J.nr. Virksomhedslister og digital kontakt til virksomhederne Oplæg til Beskæftigelsesregion Hovedstaden og Sjællands uddannelsesdage d. 10. og 13. januar.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Caseoplæg om Facebook.
Advertisements

Beskæftigelsesregion
DAGENS BUDSKAB NR. 1 Nutid: Vækst til IT-Kanalen DAGENS BUDSKAB NR. 2 Fremtid: Vækst til IT-Gazeller SAMMEN NÅR VI DINE MÅL.
Danmark’s Lungeforening’s Facebook Side Emma Williams – Praktikant i uge 9, 2012.
Netværksdag for it-formidlere 22. maj 2013 Fuld digital kommunikation i 2015 – hvordan hjælper vi bedst dem, der ikke kan? Kontorchef i Digitaliseringsstyrelsen.
Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt?
Hvem skal være med til at definere kerneopgaven – og hvordan
Sådan skaber vi et kampagnekorps Baggrund Foreningen skal bruge flere frivillige til centrale og lokale events For fortsat at sikre midler til foreningens.
Hanne-Pernille Stax, ph.d
5/6 klasse Dagbog for lejrskole til Bornholm
Fællesoffentlig kampagne om overgangen til obligatorisk digital kommunikation med det offentlige 2013.
VirksomhedsnetværkCabi – Danmarks største netværk for socialt ansvarlige virksomheder 1.
Tekstniveauer: 1.For at skifte mellem de forskellige tekstniveauer, brug "Forøg list niveau"- knappen i værktøjslinjen "Formatering". 2.For at komme tilbage.
Hvorfor Digital Post? - og vejen dertil
Eksempler på skabeloner til bøger i powerpoint
Digital Post – kommunikationen til borgerne
Virksomhedsservice og mentorprojekt for unge. Virksomhederne kommer ind her Virksomheder ringer til vores callcenter på Virksomhedsservice sidder.
De informationsvidenskabelige kompetencer og arbejdsmarkedet Leise Hein Voss Kommunikation og Sprog.
FORMÅL MED TUPVAK – OG KONKRETE EFFEKTMÅL Projektets hovedformål er følgende: 1.Formulering og forankring af en styrket strategisk prioritering af IKV-indsatsen.
”De bedste arbejdspladser” kan rekruttere, fastholde og kompetenceudvikle tilfredse medarbejdere – men hvordan? Personalepolitisk Messe 2010 – Bella Center.
Hva´ska´jeg med kommunen?. Når du har tid og lyst….. Fokus – kommunikation: -når DU har TID og LYST så kan du søge SU, flytte adresse, bestille et sundhedskort,
Fællesoffentlig kampagne for offentlig digital selvbetjening 2013 Fokus og mål: Informere om overgangen til obligatorisk digital kommunikation - med.
Vejle 4. oktober 2012 Hvordan fortæller vi borgerne at de skal betjene sig selv digitalt? Jeanette Leah Vinther, Kommunikations- og kampagnemedarbejder,
Dinbundlinje.nu Tilbud om Kampagne Kick-off på jeres center.
Høje-Taastrup Kommune og Facebook Transnationalt møde Kristiansand – Høje-Taastrup 17. april 2013.
Undervisning af alle 9. klasser i Digital Post Ved Digital Vejleder Kathrine Mørcholdt Buus og Digitaliseringskonsulent Kristinna Andersen.
Beskæftigelsesregion
Djøfernes internationale kompetencer. Hovedresultater Profil: De djøfere, der har en international karriere, har en ung profil, godt halvdelen er offentligt.
Integration og international rekruttering Regeringens fokus på indsatsen og samspillet med jobcentre Direktør Kasper Højvang Kyed Kontorchef Karin Ingemann.
Skabelon til udarbejdelse af YoungCRM Årshjul
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Fagpilotordningen et jobrettet redskab til unge under 30 år med en erhvervsuddannelse Kontorchef Kirsten Thomsen.
Systematisk og opsøgende kontakt med virksomhederne v /Kirsten Thomsen Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland.
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Netværk for teamledere på sygedagpengeområdet.
Kampagne 3 Tiltrække og anerkende frivillige Navn Navnesen.
Side Beskæftigelses- og Integrationsforvaltning KØBENHAVNS KOMMUNE Master titel: Gill Sans Bold 40pt (ALL CAPS) Gill Sans Regular 40pt (ALL CAPS) Brug.
Synlighedskampagne 2013 SYNLIGHEDSKAMPAGNE Hvad indeholder kampagnen – overblik  3 kampagnebiler og trailer med teams af hver 3 medlemmer  Uge.
Forløbsbeskrivelse for indkaldelse til og afholdelse af koordinerende møde Kontakt til borger – Kender borger tovholder?
Projekt fra ufaglært til faglært. Work-shop Et samarbejde mellem Jobcenter Glostrup, Jobcenter Albertslund, CPH West og 3F, FOA og HK København.
Udvidet akademikerkampagne med trainee-forløb Præsentation af AC’s model for udvidet akademikerkampagne med T-forløb i
Lær at tackle job og sygdom Seminar Nicolaj Holm Faber chefkonsulent Komiteen for Sundhedsoplysning Lea Hegaard chefkonsulent Komiteen for Sundhedsoplysning.
Et liv i balance 1. Side 2 Program Velkomst og introduktion til Virksomhedsnetværk Cabi Søvnens betydning for det mentale velvære.
Scandic Silkeborg, 23. marts 2012 Ved direktør Hans Bach Indsatsen for jobklare ledige mellem 25 og 29 år i Beskæftigelsesregion Midtjylland Kvalitativ.
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Beskæftigelsespolitisk konference den 5. maj 2014 ”Udfordringer og målsætninger for beskæftigelsesindsatsen.
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Seminar om jobrotation i Østdanmark 21. juni 2012.
Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland Ny visitation.
Tilføj hjælpelinjer: 1.Højreklik et sted i det grå område rundt om dette dias 2.Vælg "Gitter og hjælpelinjer" 3.Vælg "Vis hjælpelinjer på skærm" 2. marts.
Uddannelsesdag om ungekampagnen 13. januar 2012 Kontorchef Kirsten Thomsen Beskæftigelsesregion Hovedstaden & Sjælland.
John Vinsbøl Udviklings- og VEU centerchef Vestsjælland
Inspirationsskabelon til virksomhedsoplæg ”Virksomheder møder flygtninge”
J.nr. Opsamling på voksenlærlingekampagnen forår 2011 :: Tal & statistik.
Projektleder Marianne Eltong Gade Tirsdag den 6. oktober 2015
Idékatalog Inspiration til arrangementer og aktiviteter Gå ind på www
Landsdækkende virksomhedskampagne
Hjertecafèer - tilbageblik
Levnedsmiddelselskabet
Vær opmærksom på, at afspilning af filmene kræver internet.*
Vær opmærksom på, at afspilning af filmene kræver internet.*
Beskæftigelsesregion
BADMINTON Netværksmøde foråret
Arbejdsmarkedets efterspørgsel efter digitale kompetencer
For at kunne afspille de film, som er indlagt i denne PowerPoint-præsentation, skal præsentationen vises i fuld skærm. Vær opmærksom på, at afspilning.
Hvem bestemmer dine valg? Tobaksforebyggelse i Sønderborg Kommune
For at kunne afspille de film, som er indlagt i denne PowerPoint-præsentation, skal præsentationen vises i fuld skærm. Vær opmærksom på, at afspilning.
For at kunne afspille de film, som er indlagt i denne PowerPoint-præsentation, skal præsentationen vises i fuld skærm. Vær opmærksom på, at afspilning.
Vejledning til brug af værktøjet CVR-flyt
– hvordan får vi de ansatte med?
Udrulningsperioden er slut Kommunikation om Aula begynder
KKR NORDJYLLAND Indsats for at få højtuddannet arbejdskraft ud i hele Nordjylland KKR-møde d. 21 juni 2019.
Hvem bestemmer dine valg? Tobaksforebyggelse i Sønderborg Kommune
Tanja Louise Weis, Erhvervsstyrelsen
Præsentationens transcript:

