Præsentation er lastning. Vent venligst

Præsentation er lastning. Vent venligst

Mediegruppen WOC2006 Hvordan skaber vi opmærksomhed om stævnet?

Lignende præsentationer


Præsentationer af emnet: "Mediegruppen WOC2006 Hvordan skaber vi opmærksomhed om stævnet?"— Præsentationens transcript:

1 Mediegruppen WOC2006 Hvordan skaber vi opmærksomhed om stævnet?

2 Hvem er med Johan Fegar – mediechef, kontakt til tv Johan Fegar – mediechef, kontakt til tv Jesper Lundsgaard – kontakt til skrevne medier Jesper Lundsgaard – kontakt til skrevne medier Bent Nielsen – intern kommunikation Bent Nielsen – intern kommunikation Clive Allen – udenlandsk markedsføring Clive Allen – udenlandsk markedsføring Jesper Lysgaard – webmaster Jesper Lysgaard – webmaster Kell Sønnichsen - webmaster Kell Sønnichsen - webmaster

3 Hvad er gruppens opgave Sørge for optimale arbejdsbetingelser for akkrediterede mediefolk – forventer at der kommer 150-200 mediefolk Sørge for optimale arbejdsbetingelser for akkrediterede mediefolk – forventer at der kommer 150-200 mediefolk

4 Hvad er gruppens opgave Skaffe så meget omtale af WOC og WOC- Tour i medierne som muligt Skaffe så meget omtale af WOC og WOC- Tour i medierne som muligt

5 Hvad laver gruppen (tv) Forhandling med tv, så de får de bedste arbejdsbetingelser Forhandling med tv, så de får de bedste arbejdsbetingelser

6 Hvad laver gruppen (andre medier) Sørge for at andre medier (radio, aviser) får oplysninger om WOC som de kan formidle videre til deres lyttere og læsere Sørge for at andre medier (radio, aviser) får oplysninger om WOC som de kan formidle videre til deres lyttere og læsere

7 Hvad laver gruppen ( markedsføring ) Udarbejde tillæg til aviser, som præsenterer stævnet for ikke o-løbere Udarbejde tillæg til aviser, som præsenterer stævnet for ikke o-løbere

8 Hvad laver gruppen (DOF) Samarbejde med DOF om at skabe opmærksomhed om de danske løbere Samarbejde med DOF om at skabe opmærksomhed om de danske løbere

9 Hvad laver gruppen (DOF) Sørge for, at ALLE danske o-løbere kender til WOC Sørge for, at ALLE danske o-løbere kender til WOC

10 Hvad laver gruppen (Internt) Sørge for at alle medlemmer i de syv arrangørklubber er velinformeret om, hvor langt forberedelserne til stævnet er kommet Sørge for at alle medlemmer i de syv arrangørklubber er velinformeret om, hvor langt forberedelserne til stævnet er kommet

11 Hvad laver gruppen ( markedsføring ) Sørge for at markedsføre WOC og WOC- Tour i danske og udenlandske O-magasiner for at få så mange deltagere til Århus som muligt Sørge for at markedsføre WOC og WOC- Tour i danske og udenlandske O-magasiner for at få så mange deltagere til Århus som muligt

12 Hvad laver gruppen ( hjemmesider ) Vedligeholde hjemmesiderne www.woc2006.dk, www.woc2006.dk/tour og crew.woc2006.dk Vedligeholde hjemmesiderne www.woc2006.dk, www.woc2006.dk/tour og crew.woc2006.dk www.woc2006.dkwww.woc2006.dk/tour www.woc2006.dkwww.woc2006.dk/tour

13 SPØRGSMÅL?


Download ppt "Mediegruppen WOC2006 Hvordan skaber vi opmærksomhed om stævnet?"

Lignende præsentationer


Annoncer fra Google