Mini-kursus i markedsføring Velkomst og sandwich – evt. en fællessang Oplæg fra Kim Møller-Elshøj Pause Oplæg fortsat Plus efterskole – kampagne for 10. klasse Pause Efterskolernes Aften og julekalender Gå i gang med at lave skolens egen julekalender Tak for i dag
Betalt synlighed(paid media) – Reklamer i radio, tv, aviser, online Optjent synlighed (earned media) – Presseomtale – Mund til mund – ”Earned media cannot be bought or owned, it can only be gained organically”
Undersøgelse i 58 lande (Nielsen): – Mund til mund er 15% mere troværdig end nærmeste andet medie – Mund til mund har højest sandsynlighed for at stimulere til handling
“Nothing influences people more than a recommendation from a trusted friend”. (Mark Zucherberg)
Tiltag som aktiverer ambassadører og styrker mund til mund: Aktivistisk markedsføring
Julekalender!
Testversion af julekalenderen dev.vertic.com/ dev.vertic.com/ (live version 19. november) Instruktioner på Deltag i facebook-gruppen og læs vejledninger