Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk eksternt indlæg epi KU 2017 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Ledelse af sociale bevægelser
Advertisements

Voksnes læreprocesser – hvad er vigtigt i tilrettelæggelse af kompetenceudvikling for voksne? Norskkonferencen 2013 VOX 24. april 2013 Bjarne Wahlgren.
9 Købsadfærd på konsumentmarkedet
Ledelse af forandringer
Fire aspekter Ledelsen (strategisk branding)
virksomheder middelfart 12. april 2007 markedsføring af offentlige
Dream Building og kernehistorien Henrik Kristensen
Aarhus School of Business. Trends i Europa 2010 – 2020 i universitetsverdenen Europa 2020 strategien (EU Commissionen 2010) Mål: Europa skal være verdensleder.
Forretning og Ledelse lektion 8 Innovation og entrepreneurship.
Ledelse i Praksis Domstolene i det sydlige Jylland 5. Lektion 3. Februar 2014.
Teknologi og samfund Den teknologiske udvikling 1 Samfundsudviklingen
Magtteori II 14. September Én-dimensionel magt Aktøradfærd Aktuel magtudøvelse Politisk beslutningsproces Observerbar interessekonflikt = konflikt.
RIG PÅ NATUROPLEVELSER ? Strategiske udfordringer for kommunerne 1. Naturturisme: Mere end kommunal win-win? 2. Turisme-strategier: Fra service til branding.
Ministry of Environment and Energy, Denmark The National Environmental Research Institute Problemer ved værdisætning af pesticidanvendelsens natureffekter.
1.lektion:Behovspyramide og markedet
Gletsjer Dannelse af is fra snekrystal til gletsjeris Kilde: Luis María Benítez.
En præsentation af forskellige indfaldsvinkler
Peter Billing, Centre for Regional & Tourism Research Oplæg på CKO’s og EBST’s vidensdag ”Fra analyser til erhvervsudvikling” 27. september 2010 Forskning.
Forretning og Ledelse – Lektion 7
Velkommen Vi starter kl Hvis du vil vide mere om Microsoft BI... Spørg en af os ved standen i foyéen Se kursustilbud og data sheet i din deltagermappe.
Lene Sandholdt & Johan Kulmbach
Saint Ambrose High School. Cut cylinders and cones – Standard Grade If you are sitting an SQA Credit paper in Graphic Communication, you will be required.
Innovation as a Core Business Process DTU Diplom Innovation Metode og Værktøjer Jan Schlunssen.
Fremtidens forbruger IT-Højskolen, 6. februar 2004 Henrik Dahl, ph.d. Udviklingschef, Advice Analyse og Strategi A/S Adjungeret professor, HHK.
THE DANISH SCHOOL OF EDUCATION UNIVERSITY OF AARHUS * Voksenlæring og voksenpædagogisk kompetence 1 Hvad ved vi om voksnes læring? Stavanger, 5. Marts.
On the Essential Contexts of Artefacts or on the Proposition that ”Design Is Making Sense (of Things)” Af Klaus Krippendorff 1989.
IT-Universitetet i København Rued Langgaardsvej 7 DK-2300 København S ESP-Net The ESP Company Network Yvonne Dittrich IT-University in Copenhagen Software.
Forskningens Døgn: Da algoritmer gjorde det af med højtråbende børsmæglere Christian Borch, professor mso, dr.scient.soc. Institut for Ledelse, Politik.
“Planning the agenda for teaching and learning Danish - 1. And 2. grade”
GIS and statistical data analysis Copenhagen September 11, 2013.
For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens.
Seksualiteten i det daglige arbejde FOA Randers Den 23. maj 2011 Undervisere: Seksualvejledere Janni Watson og Charlotte Englund
Vælg layout 1. Højre klik uden for dit slide 2. Vælg et passende layout fra “drop ned” menuen 3. Bemærk at der findes 4 forskellige farvetemaer du kan.
SCALE-UP DENMARK Tue David Bak Direktør, Innovation & Vækst, Region Sjælland & Formand for Scale-Up Denmark Thank you to the Ambassador, Mrs Louise Jespersen.
Buy Doxycycline Online Us
Nordic Entrepreneurship Islands Christian Vintergaard
Completing secondary education
Sequences of sun, space and shelter
Introduction to synopsis writing
Forløbet: Unge - identitet, socialisering og sociale medier
Interkulturel Erhvervskommunikation ikek 5 Kultur og sammenstød The Culture Code PEST og SWOT efterår 2017 KU - Ezio Pillon.
Tværmedial Kommunikation 3 Sociale medier og social kapital, DMTK 3 Websites DMTK 6 forår 2017 Pillon - KU.
Innovation og succes skabes gennem mennesker
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er,
ikek 6 Markedskommunikation
AIDA Reinsurance Working Party Meeting
Tværmedial Kommunikation 9 Corporate Branding i kommunikationssamfundet Interbrand Brand Essence Modellen forår 2017 Pillon - KU ”Marketing is a battle.
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2017 Pillon - KU.
Innovation og succes skabes gennem mennesker
Tværmedial Kommunikation 11 +content Interkulturel kommunikation
Interkulturel Erhvervskommunikation ikek 5 Kultur og sammenstød The Culture Code Interkulturel markedskommunikation PEST og SWOT efterår 2018 KU -
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk epi-KU 2015 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er,
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
Interkulturel erhvervskommunikation 11 Branding Brand Essence modellen Hofstedes nye dimensioner forår 2018 Pillon - KU.
ikek 13 Synopsis Repetition 2
ikek 6 Markedskommunikation
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk eksternt indlæg epi KU 2017 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet.
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 ‘svar’ organisation identitet og netværk epi KU 2018 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet.
ikek 6 Markedskommunikation, Teorier og modeller
Innovation og succes skabes gennem mennesker
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Tværmedial Kommunikation 7 Corporate Branding i kommunikationssamfundet forår 2019 Pillon - KU ”Marketing is a battle of perceptions, not products” (Jack.
Humanistisk Entrepreneurship 9 BMG 5 Proces
Tværmedial Kommunikation 9 +content Interkulturel kommunikation
Interkulturel erhvervskommunikation ikek 6 Markedskommunikation Segmentering, målgruppevalg og positionering KUA 2011 Any customer can have a car painted.
Interkulturel Erhvervskommunikation 2 The cultural process
Humanistisk Entrepreneurship 12 ad hoc emner
DA and the Danish labour market
The US-China trade war and its consequences
Præsentationens transcript:

