Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afGrethe Eskildsen Redigeret for ca. et år siden
2
Afdelingsformandsundersøgelse 2013 Bestyrelseskonferencen 17. maj 2013
3
Indhold Deltagelse Timingen af vores undersøgelse Ka’ I li’ os? Synes I vi opfører os ordentligt? Synes I vi er dygtige? Synes I vi er gode? Er vi tilfredse med jeres svar?
4
Timingen for vores undersøgelse Hvorfor spørger vi midt i en SAM_BO tid? – Visioner – Projektarbejde med kvalitet og service – Det kan kun gå fremad
6
Deltagelse
7
Ka’ I li’ os? Ja, men !!! Opstilling i indeks: 100 svarer til at ALLE er ”meget tilfredse”
8
Ka’ I li’ os? (Indeks)
9
Tilfredshed alt i alt
10
Anbefale Lejerbo til andre
11
Opfører vi os ordentligt (service)?
13
Synes I, vi er dygtige (kvalitet og faglighed)?
15
Synes I, vi er gode?
17
Er vi tilfredse med jeres svar? Vi kan lære rigtig meget Overordnet set er I jo tilfredse - også næsten med prisniveauet. Kvaliteten er højere end servicen – men det passer med jeres prioritering. På nogle få områder er vi endog bedre end I synes vi skal være Plads til forbedringer og vi vil bruge undersøgelsen til at prioritere vores fokus.
18
Driften Afdelingsformændene mener, at Lejerbo godt kunne blive bedre til både effektiv drift og løbende udvikling af driften. Derfor vil vi bede jer om input og inspiration til fokus i de kommende visioner angående driften. Hvad betyder effektiv drift for jer og hvad vil I gerne have vi udvikler på? ” Hvad skal vi have mere af i Lejerbo på driftsområdet?”
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.