Baggrund for DM Media Opbygning af permission base

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Test i Der er 20 spørgsmål og du kommer automatisk videre ved korrekt svar Tryk for start.
Advertisements

Trehøje-Pigerne Side 1 Vejledning til brug af hjemmesiden Det er slet ikke så vanskeligt – så brug hjemmesiden flittigt… Det er.
”En reference er en mulighed for en BNI-kollega til at præsentere sin virksomhed for en, som har et behov for dennes produkt eller ydelse, og hvor der.
SEO (Search Engine Optimization) - Hvordan bliver du mere synlig på nettet?
… den fleksible løsning når du vil have 100% styr på skolens bøger.
Vejarbejde/TMC User Add Value: man kunne ligge små notater ind om hvis der er vejarbejde i ens område, så andre kunne finde en anden vej ( el. evt som.
Kim Lyng Madsen Lau Kingo Marcussen
Indholdsredigering i en D!ng- hjemmeside v/ Ewan Andreasen
Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt?
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
EUP - End User Payment EUP kræver hverken investering i hardware/software, ej heller ressourcer til administration eller systemintegration. Med Mobitech’s.
FRIFERIE POWER SHOP Den daglige gode rytme…. til glæde for kunderne.
2. semester uge : Online Markedsføring
MGM direct mail til nuværende medlemmer september 2010 uge
Convergens / Mads Anker Højlund
… lidt bedre end de fleste Small Business Specialist partner FLC Danmark v/Torben Høiberg Salgschef.
Digital Post til borgerne i vejen dertil
Program for valg af platform Præsentation af os selv/IdeFA Gruppen Tjeklisten Valg af platform – Godt det ikke er os! – GENERELT Gruppearbejde 1. Pause.
Venlig hilsen og god fornøjelse Erik Schousboe Hej; Velkommen. For at komme ”videre” i dette PowerPoint show, skal ”højrepilen” på tastaturet benyttes.
Digital Post – kommunikationen til borgerne 9. september 2013.
JOB TILBUD Et ledende internationalt firma med kontorer på Bahamas leder efter : En Direktionsassistent med følgende kvalifikationer : - Ingen erfaring.
Kristoffer Hamborg Undervisningsleder på IAA Digital Diploma
Digital Post – kommunikationen til borgerne
- Et par tommelfingerregler
ADR & SCANNERKORT. Automatic Delivery Rewards (ADRs) Den enkle måde at handle produkter på, med levering hver måned. Du får fordelen af en rabat på 5.
10. sep Nordjyllands Amt Digital Signatur Kristian Alstrup Baden  Den Digitale Amtsgård ”Den Digital Amtsgård” Digital Signatur.
Præsentation Improve your business. Strategi At være en af de førende partnere af Microsoft Dynamics løsninger At specialisere os i logistik, produktion,
© due & partners Template 2: Telefonmodel for permission Introduktion til samtalen Salgsargumentationen samt ”call for action” Afslutning på samtalen.
Lektion 4 og 5. Gruppeøvelse Lav (som pod- eller vodcast) en film, der præsenterer en politiker eller et politisk parti. Tag evt. udgangspunkt i en af.
Overskrift Manchet Manchet Manchet Manchet Manchet Mellemrubrik
Vejle 4. oktober 2012 Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt? Jeanette Leah Vinther, Kommunikations- og kampagnemedarbejder,
En digital opslagstavle - ikke bare i din browser
JOB TILBUD Et ledende internationalt firma med kontorer på Bahamas leder efter : En Direktionsassistent med følgende kvalifikationer : - Ingen erfaring.
© due & partners Tilmelding FrameldingLykkedes ikke Lykkedes Template 3: Tilmelding på website Sammenhængen mellem de 4 websider.
-markedsføring Sofia og Mattias, 2hh11oma. Online-markedsføring.
NAT Implementation. Setup Grafik fra teori-afsnit, med ip’er og andet info på.
Gruppe 4 – Analyse. Kontekst / Genre: Form Fabel Parodi Plot Animeret infotainment.
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
Introduktion til digital post på borger.dk/Virk.dk.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
BRUGERVEJLEDNING NY SMS PLATFORM 1 Ikon forklaringside 2 Udsend en alm. smsside 3 Tidsindstillet sms udsendelseside 5 Udsend en sms med billedmateriale.
Kapitel 13 Markedsføringsret Kapitel 13 handler om: Forbrugerombudsmanden God markedsføringsskik Reglerne i markedsføringsloven Markedsføring via sociale.
Kapitel 15 IT jura og e-handel Kapitel 15 handler om: Markedsføring på internettet Aftaler og køb på internettet Ophavsret på internettet.
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
Lægedebatten 2013 Introduktion til Lægedebatten. Lægedebatten 2013 Nemmere adgang Du kan benytte Lægedebatten fra din pc, din smartphone og din tablet.
MærkeforeningsmødeKaroline Thomsen 08.mar. 16 Stigende krav til behandling af persondata Forpligtelser i nuværende lovgivning Ny persondataforordning på.
Innovative elever i samarbejde med 1. Produkter 2.
Vejledning til efterskoler om EFI I denne præsentation har vi samlet lidt information om EFI og hvordan skolen kan blive oprettet i systemet. Først fortæller.
J.nr. Virksomhedslister og digital kontakt til virksomhederne Oplæg til Beskæftigelsesregion Hovedstaden og Sjællands uddannelsesdage d. 10. og 13. januar.
DRF SPOT DRF SPOT er Dansk Ride Forbunds online magasin, som henvender sig til klubber og ryttere. DRF SPOT giver spændende artikler fra klub, sport og.
Stigende krav til behandling af persondata
Unge med misbrug. Torsdag den 3
Målrettet annoncering baseret på brugerdata
MorgenBriefing 19. maj 2017: EU-Persondataforordningen – hvad betyder de nye regler for danske virksomheder.
Et ledende internationalt firma med kontorer på Bahamas leder efter :
Modul 8: ”Sådan bruger du digital post og e-boks”
Modul 7: ”Sådan skriver og sender du en ”
Skabelon mailopsætning
DMP Profil- og Segmentanalyse
Hvad I må, og hvad I ikke må som klub/forening
SKI Principper for roaming
Ekstern kommunikation
Foreningsliv & Persondataforordning
Et virtuelt community er et socialt fællesskab bestående af:
Sådan anmelder du en skade!
Læs alt om det Microsoft Nyheder i SharePoint
Når du allerede mestrer de vigtigste
De dataansvarlige kommuner møder databehandleren
Ny proces for mellemværende
Modul 6: ”Sådan skriver og sender du en ”
Præsentationens transcript:

Baggrund for DM Media Opbygning af permission base

DM Media Permission marketing DM Media har permission til at kontakte forbrugere i basen via e-mail og telefon med relevante henvendelser (segmenterede udsendelser for at øge relevans) Permission = Forbrugere har accepteret at modtage e-mails eller telefonopkald fra DM Media og afgivet et ”frivilligt, specifikt og informeret” samtykke Permission gælder dermed, selvom forbrugere evt. er registreret på Robinsonlisten Permission gælder, som udgangspunkt, til den er opsagt DM Media er ejer af permissions og er dermed altid afsender af budskaberne til forbrugerne. Selve indholdet (tilbuddet) i kampagnen er fra vores kunde. Flow for indsamling af brugere / permissions til DM Media Annoncering via div. kampagner Permission til DM Media Databehandling Modtager af DM Media kampagner

DM Media Eks. på indsamling af permissions Datagrundlag for hver permission: Fuld kontakt info, Timestamp, IP adresse, URL til kampagne Evt. demografi, interessetilkendegivelser, berigede informationer

DM Media e-mail Kampagne eksempel Tydelig afsender – DM Media Personlig henvendelse Indhold / materiale fra kunden: Banner/Billede URL Brødtekst Nem afmeldelse – sker automatisk ved klik på link. Også muligt at svare på mail og blive afmeldt den vej. Videresend til en ven