Baggrund for DM Media Opbygning af permission base
DM Media Permission marketing DM Media har permission til at kontakte forbrugere i basen via e-mail og telefon med relevante henvendelser (segmenterede udsendelser for at øge relevans) Permission = Forbrugere har accepteret at modtage e-mails eller telefonopkald fra DM Media og afgivet et ”frivilligt, specifikt og informeret” samtykke Permission gælder dermed, selvom forbrugere evt. er registreret på Robinsonlisten Permission gælder, som udgangspunkt, til den er opsagt DM Media er ejer af permissions og er dermed altid afsender af budskaberne til forbrugerne. Selve indholdet (tilbuddet) i kampagnen er fra vores kunde. Flow for indsamling af brugere / permissions til DM Media Annoncering via div. kampagner Permission til DM Media Databehandling Modtager af DM Media kampagner
DM Media Eks. på indsamling af permissions Datagrundlag for hver permission: Fuld kontakt info, Timestamp, IP adresse, URL til kampagne Evt. demografi, interessetilkendegivelser, berigede informationer
DM Media e-mail Kampagne eksempel Tydelig afsender – DM Media Personlig henvendelse Indhold / materiale fra kunden: Banner/Billede URL Brødtekst Nem afmeldelse – sker automatisk ved klik på link. Også muligt at svare på mail og blive afmeldt den vej. Videresend til en ven