J.nr. Virksomhedslister og digital kontakt til virksomhederne Oplæg til Beskæftigelsesregion Hovedstaden og Sjællands uddannelsesdage d. 10. og 13. januar 2012.

Output virksomhedslister permissions til: - kampagne s - jobcenter nyhedsbrev

Kampagne s - opdelt i 6 klynger Fastholder opmærksomheden på kampagnens budskaber og muligheder. Udsendes 3 gange: Profilering af unge Nye cases og historier Synergi til kampagnesite, facebook og events: - Fakta-ark - Konkurrence - Virksomhedspris - Film, bus mv. Send ungeprofiler, gode historier og resultater af kampagnen til:

Fra kampagne til Jobcenter Nyhedsbrev

Jobcenter Nyhedsbrev Mulighed for promovering af: Ny lovgivning Nye ordninger Nye projekter Undersøgelser / evalueringer Kurser og arrangementer Gode eksempler Jobcentrets konsulenter og nøglepersoner Og meget mere… Styrker jobcentrets image/service og kan løfte mange af jobcentrets informationsopgaver. Effektiviserer kommunikationen med virksomhederne.

Eksempler

Systemet bag (teknik og muligheder) 1. Vælg skabelon (fx invitation, nyhedsbrev, opsamling etc.)

2. Indsæt tekst og billeder

3. Vælg modtagere og send en til samtlige med et klik! Mulighed for opdeling / målretning på brancher, antal ansatte mv.

4. Følg nyhedsbrevet og få ”live” statistik Hvor mange og hvem åbner? Og hvad klikker de på?

Tænk langsigtet… Brug kampagnen, listerne og marketing systemet som afsæt til styrke jeres digitale kontakt med virksomhederne. Januar – marts: Produktion og udsendelse af tre kampagne s (husk at hjælpe os med at gøre dem nærværende). Send jeres input til Ultimo april: Virksomhedsliste og log-ind til marketing-system fremsendes til kampagneansvarlige. Der medsendes brugervejledning.

Start i dag! Styrk kontakten med jeres lokale virksomheder Form jeres egen strategi Hvordan kan I udnytte systemet til at styrke kontakten med jeres lokale virksomheder? Hvad er virksomhedernes forventninger (få input fra dagens oplæg) brug møderne til at høre, hvad de mangler info om? Har I en oplagt tovholder / redaktør? Indhent selv permissions fra virksomheder, der ikke er på kampagnelisterne (listerne indeholder kun private virksomheder med mere end 3 ansatte) Konkret hjælp til opstart, produktion og forankring Undervisning (i brug af system og effektiv marketing) – under udvikling Abonnement på produktion af fx 4-6 s / nyhedsbreve pr. år.