Kommunikations opgave klasse 1,5 Gruppe 1 Katrine Jeanette Casper Mikkel Kristian.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Information om tysk/fransk
Advertisements

Prutte-typer.
VEJLEDNING PÅ GYMNASIERNE
Køb en hund!!.
Skolereformen Overordnede mål:
Gruppe - Hvidovre. Information og kommunikation Formålet er at fremme informationen og kommunikationen mellem de to institutioner og gøre børnene og de.
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
”Design og fremstil – med udgangspunkt i vores case – et eller flere medieprodukter, der vil kunne indgå som del af kampagnen, der skal skabe opmærksomhed.
Fremtidens markedsføringsplatform
Læringsmiljø og naturvidenskab på htx - kvaliteter og udfordringer
Opgave valg: Opgaveoplæg nr. 2 Information.
It og medier Folkeskolens formål Elevens alsidige personlige udvikling dansk, historie, sprog … matematik, natur og teknik … idræt, sløjd, billedkundskab,
Arlette Bentzen Rør dig! Sune Smith-Nielsen Dyrk talenterne med glæde.
Sundhedspro fil LAVET AF: ALBERTE MARCUS SEBASTIAN TIM.
Skriv titel Synlig læring med it Agerbæk Skole og Starup Skole 2013
Øvelsestime 7 Introduktion til Medier og Kommunikation //
Viden over vandet Et Interregprojekt mellem Sverige, Norge og Danmark blue water paint, Kristian M, Flickr.
Edderkoppen baner vej for en lystig sang til alle gode venner.
Skru op for lyden og læn dig tilbage
Bæredygtig udvikling genbrug, hvorfor?
Udsatte unge på vej i uddannelsessystemet v. Mette Pless, kandidatstipendiat Center for Ungdomsforsknings medlemskonference 31. Marts 2008.
Kommunikation/IT – Thor Madsen 1.1 RTG
STJERNEN FORMÅL SITUATION MÅL TREND RESSOURCER TRADITION.
SPONSOR ARBEJDET Wischmann Innovation © 13 trin på vejen Mod en god sponsoraftale. Wischmann Innovation ©
Folkeskolereform 2014.
Branding af læren Tværfaglig uge Uge Frederiksberg Seminarium.
Spørg først dig selv: Hvad koster varen andre steder?
Guldk(h)orn “Nogen har et talent - Andre er begavet med færdigheder”
It-medie linje Skolecenteret Jetsmark årgang.
MAKSIMER DIN SCANNERFORRETNING. EN FORRETNINGSMULIGHED ULIG ALLE ANDRE Stigning Antal Scanneroperatører i EMEA % Antal scanninger lavet.
Kap 19 E – handel Kapitel 19.
- Liv Andersen, Line Stiller, Maria Borup & Anja Winther
Billeder.
Reklame & Markedsføring
Tilføj hjælpelinier: 1.Højreklik et sted i det grå område rundt om dette dias 2.Vælg ’Gitter og Hjælpelinier...’ 3.Tilvælg ’Vis hjælpelinier på skærm’
Ida Harlev og Tobias Smith, Syvstjerneskolen
Innovation Fredericia Gymnasium. De to spor:  Innovation i AT frem mod årsprøve i maj  Muligheder for innovation i studieretninger og afdækning.
LÆRERE ELEVER FORÆLDRE __________________ EKSEMPLER PÅ TILTAG En ledelse med fokus på naturfag - positiv naturfaglig kultur.
Videoredigering Filmen skal være færdig den 17. oktober klokken Du er velkommen til at lave noget den mellemliggende periode. Alle filmene bliver.
BaceLiving Stine, Henriette, Casper Og Daniel. Formål At skabe et brand Oplevelsessite De inviterede kan opleve hvad produktet kan gøre for dem.
Red Bull Af Frederik Thomsen. Klassifikation af produkt Emballage: Red Bull’s dåse trækker kundernes opmærksomhed, og præsentere deres produkt tiltrækkende.
Gruppevejledning på tæt hold
Tidsrammen: Opstart - præsentation og instruktion Arbejde med scenografi - inklusive pause Improvisation + opsætning.
Reklameanalyse.
Velkommen til SSP-aften om unge, alkohol og festmiljø i Allerød.
Elvis Aaron Presley Solstrålerne har i musik arbejdet med et stort projekt om Elvis. De har lært meget om rockens konge. Det mundede ud i en flot præsentation.
Patientundervisning 6. Session Unipolar depression Håndtering af kognitive vanskeligheder.
Præsentation af de blå Charme, selvtillid og lækkert hår Karrieremennesker Stor likvid beholdning Nyeste nye Jo større og bedre Stor kulturel indsigt.
Reklamen AirFresher - i denne præsentation vil i få et ind- blik i arbejde bag projektet der handler om: Reklamation af AirFresher. - i vil også finde.
Niveauer i ungdomsuddannelserne  A – Gymnasialt niveau ( 3 år )  B - Gymnasialt niveau ( 2 år )  C - Gymnasialt niveau ( 1 år ) / EUD  D - EUD-fag.
Stxstudentereksamen.
VELKOMMEN TIL LÆRERCAMP.
noRA, LARS, HAJAL,SIMONE,ISMAIL team 4
Ideer til indretning Flere ”Hyggekroge” Mere åbent og lyst
TEMA 6 Præsentation: Sælg idéen
Idé forslag til Holstebro Kommune
Vi kommer på dit ord. Du har jo selv os sagt,
BOG: PØLSEBÆ HUSK: DUÅ: HISTORIEFORTÆLLING: KUFFERTSANGE: REMSER:
Branding afsætning.
Kære gode Gud jeg vil takke dig1, S1
Elev oplæg: I skal lave en blæret brøkbeholder,
Trivsel og værdier - i skoletasken
Velkommen til Teknisk Gymnasium Hillerød
Højt fra træets grønne top
Bænkebidere Et forløb for 2. klasse.
SO og Matematik Tanker på HC Ørsteds Gymnasiet
Åbent landskab Jeg ka´ bedst med åbne vidder nær ved havet vil jeg bo
Prutte-typer.
TmK Det digitale medieforbrug DMTK kap. 7
Trivsel og værdier - i skoletasken
Præsentationens transcript:

Kommunikations opgave klasse 1,5 Gruppe 1 Katrine Jeanette Casper Mikkel Kristian

Præsentation af den første reklame

Analyse af den første reklame ● Hvem Kellogg's cornflakes/100fm. ● Hvad at man skal lytte til 100fm efter en kærligheds sang, og spise kellogg's produkt. ● Hvilken radio og internettet ● Hvem til 100fm's lyttere ● Hvilken at folk får lyst til at vinde rejsen til Paris.

Præsentation af den anden reklame

Analyse af den anden reklame ● Hvem Cuba Wabo tequila. ● Hvad Man får lyst til at købe deres tequila, så man kan få body tequila. ● Hvilken internettet banner ● Hvem til fest glade mennesker ● Hvilken at folk får lyst til tequila/body.

Redegørelse for hvordan gruppen har tænkt omkring design ● Hvem Jeanette, Katrine, Casper, Kristian og penis. ● Hvad Vi siger at HTX er for alle. ● Hvilken Gennem plakat som hænges på skolerne. ● Hvem Folkeskole elever. ● Hvilken At give folk et godt indtryk af HTX.