Mini-kursus i markedsføring 13.00 Velkomst og sandwich – evt. en fællessang 13.10 Oplæg fra Kim Møller-Elshøj 13.30 Pause 13.40 Oplæg fortsat 14.20 Plus.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Hjælp til integrering af IT i undervisningen
Advertisements

LIV I LUNGERNE.dk image by placeit.net.
Social media marketing: Position of the Nordic Consumer Ombudsmen EU Consumer Summit 1 and 2 April 2014 Henrik Øe Consumer Ombudsman Denmark.
Brugerne på Kommunikationsforum.dk “People influence people. Nothing influences people more than a recommendation from a trusted friend” Mark Zuckerberg,
”Markedsføring og pressetræning”
Kan du finde rundt i it-junglen? Velkommen Brønderslev den 23. november 2010 EG A/S BASIT Dansk Byggeri.
Ambassadører i EN AF OS kampagnen Axelborg d. 26. august 2013.
+ Danskkursus Storutjarnarskolí November 2011 ”Dansk ud af bogen” Hvordan kan vi supplere undervisningen med IT og (ikke goggle.com)
Temasession: ”IT i hjemmet” Summit ’05 ”Mediekonvergens og interaktivt tv” Forskningsassistent Maria Hunosøe-Johannesen Knowledgelab, Syddansk Universitet.
Dannelsens indhold i det senmoderne samfund
Viral Markedsføring Nicholas og Simon.
Prøv det nye the mysterious wold game, test din viden om verden og få et godt grin med dine bekendte, vi vil garanter du vil synes om det og lære noget.
2011XXXXX Golfklub FLERE GOLFSPILLERE I DANMARK •”Et overblik” •Udviklingskonference.
Webredaktør Rikke Kjærem Nielsen Small business webside til dine kunder - Session 2A og 2B.
Viden over vandet Et Interregprojekt mellem Sverige, Norge og Danmark blue water paint, Kristian M, Flickr.
Markedskommunikation - del 1
It-hjælp til mindre it- parate virksomheder på biblioteker Aalborg og Vejle 12. og 13. september 2013.
Ugens øvelse: Lav jeres eget nyhedsbrev. : I har 3 forskellige muligheder: - Organisations nyhedsbrevet - Det journalistiske nyhedsbrev - Foreningsnyhedsbrevet.
VELKOMMEN til Pædagogisk IT-vejledning efter din skolekultur IT-Vejlederens rolle ændrer sig!
Kommunikationsplanlægning – herunder målsætninger mm.
Reklamemidler og -medier
Brugerne på Kommunikationsforum.dk
On the road again…. Biblioteket og Bussen.. ”Jeg synes samarbejdet med Ramasjang er rigtig godt, men det er et problem, at når der bliver reklameret for.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
Snak med din sidemand om dette et par min.
Virtuel vejledning Handelsgymnasiet i Ballerup. Udfordring: Ved større skriftlige arbejder er det et problem, at kun et mindretal af vores elever søger.
Lydbanken - next level…
Statens Center for Kompetence- og Kvalitetsudvikling SCKK Workshop for forsvaret Kompetenceudvikling og samarbejde i lokalområdet – fra ord til handling.
Reklame & Markedsføring
Læger uden Sponsor Præsentation ved IRF’s ALKE-møde maj 2006 Hotel Munkebjerg, Vejle.
Mediegruppen WOC2006 Hvordan skaber vi opmærksomhed om stævnet?
The Clil4U project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission.
ENTER The Clil4U project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission.
ENTER The Clil4U project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission.
ENTER The Clil4U project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission.
LINK Camp 2012 Helle Karina Pedersen Uddannelseschef EAL.
Overskrift Manchet Manchet Manchet Manchet Manchet Mellemrubrik
Service Action Helene Brøndholt Nielsen, Tekstformidling på Internet, Forår 2004 ”Servicejournalistikkens opgave er at levere livshjælp til det moderne.
Face-off – FIK læser. Face off, FIK læser Hvordan kan byens stolthed – ishockeyklubben ”White Hawks” – kan anvendes som løftestang for læselyst for klubbens.
Usability 24. marts Tilgængelighed 2. Dagens øvelse 3. Spørgsmål.
Jens KirkDept. of Languages and Culture Cool Britannia and After British Literature, Culture, and Society from the 1990s to the Present: Session One.
”UNG TIL UNG” metoden KLASSENS SOCIALE LIV Dette projekt er kommet i stand ved et samarbejde mellem: Skoleforvaltningen og Ungdomscentret ved Aalborg Kommune.
