FISA – BATIBOUW Mia, Michelle, Pernille & Sofie CASE.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Virtuel medarbejder eller konsulent
Advertisements

COMENIUS NAGOLD BRIEF PRESENTATION OF THE SCHOOLS FROM THE PROJECT COMENIUS.
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Ordstilling Ordstilling er bl.a. rækkefølgen af grundled og udsagnsled i en sætning. Hvis grundleddet står før udsagnsleddet, taler vi om ligefrem ordstilling.
Situationelle Metoder til Digitale Studier
15 Promotion Oversigt Promotionformer (herunder reklame)
Den glade CEO og iværksætter!
Markedsvurdering.
ART GALLERIES Gruppe 4.
How to boost students´ vocabulary via reading
Etiske & metodiske problemer i online research - kort diskussionsoplæg.
Arbejdsglæde.
Prøv det nye the mysterious wold game, test din viden om verden og få et godt grin med dine bekendte, vi vil garanter du vil synes om det og lære noget.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Reflektion og e-portfolio Lise Agerbæk, Multimediedesigner
Medialisering og organisationsudvikling Taarnby,
Maksimering af offentlige idrætssatninger IDAN konference Odense d. 21. april 2006 Lars Haue-Pedersen TSE Consulting.
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Corporate Governance Chapter 18. AMD: CEO Pay in Public and Private Firms Explain why executives might be paid more to run private companies than these.
Magtteori II 14. September Én-dimensionel magt Aktøradfærd Aktuel magtudøvelse Politisk beslutningsproces Observerbar interessekonflikt = konflikt.
Kommunikationsplanlægning – herunder målsætninger mm.
Pitching Erfaringer fra “B-boys and fly girls”. Har du en god ide til et nyt TV program, så indbyder tvfestival.dk dig til Pitching konkurrence. Måske.
“Cheshire Puss,” she began, …… ”Could you tell me, please, which way I ought to go from here?” “That depends a good deal on where you want to get to,”
Evidenshierarki eller - typologi
For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens.
Bog & idé Af: Gruppe 4.
Stil og smag John Paulin Hansen WEB 1, ITU, marts 2000.
Lærer-møde April 19, 2007 Dias 1 I.G. Bearden, Niels Bohr Institute ICT og aktivering i undervisning Ian G. Bearden, Prof. MSO Niels Bohr Institutet.
Erfaringer og dialog omkring transforms AFP/PDF/AFP AFP Brugergruppemøde Maj 2012 Jørgen Ulrich.
Sociology and social media af: Mads, Emil, Caspar og Jos.
Reklame & Markedsføring
Animation på teksten Danish Red Cross 1 ss. Animation på teksten Latrines HVEM OG PÅ HVILKEN BAGGRUND TRÆFFER BESLUTNING OM VALG AF MODEL2
Litterært makerspace.
Af: Jonatan W & Line Stryander
Electric power is electric particles moving through metal, semiconductor or graphite and special fluids (electrolysis). Some kind of gas are able to conduct.
Aktuel Mediebrug Bo Kampmann Walther FS2015 –
Institut for Sprog, Kultur og Æstetik Engelsk, semester, Tekstanalyse og -historie Jens Kirk Session One: "An Introduction to the Analysis,
Informationssøgning Eksempler på nyttige hjemmesider.
Usability ITU, forår 2008 Usability ITU Forår 2008 ’Teori 2’ 3. kursusgang, 14. februar 2008.
Interview service in Statistics Denmark Structure and Surveys.
DB analyse og modellering Jesper Tørresø DAB1 F Februar 2008.
Leif Vestergaard Adm. direktør, EG A/S Et digitalt løft af dansk erhvervslivs produktivitet.
Rapportdisponering Eller på dansk: Hvad skal med i rapporten?
Forretnings innovation ! 1/15 Det overordnede mål er værdiskabelse i virksomheder Metoder til afklaring af hvilke veje der skal følges. Idé og Udviklingshuset.
Algoritmer og Datastrukturer 1 DAIMI Greylisting Gerth Stølting Brodal Aarhus Universitet.
1 Pulse check Project Half Double. 2 Pulse Check – let’s start with the baseline 1.Are you confident that your current work is creating impact for the.
KØBENHAVNS KOMMUNE Børne- og Ungdomsforvaltningen Socialforvaltningen Inclusion in Copenhagen The Special reform 6 March 2013 Nina Hemmersam, Head of department.
Mådesudsgagnsord på engelsk (modalverber)
Underoverskrift 17 pkt bold hvid Maks. 2 linjer med respekt for evt logo Indsæt billede >Klik på billedikonet og indsæt billede Efter indsættelse >Højreklik.
WIND ENERGY DENMARK ANNUAL EVENT 2015 / 22 SEPTEMBER 2015 / SLIDE 1 CEO Anette Eberhard, EKF 22 September 2015 Wind Energy Denmark Annual Event 2015 Forsideslide,
For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”. Indføj ”Sted og dato” i feltet for dato og ”Enhedens.
Ledende oversygeplejerske Arne Brehm Høj Afdeling for Operation og Anæstesiologi Sydvestjysk Sygehus.
THE MENTORING JOURNEY.
markedsføringsplaner
SCALE-UP DENMARK Tue David Bak Direktør, Innovation & Vækst, Region Sjælland & Formand for Scale-Up Denmark Thank you to the Ambassador, Mrs Louise Jespersen.
Kap 18 Promotion Kapitel 18.
Completing secondary education
Introduction to synopsis writing
DB analyse og modellering
Oplæg på seminar omkring bosætning i landdistrikterne
Compositional Design Principles “SemiCiv”
Software Testing Software testing.
MaaS i Europe Rasmus Lindholm.
Hvor er værdien af intern kommunikation?
. Oh, store Gud med fem vers
An IP Strategy comprises
Projektleder og Virksomhedskonsulent Claus Bergman Hansen
Algoritmer og Datastrukturer 1
Tilstedeværelsesundervisning
Styrkelse af IT-uddannelserne via samarbejde
Præsentationens transcript:

