Nye tider i Kundeservice Hvad sker der, hvad kan vi forvente os?
Hvem er kundeservice i dag Hvad vil vi være kendt for Forventningsafstemning Hvad kan vi gøre sammen
Inge Lilholt Ansat i Visma i 16 år Haft mange forskellige jobs i Visma Tidligere kunde hos PBJ Bruger af Løn-, HR- og Rekrutteringssystemet
Hvem er kundeservice i dag Dorthe Pedersen Hanne Løvenborg Torben Werner Hansen Michael Bransholm Schou Klaus Brendholdt Karin Skrydstrup
Hvad vil vi være kendt for At være kundeorienteret Yde god service Til at stole på Faglig kompetence Vi kender vores grænse Ikke jer og os men Vi(sma) Eller kort – efterleve Vismas kerneværdier Respect Reliability Innovation Competenc e Team spirit
Hvad er kundesupport? En forsikring? Skal være der, når kunderne har brug for assistance Vi deler omkostningerne med de andre forsikringstager Misbrug af forsikringen
Forventningsafstemning Meget vigtigt Kommunikation Er du i tvivl spørg Hvad er en hastesag?
Kommunikation Kan være rigtig svært Ingen øjenkontakt Faglig og teknisk Vi taler måske ikke samme sprog
Vi vil gerne Bredden = kundeservice Specialisten = konsulenterne Hjælp NU = kundeservice Brug for jeres hjælp Lad os afgøre, hvem der skal løse opgaven Vi bliver dygtigere Vi kan prioritere (forsikringstankegangen)
Produkter i kundeservice Epos Løn Epos HR Portalen Rekruttering Workcyclus Epos management One point of contact
Hvad er dækket af serviceaftalen Hvorfor gør den sådan + Jeg får en fejlmeddelelse + Hvad kan jeg gøre for at rette fejlen + Rette fejlen +/- ODBC udtræk - Problemer med opkobling -/+ Ny opkoblingsmetode - 3. partsprodukter - …….
Hvorfor oprette sager i PBJ-service Dokumentation – begge veje Hjælp til selvhjælp Overblik Bedre styringsmulighed Bliver ikke glemt i mailen/telefonen Jeres input til system under dialog
Kundeklage en gave Vi vil gøre alt for at undgå dem Får vi dem så betyder det: I vil hjælpe os med at blive bedre Vi får mulighed for at gøre det godt igen Forventningsafsteming Kommunikation Kom gerne inden gaven bliver for stor Kontakt gerne mig
Kontaktinfo Inge Lilholt