Firmamødets titel Oplægsholder.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Involvering og organisering i socialt entreprenørskab 1.
Advertisements

Dimensioner i refleksionsskabelon og introduktion til scoringer
17½ års samarbejde i Aarhus
Jarnes A/S Ud af krisen Hvem er Jarnes A/S? • Start: Palle Jarne Clausen 1961 • Nu: 50% Morten Jarne Clausen & 50% Gitte Clausen Bruun Jarnes A/S.
Indledning I forbindelse med den pædagogiske indsats for at skabe øget sammenhæng i overgangen fra SFO til klub, er der udarbejdet en mappe med materiale.
Kapitel 2.
Budgetgrundlag i planteavlen
Der er penge i kommunikation
LEAN af ekspertviden - LEAN på et sygehus
Ledelsesudfordringer i sociale institutioner
25. FEBRUAR 2011 AARHUS UNIVERSITET Aarhus Universitets strategi AARHUS UNIVERSITET.
1 Information Systems Strategy and Implementation: A Case Study of a Building Society En fremlæggelse og gennemgang.
[Produktnavn] Marketingplan
Formulering af strategi ud fra analyse og ”Scenarier”
Kjeld Tyllesen, PEØ, CBS1 1 vare produceret på 2 anlæg Kjeld Tyllesen Erhvervsøkonomi / Managerial Economics.
IAA Marketing Management Session 1 forberedelse til: Marketings rolle i virksomheden.
Markedsandele Rolf og Jonas.
Klik på et af kapitlerne nedenfor for at få flere oplysninger eller klik på knappen Næste side for at starte Selvstudie. 1.Navigation på hjemmesidenNavigation.
INDHOLD Præsentation/drøftelse af hjemmearbejde. Økonomi Budget Sponsor og PR Afslutning ØKONOMI OG SPONSORER.
Det Medicinske Fødselsregister
26. MAJ 2011 AARHUS UNIVERSITY LIBRARY - idé og baggrund PRÆSENTATION AF METTE THUNØ AARHUS DEN AARHUS UNIVERSITET.
Introduktion til KVIK KvalitetsVærkøj til udvikling af Innovation og Kompetence Standardoplæg til hele organisationen.
Introduktion til KVIK Modellen Tovholderens rolle og opgaver
7. MARTS 2011 AARHUS UNIVERSITET Aarhus Universitets strategi AARHUS UNIVERSITET.
Strategisk Usability John Paulin Hansen. Næste gang er sidste gang Hver gruppe fremlægger deres oplæg i 15 minutter Start 17:00 - Slut 20:00 Gruppe 1,2,3,pause,18:00.
Strategisk kompetenceudvikling - konteksten
 Aarhus Universitet Workshop med hovedområderne.
Statens Center for Kompetence- og Kvalitetsudvikling SCKK Introduktion til KVIK Selvevaluering fra start til slut 27. september 2007 SCKK temadag.
KVIK erfa-dag 22. Maj 2006 Hvorfor gør det en forskel at blive ved med at selvevaluere?
NY ORGANISATIONSSTRATEGI Generalforsamling 23. marts.
”Performance management”. Mål med indlægget Betydningen af at arbejde med mål og målstyring Forsøge at skabe forståelse for den sammenhæng der er målstyring.
Dansk Handicap Idræts-Forbund Mission, Vision og Mål
Vesterbrogade 6D. 4, 1780 København V. | uudanmark.dk| | CVR: Ledelse i en ramme af støj, paradokser og potentialitet.
2. budgetopfølgning 2015 for det specialiserede socialområde for voksne.
Vores frivillighedspolitik Næstformand Mads Kildegaard Larsen.
INDLEVELSE SKABER UDVIKLING Beskæftigelsesregion Syddanmark Budgetseminar Budgettering og dimensionering af indsatsen for de forsikrede ledige i 2010.
IMPLEMENTERING AF MONOPOLBRUDDET Topledelsens udfordringer og ansvar Fjerde kvartal, 2015.
Dansk Handicap Idræts-Forbund Mission, Vision og Mål
MØDE MED ARBEJDSGRUPPERNE DEN 7. MAJ Forberedelse til bestyrelse 1 OPGAVER: Styrelsesgrundlaget: Udarbejdelse af vedtægt og forslag til forretningsorden.
Sammen skaber vi i morgen Venture City Horsens 10 slides du bør have med /spørgsmål du skal besvare (inspiration Guy Kawasaki) sammen skaber vi i morgen.
Hvordan kan vi styrke den danske innovationskultur?
21. Den strategiske plan.
Status på Badminton ift. visionsarbejdet
Marketingplan Dit navn.
Annual Investment Review
Sælg et produkt eller en tjeneste
Præsentation af forretningsplan
Evaluering af jobfirst
Firmamøde Firmanavn.
Præsentation af forretningsplan
Anbefaling af strategi
Forslag til strategi Per Salling
I perioden 20. august til 20. september 2014
I perioden 20. august til 20. september 2014
Jenny Braat, adm. direktør for Danske Maritime
Mission, vision og forretningsidé
Forretningsprojektplan
I perioden 20. august til 20. september 2014
Sæt dit aftryk – udvikling af ideer
Præsentation af forretningsplan
Et organisatorisk koncept til udvikling og prioritering
Årsplan for [arbejdspladsens navn]
Firmanavn Forretningsplan.
Annual Investment Review
Salgskursus Præsenteret af [Navn].
Præsentation af forretningsplan
Projektnavn | Firmanavn | Foredragsholderens navn
I perioden 20. august til 20. september 2014
Skoleåret [indsæt år] Skolens navn Lærerens navn Klassetrin
Skoleåret [indsæt år] Skolens navn Lærerens navn Klassetrin
Præsentationens transcript:

Firmamødets titel Oplægsholder

Dagsorden Gennemgang af hovedmålsætninger og kritiske succesfaktorer. Hvordan er det gået? Organisatorisk oversigt De største udfordringer firmaet står over for. Gennemgang af tidligere målsætninger og fremskridt mod dem. Indtægter og overskud. Vigtigste forbrugsområder. Antal medarbejdere Målsætninger for næste periode.

Gennemgang af hovedmålsætninger og kritiske succesfaktorer Hvorfor er firmaet unikt? Hvordan får firmaet succes? Delt vision. Gennemgå sidste års vigtige foretagender.

Hvordan er det gået? Kort oversigt over resultater i forhold til hver målsætning.

Organisatorisk oversigt Introduktion og overordnede målsætninger for hver organisation. Eventuelle ændringer. Her kunne et organisationsdiagram være virkningsfuldt.

De største udfordringer firmaet står over for Adressér de vigtigste problemer.

Gennemgang af tidligere målsætninger Økonomi Konkurrence Fremskridt

Fremskridt mod målsætningerne Oversigt over vigtige finansresultater. Indtægter Overskud Vigtigste forbrugsområder Antal medarbejdere

Indtægter og overskud Prognose vs. faktisk Bruttoavance Vigtige tendenser Sammenlign firmaet med resten af markedet. Brug flere slides til at gå i dybden med oplysningerne.

Vigtigste forbrugsområder Forskning og udvikling Salg og marketing. Generelt og administration. Forbedringsområder. Områder, der kræver opmærksomhed eller forsigtighed.

Antal medarbejdere Målsætninger Resultater

Målsætninger for den næste periode Strategiske foretagender Økonomiske målsætninger Andre vigtige indsatser

Oversigt Opsummer vigtige resultater/udfordringer. Gentag vigtige målsætninger. Tak