FISA – BATIBOUW Mia, Michelle, Pernille & Sofie CASE

CASEN  FISA - Batibouw  Den største messe i Belgien, dedikeret til byggebranchen.  Beskriver hvordan messen er organiseret og markedsført.  Hvordan de skaber den bedste oplevelse for udstillere og besøgende.

1. GIVE A SHORT DESCRIPTION OF BATIBOUW, AND THE MARKET AND COMPETITIVE SITUATION IT OPERATES IN.  Belgiens største messe  1000 udstillere  besøgende  Både professionelle og private  85% af udstillerne kommer igen  Største og eneste messe for byggebranchen I Belgien  Der findes små niche messer

2. WHICH FAIRS IN THE BUILDING INDUSTRY COULD POSE A NEW CHALLENGE FOR FISA AND WHY?  Kendt og populær messe  Vokset meget igennem tiden  En trussel kunne gå hen og blive størrelsen  Udstillere klager over for lidt eksponering, de bliver en i mængden  For stort for besøgende svært at finde rundt og overskue  Niche messerne kan blive en trussel  Burde FISA selv arrangere disse den slags niche messer under Batibouw brandet? Hvorfor/hvorfor ikke?

BATIBOUW BUILDING LUNCHES, THE ‘RED TURTLE ART’ AND THE AWARDS  The awards  Kommunikations award  Bedst modtagelse vejledning af kunder  Bedste produkt præsentation  Bedste kommunikations strategi (før og under messen)  Building lunches to gange om året (gæsteoplæg fra byggebranchen)  En informations dag til udstillere  Red turtle art – kunst konkurrence for amatør kunstnere  For at vise at byggebranchen og kunst er foreneligt

Hvilke andre ting kan Batibouw gøre for at skabe stærkere kontakt mellem udstillere og deres målgrupper?

4. HOW DOES BATIBOUW ASSIST EXHIBITORS TO MAKE THEIR FAIR PARTICIPATION MORE EFFECTIVE?  FISA laver samarbejder med medierne  Giver materialer (plakater og klisetmærker) til udstillerne  Forsøger at få general omtale om messen  Scanner og memory stick – udstillere kan udevide database om forbrugere  ’Good practice’ kommunikations award til særligt god udstiller  Hvad synes i om disse tiltag? Kan i komme på nogle andre aktiviteter og teknikker der kan hjælpe udstillerne?

ANDRE AKTIVITETER OG TEKNIKKER  Gode aktiviteter – ser ud til det virker  Online katalog med de forskellige udstillere  Som nyhedsbrev til de besøgende  App  Fokus til særlige områder af messen på bestemte dage  Event, konkurrence osv.

5. HOW DO EXHIBITORS MEASURE THE EFFECTIVENESS OF THEIR PARTICIPATION? WHAT DO YOU THINK OF THE WAY THEY DO IT? TRY TO COME UP WITH OTHER MEASUREMENT TECHNIQUES.  Antal uddelte brochure  Hvor mange der besøger deres stand  Pris per nyttig kontakt  Virksomhed og produkt image, kunde aktivering, brand awareness og skabe en følelsesmæssig forbindelse til det mærke  Den vigtigste indikator for messe deltagelsens ROI for en udstiller er det overskud som følge af deltagelsen i messen  Antal af brochure er ikke en god ide – de ved ikke hvor de ender  Kan i komme på andre målings teknikker?

TRY TO COME UP WITH OTHER MEASUREMENT TECHNIQUES.  Det kommer and på hvad man vil måle?  Er det brand image, økonomisk osv.?  Vigtigt at sætte målsætninger inden  Visitor flow  Visitor behavior  Antal aftaler de får i hus  Spørgeskemaer

6. A BRICK EXHIBITOR GAVE CHEQUES FOR €100 TO STAND VISITORS WHO PROMISED TO BUY BRICKS FROM THE COMPANY IN THE FOLLOWING YEAR. WHAT ARE THE THREE FUNCTIONS OF THIS PROMOTION CAMPAIGN?  Mulighed for at måle mængden af mennesker, der besøgte standen.  Mulighed for at skabe en database for mulige kunder  Giver virksomheden indsigt i præferencer  redskab til at planlægge produktionen og mere effektivt at imødekomme efterspørgslen.  Think of other CRM actions for different building companies that should have similar effects.