager Kommune Virksomhed Borger m.m. Miljøstyrelsen Regioner Forsyning Jæger

Hvordan får du fat i os? Skriv til os Ring til os Telefon: 72 54 64 64 Kontaktformular på HelpCenter www.support.miljoeportal.dk Mail support@miljoeportal.dk Telefon: 72 54 64 64 Hverdage mel. Kl 9 og 14 Vores hjemmeside: www.miljoeportal.dk (Vores hjemmeside skifter udseende snarligt)

Ny hjemmeside https://ny-hjemmeside.s1.umbraco.io/ Navigation til alle IT systemer under Danmarks Miljøportal fra forsiden (max 2 klik) 3 seneste nyheder/varslinger på forsiden og mulighed for RSSfeed notifikation på disse Muligt at dele nyheder og sider med hinanden via mail eller linkedIn etc. Mobil og tabletvenlig (uanset Iphone eller Android) Hurtig adgang til Help Center og support God hurtig søgning i hjemmesidens dokumenter og indlæg Driftstatus på en enkelt side, så overblikket bevares