interkulturel erhvervskommunikation ikek 10 organisation identitet og netværk eksternt indlæg epi KU 2017 En (...) menneskelig konsekvens ved netværkssamfundet er, at identitet bliver en livsopgave (Henrik Dahl)

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Præsentationer Eksternt indlæg Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Opgave 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Dahl: Magt, passion, kommunikation Hvilke aspekter adskiller først og fremmest netværkssamfundet fra industrisamfundet? Præsentationer Eksternt indlæg Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Opgave 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Janus Friis: Skype Friis had no formal higher education, dropping out of high school before starting a job at the help desk of CyberCity, one of Denmark’s first Internet service providers. He met Zennström in 1996. At that time, Zennström headed Tele2 in Denmark, and Friis was hired to run its customer support [2]. Friis and Zennström worked together at Tele2 to launch get2net, another Danish ISP, and the portal everyday.com. Zennström has dual degrees in Business Administration (BSc) and Engineering Physics (MSc) from Uppsala University in Sweden. He spent his final year at University of Michigan, Ann Arbor, USA. 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Hvilke aspekter adskiller først og fremmest netværkssamfundet fra industrisamfundet? Hvilke organisatoriske forandringer medfører netværkssamfundet? Præsentationer Eksternt indlæg Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Opgave 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Hvilken indvirkning har netværkssamfundet på de nationale økonomier? Præsentationer Eksternt indlæg Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Opgave 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Kommentér udtrykket ’Afsynkronisering af tid’ Hvordan berører denne afsynkronisering dig personligt? Kommentér sammenhængen mellem storbyen og netværkssamfundet Præsentationer Eksternt indlæg Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Opgave 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Hvilke sociale konsekvenser har netværkssamfundet? Præsentationer Eksternt indlæg Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Opgave 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Hvilke politisk-økonomiske konsekvenser har netværkssamfundet? Kommentér Qvortrups begreb ‘usamtidighed’ i hvordan vi beskriver Danmark Sker ovenstående også i andre kulturer I kender? Præsentationer Eksternt indlæg Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Opgave 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Kommentér begreberne højre/venstre samt centrum/periferi Præsentationer Eksternt indlæg Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Opgave 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Radich, Printz & Drejer: Innovation i virksomheden: Behov for nye organisationer Hvilke paradigmeskifte beskrives der her? Præsentationer Eksternt indlæg Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Opgave 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Med udgangspunkt i Maslows behovspyramide kommenter forfatternes analyse af samfundsudviklingen i de sidste 90 år. Præsentationer Eksternt indlæg Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Opgave 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

Egocentriske behov (status, respekt, anerkendelse) Behov for selvrealisering (kreativitet, søgen efter spænding og oplevelse) Egocentriske behov (status, respekt, anerkendelse) Sociale behov (fællesskab, kærlighed, kontakt, accept) Behov for tryghed og sikkerhed (beskyttelse) Fysiologiske behov (mad, søvn, sex) Præsentationer Eksternt indlæg Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Opgave 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Hvilken fejl mener forfatterne at mange erhvervsvirksomheder i Danmark begår? Præsentationer Eksternt indlæg Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Opgave 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Beskriv det marked jeres gruppes virksomhed befinder sig i ud fra figur 1.1.: Er der tale om massemarked, oplevelsesmarked eller en mellemformsmarked? Beskriv aspekter af Marcos indlæg der kan være relevant for jeres projekt eller for jer personligt Præsentationer Eksternt indlæg Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Opgave 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk Præsentationer Eksternt indlæg Netværkssamfundet Entrepreneurship Sociale konsekvenser Politisk-økonomiske konsekvenser Paradigmeskift Markeder Opgave Læs til den 21/11: The four ages of branding http://interbrand.com/views/the-four-ages-of-branding/ Geert Hofstede - Recent Discoveries about Cultural Differences 2013 https://www.youtube.com/watch?v=LBv1wLuY3Ko 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk

ikek 10 Organisation Identitet og netværk 1/3/2019 ikek 10 Organisation Identitet og netværk