Modernisering Børneunivers – den røde tråd ( 0 – 17 år) Indskoling og SFO Udendørs skur Udearealer - legeplads Midlertidig placering pædagogisk servicecenter.
Overordnet mål POSITIV OMTALE ? ”Skal ikke ses om en erstatning til print coverage – men som et supplement” V. Nikolaj Skarbye.
Agenda Introduktion Interfacet –Interfacet –Metaforer (Peter) Emotional branding –Gobé The ten commandments –Thyssen (Vigdis) Æstetik og nydelse –Jordan.
Nyhedsbreve Helene Brøndholt Nielsen, Tekstformidling på Internet, Forår 2004 Every person has a certain level of interest in every web page. This may.
Nyhedsbreve Helene Brøndholt Nielsen, Tekstformidling på Internet, Forår 2003 Every person has a certain level of interest in every web page. This may.
SCA-øvelse: IND Instruktion: Fortæl om en eller flere konkrete opgaver hjemmefra, der er løst (fx plænen er slået/der er lukket for vandet i sommerhuset).
PRÆSENTATION AF LEKTIER ONLINE For lærere, tosprogskoordinatorer, bibliotikarer og andre som arbejder med tosprogede unge i
15 Promotion 1 Oversigt Virksomhedens organisering af promotionaktiviteter Promotionformer (offline og online) Promotionstrategi (pull og push strategi)
Minikursus i markedsføring Velkomst og sandwich Sociale medier - Hva' vil de unge ha`? v. Facebook-specialist Mikael Lemberg Spørgsmål.
10 ting at tænke på FØR skolen kontakter et reklamebureau Sune Kobberø, informationskonsulent i Efterskoleforeningen
OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS !!!!! Prisen INDEN den 1. juni Prisen EFTER den 1. juni Dobbeltværelse Dkr. 1795,- Dobbeltværelse Dkr. 1995,- Enkeltværelse.
Elevprognose jf. Danmarks Statistik Hvis efterskolen udgør samme andel som i 2013: 2013: elever 2025: elever (årgang -6,5%) 2030:
Microsoft Danmark Thomas Halse Partner Technology Strategist.
Hvad synes du er godt medborgerskab? Nævn et konkret eksempel, hvor nogen har taget ansvar for fællesskabet i dit lokalområde. Hvordan kan man praktisere.
Målsætning og strategi Sejlklubben Lynæs Sejlklubben Lynæs 1.
Tilgang III – synlighed i lokalsamfundet Overvejelse: - Kan man se at der er en FDF-kreds? - Og... Hvad vil en tilfældig person, man møder på benzintanken,
3-timersmøderne 2016 Initiativ * Konkrete uddannelsesinitiativer + dialog * Konkrete uddannelsesinitiativ er + dialog Årlig rapport 3-timersmødet Vision.
I kan begynde med at fortælle om det! Den måde, I vejleder på efterskolerne, er unik! I gør det i ”det skjulte” – og taler ikke højt om det Få det frem.
THE MENTORING JOURNEY.
Kommunikation Kommunikationskanaler 2 Hjemmesider 3 Reklamer 4
Sprøjtefri Have.
Modul 10: ”Flere muligheder”
Sundhedscentret, Stockflethsvej 4, 1 sal
(Firmanavn) marketingplan
BADMINTON Netværksmøde foråret
Velkommen til Informatik - den nye dreng i klassen
Kosmetik- og hygiejnebranchens syn på den brugerrettede kommunikation
Sådan kan I få flere deltagere til it-aktiviteter
Præsentationens transcript:

Mini-kursus i markedsføring Velkomst og sandwich – evt. en fællessang Oplæg fra Kim Møller-Elshøj Pause Oplæg fortsat Plus efterskole – kampagne for 10. klasse Pause Efterskolernes Aften og julekalender Gå i gang med at lave skolens egen julekalender Tak for i dag

Betalt synlighed(paid media) – Reklamer i radio, tv, aviser, online Optjent synlighed (earned media) – Presseomtale – Mund til mund – ”Earned media cannot be bought or owned, it can only be gained organically”

Undersøgelse i 58 lande (Nielsen): – Mund til mund er 15% mere troværdig end nærmeste andet medie – Mund til mund har højest sandsynlighed for at stimulere til handling

“Nothing influences people more than a recommendation from a trusted friend”. (Mark Zucherberg)

Tiltag som aktiverer ambassadører og styrker mund til mund: Aktivistisk markedsføring

Julekalender!

Testversion af julekalenderen dev.vertic.com/ dev.vertic.com/ (live version 19. november) Instruktioner på Deltag i facebook-gruppen og læs vejledninger