Mormor og morfar Da jeg havde fået ferie kom min mormor og

Slides:

Advertisements
Lignende præsentationer
Bornholm Af Jakob Volf P..

Læselyst Et læsetiltag på mellemtrinnet på Randersgades Skole, hvor eleverne læser 20 min. hver dag over en periode på to måneder. Randersgades Skole Randersgade.
Byggetilladelse - Pippi Langstrømpe
"Ting er ikke altid det, de synes at være."
Klik for næste billede eller vent 30 sek.. Hej Jeg hedder Rando og er fra kennel Scharmark. Jeg er født den 19. maj 2007, og de første 3 uger af mit liv.
Verber/Sagnir Hvordan bøjes de?.
Alle soldaterne i delingen var kaldt til samling, da der var
Kære ven her er Lidt godt grin til dig.... (Hehe) ;o)....ikke for børn og sarte sjæle...
Klik for næste billede eller vent 30 sek. Rando i skole!
Spejder weekend d Hjemme på Hulvejen.
Et nyt familiemedlem ankommer til verden
Sofies dejlige dag.
10. ÅrgangNr www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Foråret er over os og det er tid til et nyhedsbrev fra Solsikken. Vi har opdateret vores.
Rt Camping 2006 Turen går i år til Vikjær-Diernæs Strand camping.
9. ÅrgangNr www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Så er sommerferien slut og det er blevet hverdag i Solsikken. Der er sket en del i Sommerferien.
Mia bliver væk Serpil og Aishe Her er historien om Mia.
BØRNEMORDERN CHRISTIAN XENIA OG NEEL. Denne dias er sponsoreret af at Vi nægter at fortælle noget med mindre I bestikker os. I må helst ikke smække med.
August April august 2007 •5 år og 5 måneder.
10. ÅrgangNr www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Så er det blevet 2014 og vi håber at I alle er kommet godt ind i det nye år. Nedenunder.
Den bestøvlede kat. Illustreret af I.C.
Klik for næste billede eller vent 30 sek.. Hej igen. Jeg har været til min første fødselsdag hos min nye faster Lene. Her er lidt billeder fra festen.
Et stort danseshow.
Amy følte sig ikke rask, da hun gik i skole
En af de dage I dag vågnede jeg for tidligt som sædvanligt.
SMUT PAKKE 4 VIDEN OM MOTION.
KATTE. NY KAT  Du skal kæle med din kat i en time være dag  Og gør den tryg vis den er ny  Og husk at gi den mad og vand.
Natur uger Mandag morgen gik vi ud i skoven og vi skulle klatre i trær bagefter skulle vi spise mad og bagefter skulle vi hjem.
Står i stedet for et navn
10. ÅrgangNr www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Så er sommerferien slut og det er blevet tid til at høre lidt om hvad Solsikken har oplevet.
Grøn stues skovtur Alle børnene var på Grøn stue kl. 09. Vi tog vores overtøj og tasker på og gik op mod stationen. Kl. 11 var vi på Klampenborg st. og.
»En mand havde to sønner
Klik for næste billede eller vent 30 sek. Rando på Bakken.
Barndommens gade Af Tove Ditlevsen.
Lederseminar 2014 Varde Kommune
Den fortabte søn »En mand havde to sønner. Den yngste sagde til faderen: Far, giv mig den del af formuen, som tilkommer mig. Så delte han sin ejendom imellem.
Bønder. Det gælder om at overleve… En voksen skal bruge 700 TRKR pr. runde for at overleve. Et barn det halve.
