Velkommen til årsmøde / generalforsamling

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
IT - Sikkerhedstjek  Særligt tilbud til BOLIGadvokater – netop udsendt  Kr for et sikkerhedstjek.
Advertisements

Coops kæder Varehuse Discount Supermarkeder Minimarkeder E-handel
Vandrammedirektivet Involvering af offentligheden i planlægningen Henriette Færgemann Team koordinator Europa Kommissionen DG Miljø, Vandafdelingen.
Balanced Scorecard i Dansk Landbrugsrådgivning
Årsmøder 2014.
Overskrift.
Stærk funding er ikke én ting! §18 Lokale fonde Koncerter Bøtter Virksom- heder Loger Lokale netværk Appelsiner i turbanen Presseomtale Netværk.
V_P_T_M_P Grundlæggende viden.
VELKOMMEN ”Fælles distribution og afsætning”
Logistik og supply chain management
Budgetgrundlag i planteavlen
Af Andreas og Marlene. Spørgsmål. • Hvornår lavede i en internetshop? • Hvorfor valgte i at lave en internetshop? • Hvordan fik i lavet jeres hjemmeside.
Et oplæg til diskussion i plenum
Fit for Fight seminar september Operationalisering af strategi for resten af 2009 og 2010 Afdeling: Marketing, Innovation, AXOCO & CSR Vil…Mål…Gør…
SMA Vores nye dagligdag ☺.
Størrelsesøkonomi i et nyt lys
Året der gik Breddesektionens beretning ved Helle Jakobsen, sektionsleder.
Coop Bank.
A ktivitets B aseret O mkostningsfordeling.
Verden omkring HTH Kunder x Konkurrenter Leverandører Finanskrisen
Salg og service Dag 1.
Martin Klitskov, Niclas Kønig, Frederik Thomsen og Rikke Nors
Årshjulet – aktiviteter der gavner forretning, forening og samfund
Virksomhedsservice og mentorprojekt for unge. Virksomhederne kommer ind her Virksomheder ringer til vores callcenter på Virksomhedsservice sidder.
Møde… for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
NORDISK Dagligvarehandel september 2014
Klik for at redigere i masteren Klik for at redigere teksttypografierne i masteren –Andet niveau Tredje niveau.
Business to Business På den JYSKe måde…...
SALG I CENTRUM - Et pilotprojekt i samarbejde mellem Silkeborg Iværksættercenter og Væksthus Midtjylland Målgruppe: IV / SMV 0-5 år, max.10 medarbejdere.
- sammen med glade mennesker
Bibliotekerne skal være mere offensive! Formandsberetning Årsmøde 2008.
1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Implementering af 2D Stregkoder i Odense for hhv. virksomheder og kommunen.
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Kvickly Total 2011 Antal svar55153 Kvickly Kundemeter 2011 Rapportspecifikationer.
2011 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Begivenheder i kæden 4. Begivenheder i Coop 5. Ansvarlighed.
Årsmøder og generalforsamlinger 2015
Dagli´-LokalBrugsen Årsmøde/generalforsamling for forretningen 1.Butikkens resultater 2.Begivenheder i butikken 3.Begivenheder i kæden 4.Begivenheder.
Tommy Engedal Kronborg
NY ORGANISATIONSSTRATEGI Generalforsamling 23. marts.
Kvickly 2015 – året der gik. Agenda Begivenheder i kæden Butikkens resultater Begivenheder i butikken.
Husstandsomdelte reklamers betydning for nærbutikkerne i Udkantsdanmark.
Jubilæumsevent For de mindre butikker 1. Indhold Side 3 Side 4 Side 5 Side 6 Side 9 Side 10 Side 11 Jubilæumsreception Bod med mormormad-smagsprøver Film.
Præsentation af resultater for faktas ledergruppe Mandag d. 17 november 2014 Kundemeter – Oktober
Betaler en professionel bestyrelse sig ?. Professionel bestyrelse og ejerskifte… Mindre pres på virksomhedens daglige ledelse En rigtig pris Mindre bøvl.
Velkommen Som medlem er du medejer Co-op betyder samarbejde
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
AUHs Effektiviseringer i nyt sygehusbyggeri
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Sammen om årsmøder og generalforsamlinger 2017
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
(Firmanavn) forretningsplan
Bestyrelsens beretning
Regionens tilstand S . Udviklingsdirektør Kim Kofod Hansen, Erhvervsudviklingsdøgnet 2017, Aarhus
Velkommen til brobygningsdage med Hands & Brains aktiviteter
Generalforsamling 2018.
BADMINTON Netværksmøde foråret
Rum for uformel læring, 28. april 2011
Hvorfor ser en butik ud som den gør?
[Projektnavn] Post mortem
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Bestyrelsens beretning
Velkommen til årsmøde / generalforsamling
Præsentationens transcript:

Velkommen til årsmøde / generalforsamling ”butik”

2017 for forretningen 1. Butikkens resultater 2. Begivenheder i butikken 3. Status Coop 4. Status kæden 5. Eventuelt

Butikkens resultater Omsætning: Index ( - hentes fra driftsrapporten linie 3) Butiksresultat: Index (for Coop-butikker) Regnskabsmæssigt overskud: Index (for Brugsforeninger) (- hentes fra driftsrapporten linie 26) Antal medlemmer: (- findes i App dashboard under fanen ”Coop Medlem” på CoopNet) Derfor gik det sådan (uddelerens forklaring på udviklingen i omsætning og resultat, herunder lokal konkurrencesituation)

Begivenheder i vores butik 2017 Her kan indsættes eksempler på konkrete begivenheder, aktiviteter etc. Lokal forankring Lokale leverandører Mv.

Kundemeterundersøgelse 2017 Fra egen butik – vejledning i hent rapport

og et fleksibelt lavprisprogram i alle butikker Status fra Coop Vi skal have et mere og et fleksibelt lavprisprogram i alle butikker fælles grundsortiment

Vi skal køre og sænke hyldepriserne Med vores ”Fast lav pris” program Status fra Coop Vi skal køre og sænke hyldepriserne Med vores ”Fast lav pris” program færre kampagner

lokale priser og kampagner Status Coop Vi skal arbejde mere med lokale priser og kampagner

Status fra Kæden Vi har skudt vores nye ”Fast lav pris” program i gang, og vi forventer rigtig meget af programmet!

Hverdag med overskud – vi vil gøre tingene smartere! Status fra Kæden Hverdag med overskud – vi vil gøre tingene smartere! Nej tak Vi har for travlt

Permanent overskud i Kvickly Status fra Kæden Initiativer og mål 2018 Permanent overskud i Kvickly Index 100 Fremgang NPS Fremgang ENPS Maskinrummet Flere kunder Vi skal være mere effektive Hverdag med overskud Omkostninger Samme styring som 2017 Indirekte varer og ydelser Til & fravalg nonfood Partnerskaber Mere Kvickly markedsføring 2/2 – 3/3 – 4/4 – 5/5 osv. Månedtilbud Nonfood Medlemsprogrammet M 18 Fast lav pris – lavere hyldepriser SM 20 – flere deludrulninger Vilje til salg