Mode – Runway show.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
SPONSORSHIP S SPONSORSHIPS SPONSOR SPONSORPARTNERSKAB SPONSORER.
Advertisements

Ideudvikling Genbrug Ubrugte ideer Søvnløse nætter.
Alexander, Lasse og Martin
Af Esben Danielsen Fundraising og sponsorering Med fokus på spillesteder.
Stevns satser på guldklumperne – et 3 årigt udviklingsprojekt.
Præsenteret af Daniel^1.732 og Christian Hold 2 Hvem er BRFKredit  Første realkredit institut  Råd om boliglån  Finansiering af bolig  Tæt forhold.
1 Til orienterings- og opstillingsmøde Velkommen.
Anvendt markedsføring Begrebet markedsføring var det første nye begreb I stødte på i faget for snart to år siden. Nu skal vi arbejde med den praktiske.
Den Danske Model - udfordringer Forbundsformand Claus Jensen 3. februar 2013 LO Randers.
TNS Gallup - Public Tema: Hjemmehjælpere 23. – 25. august 2010 Public
Viborg Naturpark. PROGRAM Velkomst v/ Anna Margrethe Engbæk Schmidt, Klima- og Miljøudvalget Oplæg om frivillighed og samskabelse v/ Lars Stentoft, kulturdirektør.
Multihallen i Kibæk - en realitet Borgermøde tirsdag den 23. Februar 2010.
Målgruppeanalyse og valg Hvad skal jeres virksomheder bruge en målgruppe til? Hvilke kriterier er vigtige for valg af målgrupper? Hvorfor kan vi ikke bare.
Aarhus Kommunes ønsker til leverandører Vi ønsker, at leverandørerne kan Bidrage til at frigøre ressourcer Bidrage til byens udvikling Bidrage til at.
Lavet af: Alexander Rasmussen, klasse 1.2.  Lærerne kan ikke nå rundt til alle i timerne.  En anden form for undervisning.  Undervisningen bliver optaget.
Kursus Kontor Event Erhverv Gruppe Netværk er en investering der skal fremme virksomhedens udvikling og drift FORBINDELSE Personlig Netværk Erhvervsrelateret.
KNÆK KODEN Opgave 4 Det erhvervsøkonomiske område.
Portfolioprøve Iværksætter. Erhvervslære Økonomi Erfaring? - Budget fra SMART projekt - Budget fra Hallo-run - Overholde de budgetter der bliver lagt.
Koncept for åbent værksted, materialebank og kompetence- pakke Tilbud om kursus for ledere i virksomheder om deres rolle i medarbejdernes uddannelse og.
Fjernundervisning MULIGHEDER OG UDFORDRINGER. Hvad står menuen på? Generelt om..  Hvorfor fjernundervisning  Udfordringer med fjerundervisning  Økonomien.
Brug for alle - Økonomi, ansøgning og evaluering.
Skal dit barn med på sommerkoloni ?
Virksomhedens udvikling
Godkendt i Samvirkets styregruppemøde den 18.januar 2017 Point System
©Ole E. Andersen & Poul K. Faarup, Moderne markedsføring – opgaver og cases, Hans Reitzels Forlag, 2016.
markedsføringsplaner
Portfolio eksamen Mit event bureau
Lavet af Kristian, Sara, Christian, Nithin, Frederikke & Sarah
LOKALDEMOKRATI OG UNGEPOLITIK
På job i samskabelsessamfundet -Udfordringer og muligheder
Mine spilområder Faglig og kompetencemæssig koordination og synergi
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Landsdækkende virksomhedskampagne
INTENSIV GRUPPEVEJLEDNING - et kursus på 8 dage
Product to improve: Pølsehorn.
København set fra kanten
Handleplan.
Lokale strategier i kommuner for borgere, ansatte og beslutningstagere
Shampoo design Frugten signalere frugtduft
MILJØSTAND VED UNGDOMMENS FOLKEMØDE
Hvordan kan kunsten skabe gode møder?
-på arbejde efter den nye reform
Kommunikationsworkshop
Besøg på Dagkursus Torsdag d. 15. december
Dagens program Time: Arbejde med ide og pitch Time: Pitche for 2. K.
Veda Ældreskolen.
Evaluering af unge-kampagnen ”Tænk hvis alle arbejdede sort…” mod sort arbejde TNS Gallup februar 2006.
(Firmanavn) forretningsplan
Den gode tone Lse.
Præsentations portfolio
Projekt - Street Handball
- Fælles forståelse af kerneopgaven
Samarbejdet mellem UU, Studievalg og eVejledning
Det Perfekte Pitch Sådan præsenterer I jeres idé for en investor.
Tværmedial Kommunikation 1 Intro
Tendenser i forældresamarbejdet
Et gymnasialt perspektiv Carsten Claussen
DGI Håndbold Total & Max. Totalhåndbold Håndboldfitnesskurser
Markedsføring i LOF Et ambitiøst og strategisk arbejde over hele året
Skolebestyrelsens årsberetning
Velkomstmøde i MA
Har ‘vi’ råd til flygtninge?
DAGSORDEN Baggrund & Vision Målsætning Økonomi Tidsplan
Introduktion af CV og ansøgnings kurset
Workshop 1.
Kollektiv trafik - frem i lyset
Vejen til plejebolig - en sammenhængende digital brugerrejse
Grøn = ✔ Rød =
Vejbelysning – med og uden LED
Strategi Til markedsføring
Præsentationens transcript:

Mode – Runway show

Afvikling fra events Hallorun - Marathon At være på og tage over for en andens opgave hvis vedkommende ikke er til rådighed. Regler Tidsplan Skal opfylde sin arbejdsopgave på dagen

Markedsføring Kursus i sociale medier Marathon’s facebookside Ved hvilke sider man skal kontakte, fx mærke Marathon’s facebookside Skal opdateres løbende Plakater og flyers fra Marathon og Hallorun Fordele dem mere rundt omkring, fx modebutikker

Økonomi Budget fra Hallorun Ansøge om penge (Samarbejdspartner) Klare økonomiske rammer Ansøge om penge (Samarbejdspartner) Sponsorere vil være bedst

Samarbejdspartnere Marathon Sparta holdte ikke på hvad de sagde Sørge for, at kende samarbejdspartnerne

18-99 årige Minerva modellen – blå segment Målgruppe 18-99 årige Minerva modellen – blå segment