11. ÅrgangNr www.solsikken13.dkwww.solsikken13.dk Så blev det tid til årets første nyhedsbrev. Nedenfor kan I læse, hvad vi har oplevet de.
Uge 51 Mandag: UDEDAG. VI LAVER SNOBRØD PÅ BÅLET. Tirsdag:
Born in Dead FILM. Born in Dead Afsked  Brad han er 20 år. Han elsker amerikansk fodbold han er topscorer.  Brad går hjem fra sit universitet efter.
Min sommerferie Første uge var vi på Jælling festival, vi fik en autograf af Sebastian klein. her ser i et billede da vi fik den.
SCA-øvelse: IND Instruktion: Fortæl om en eller flere konkrete opgaver hjemmefra, der er løst (fx plænen er slået/der er lukket for vandet i sommerhuset).
- og få den karakter du fortjener Træn til en god eksamen.
Velkommen til Kulhuse!. Velkommen – og hvem er vi? Anne Louise Nanna.
Jeg bestemmer Medborgerskab – Tema 1. 2 Tema 1 – Dag 1 Medborgerskab 1. Jeg bestemmer 2. Vi bestemmer 3. Med i samfundet 4. Indflydelse De 4 temaer.
Elvis Aaron Presley Solstrålerne har i musik arbejdet med et stort projekt om Elvis. De har lært meget om rockens konge. Det mundede ud i en flot præsentation.
SKITUR – 26. februar Velkommen Før turen Praktisk Turen derned Dernede Hjemkomst.
Josef og hans brødre - I forbindelse med projektet Søskendejalousi.
Vores tur gik langs kysten, hvor det var muligt Der var et par steder, hvor der var så mange store sten, at vi måtte gå ind i landet Ellers en fantastisk.
Slangen Hugo vågnede en nat og bestemte sig for, at gå ud i den store verden på eventyr.
Der var engang en lille vikinglandsby, hvor den gamle viking Jacob Von Riizz boede. Han var den bedste og den stærkeste viking af alle i landsbyen.
min sommerferie på malorca
Hej Junior Patruljeliv
Hvorfor valgte jeg SOSU skolen?
Da jeg fik sommerferie skulle jeg hente en pige som hedder Matine
Byggetilladelse - Pippi Langstrømpe
Spanien Næste dag Skulle vi Handle STORT! Ind Sammen med Line og pernilles.p Familie Og det tog 2 Timer!!!!!!! Og Så Skulle vi ud og bade. I Dag Skulle.
Sommerferie I min sommer ferie var jeg på sjælland.
! ! Min sommerferie Den første uge i sommer ferien var jeg med Rita til vester havet. Den første dag kørte vi der op i bil. Vi så Limfjorden den var flot.
Min sommerferie Jeg har været på Cypern det var rigtig varmt. På Cypern var der også et badeland det hed waterpark. Der var nogle rigtig vilde rutcherbaner.
Sommerferie I min sommerferie har jeg været i Norge sammen med min familie. Vi boede på et hotel, der hed Vrådal. Det var en hytte med køkken og stue og.
Stråle-Simon og jagten på de sure kræftceller
Hej her er noget om min ferie !!!
Holstebro Flyveklub 28 juli til og med 05 august
Min sommer ferie… Da jeg kom hjem fra skole var der kun en uge til vi skal køre til Italien… Der gik en uge nu sidder vi i bilen vi kørte i 3 timer. Nu.
Min sommerferie. På tur med gården.
Min sommerferie Øster hurup
Hvilken historie var de vise mænd drevet af?
Min sommerferie Lidt før min sommer ferie fik jeg en hundehvalp
Fredag d. 13. april til søndag d. 15. april 2018.
Guds rige - En Guds riges etik.
Præsentationens transcript:

Mormor og morfar Da jeg havde fået ferie kom min mormor og hentede mig og min lillebror på skolen. Da vi kom hjem til morfar var der kaffe på kanden og kakaoen var lavet. Morfar hade købt kage ved bageren. Den var go. Da vi havde spist læste jeg i min bog jeg havde lånt på biblioteket, bogen hed Adam og Eva. Da jeg havde læst i en halv time, havde mormor, morfar og Gustav bestemt at vi skulle du at cykle en tur. Da vi havde cyklet. Skulle vi spise aftensmad. Vi var der en hel uge. det var sjovt.

Da min kusine kom op til min mormor og morfar Da det blev den første søndag i ferien skulle mig og min lillebror igen over til min mormor og morfar. Da jeg kom der over var min kusine der også. Vi snakkede lidt, da vi havde snakket lidt fik vi is, den var god. Da vi havde spist is skulle vi i seng. Næste dag så vi Sommersumarum og yu gi ou. Lige midt i sommersumarum skulle vi spise morgenmad øøøøv. Da vi havde spist gik vi ud og kom i tøjet og fik børste hår og tænder. Vi var der i en Uge, det var en god uge.

Sverige I dag skulle jeg til Sverige. Vi kørte i en og halv time da vi kom til båden skulle vi holde i kø i en halv time. Da vi kom ind på båden i vores kahyttte lagde vi os til at sove. Da vi stod op skulle vi af med det samme. Da vi kørte af båden skulle vi køre i 4,5 timer det var langt og køre. Da vi havde kørt i en time var vi alle sammen sultne, så derfor kørte vi ind til en butik og spiste morgenmad. Da vi endelig var kommet hen til vores hytte bliv vi nød til at slæbe det hele op i hytten.

Pippi land En af dagene kørte vi i pippi land. Vi skulle kører to timer før vi var der. I mens læste mor historie for os og far kørte bilen. Men for det meste sov jeg. Da vi kom der op måtte vi holde ude på en mark fordi Der ikke var plads på parkeringspladsen. Da vi kom der ind skulle vi først købe billetter. da vi havde købte billetter skulle min lillebror først på wc, før vi kunne gå ind da han havde været på wc gik vi ind vi løb hen til et skuespil. Da vi havde set skuespil gik vi hen til katholt for at se Emil men da vi stod og så Emil kom solen lige ned på os er var min.30. så vi måtte gå der fra. øøøøv. Så gik vi hen og fik pandekager, de var gode. Kl. var 9 får vi kom hjem til vores hytte igen. Og så gik den dag også.

Billeder fra Pippi land Her er mig og min lillebror på Mattisborgen. Og mig, min far og min lillebror ved en kæmpesten Her er Mig og min lillebror foran en af en af Buller by husene. Her er jeg som Karlsson og min lillebror som lillebror Her er mig, min far og min lillebror. Pippi skuespil

High Chaparral En dag tog vi i High Chaparral. High Chaparral er et cowboy land. Det tog igen to timer så mor læste igen for os og far kørte igen bilen. Men jeg hørte for det Meste musik på min mp3,er. Da vi kom der op fik vi nemt en parkeringspladsen. Da vi kom der ind skulle jeg på wc. Imens så min lillebror Gustav og min far lucky Luke da mig og mor kom til bage så vi også lidt lucky luke. Da det var slut gik vi over til et tog, vi købte billetter. Til toget Vi stod i en lang kø men vi kom med på Anden. det har været en god dag

Billeder fra High Chaparral Her ser du en danserinde Der danser med en rigtig fin kjole på. Her ser i mig som Mexicansker. Her ser du en masse togrøver. Her er mig og min lillebror i en hestevogn med vores cowboyhat og cowboyskyder.

Blommehaven jeg har været i blommehaven på camping. Vi kørte tidlig søndag morgen. Vi kørte klokken 8,00,så der for stod vi alle sammen tidligt op, vi spiste morgenmad og så af sted med campinsvogen. Da vi kom der over fik vi en plads vor vi kunne se ned til vandet. Mor og far satte campinsvogen på plads, da de havde sat campinsvogen på plads gik vi ned til vandet. Næste dag stod vi op kl.8,00 og så sommersumarum og yu gi ou, midt i sommersumarum fik vi morgenmad. Vi fik hurtig tøj på og børste tænder fordi at min kusine, farmor, onkel og faster kom. Da vi hade spist frokost spillede vi stangtennis, da vi havde spildt stangtennis gik vi ned for bade i havet der var lav vande så vi kunne komme langt ud. Vi badede i 2 timer. Da vi havde badede gik vi op og hoppet på hoppepude det var sjovt. Da vi havde hoppede gik vi til bage til de voksen. Vi fik aftensmad. Da vi havde spist gik op og hoppede igen. Da kl. blev 8,00 gik vi alle sammen op og købet gamle dags is, dan var god. vi var i blommehaven ind til fredag.

Billeder fra blommehaven Her ser i mig og far bade i de store bølger. Her ser i min lillebror med næseblod. Her ser i mig og min lillebror spille stangtennis. Her ser i sommersumarum. Her ser i mig , min kusine og min lillebror.