Et bud på fremtidens marketing Tage Koed Madsen Afsætningsøkonomisk Konference 2005.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
De fire trin - sådan kan man arbejde med tobaksforebyggelse og holdninger på væresteder og bosteder Velkommen til denne workshop, hvor jeg vil præsentere.
Advertisements

Handelsgymnasium Rønde
Segmentering på producentmarkedet
Censorformandskabets møde 25. oktober 2012
Introduktion til kriterium 4 Partnerskab og ressourcer Excellence netværk 2004 Jørgen Kjærgaard.
Lærerprofessionen.
Samfundsfag A Matematik b
Velkommen til Bevola A/S Bevola har markedets bredeste produktplatform til opbygning af lastbiler, hængere og trailere. Ydermere tilbyder Bevola løsninger.
Samfundsvidenskabelig studieretning Team Danmark
IT og virksomheden Organisationsteori.
HHX – HANDELSGYMNASIET IKAST
Præsentation af Samfundsfag Næstved Gymnasium og HF
It sikkerhedskomitéen TEKNIK, POLITIK, ETIK - om PET, RET og ANSVAR v/ Linda Nielsen Formand for It-sikkerhedskomitéen.
Ledelse af innovative medarbejdere
virksomheder middelfart 12. april 2007 markedsføring af offentlige
Sygeplejeruddannelsen
7 Efterspørgselsforhold
Velkommen til Campus Roskilde Studieaktiviteter 2010 – 2011.
Borgerservice kombineret med biblioteket : Bud på konsekvenser for bibliotekets organisation, ”image” og for den traditionelle opfattelse af biblioteket.
Velkommen til SDU First Mover Morgenmøderne Ann Højbjerg Clarke Institutleder Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse.
Det Nye Universitetshospital i Århus Arbejdsvision for byggeriet af DNU Det Nye Universitetshospital: sammenhængende, bæredygtigt og effektivt byggeri.
Virksomhedsspil 1. Oplægget… ”…skabe såvel fysiske som virtuelle læringsrum, der kan øge vort repertoire …. …tilbyde flere læringsstile til de studerende….
- EN TILVALGSMULIGHED FOR DATALOGISTUDERENDE
Afbureaukratisering - Hvad, hvorfor, hvordan ? Henrik Hjortdal, FORUM for Fremtidens Offentlige Ledelse og Styring 7. Oktober 2009 COK - Århus.
APRIL 2010 AARHUS UNIVERSITET PÆDAGOGER OG FAGRESSOURCER.
Succesrige virksomeder
Kommunikationsportalen.dk Arbejdet med kompleksitet i pædagogisk praksis udfra Benedicte Madsens kommunikationstrekant copyright 2013 kommunikationsportalen.dk.
Velkommen til Bevola - Bare bedre løsninger Nordeas Erhvervspris 2011CSR Award 2013.
DLO-konference i OCC d. 27. november 2006 Hvad driver kommunerne til markante strukturændringer? Oplæg ved børne- og kulturdirektør Per B. Christensen,
Diskussion - It og medier i danskfaget / TH & RFL DPU Konference //
Oplæg på ”Go Glocal”, Professionshøjskolernes Internationale Årskonference 13. november 2014 Tine Andersen,
Logo Overordnede betragtninger om OPP -Og konkrete projekter i København v/Karen Mosbech ”OPP i virkeligheden” DFM Konference KØBENHAVNS KOMMUNE.
Strategiseminar – 23. januar 2007 Lauritz B. Holm-Nielsen A A R H U S U N I V E R S I T E T Strategiseminar – 23. januar 2007 Velkommen.
Underoverskrift (MetaUM str. 16) Sverige – den korteste vej til Eksport Oplæg ved Marianne Peters, handelschef, den danske ambassade i Stockholm januar.
De Keltiske løvinder Katrine, Caroline og Cecilie.
SSP-konference velkomst Af Jesper Reming Tangbæk Børn og Kultur.
Fleksibel Master i Friluftsliv Arbejder du med sundhed, rekreation, idræt, friluftsliv eller turisme? Kunne du tænke dig at få en dybtgående viden om,
Samfundsvidenskab /samfundsfag Introduktion i forbindelse med almen studieforberedelse.
ERHVERVSPHD Mellem universitet og virksomhed Thomas Dyrmann Winkel Erhvervsph.d.-studerende AVV/AAU
Velkommen til Campus Roskilde Studieaktiviteter 2010 – 2011.
Velkommen til Campus Roskilde Studieaktiviteter 2011.
Samspil, Plan & Perspektiver
Hvad er mikroøkonomi? Kapitel 1 Udbud og omkostninger Kapitel 2.
IT i byrummet Fra idé til koncept - Fra speciale til firma Nicolas Cederstrøm Tau Ulv Lenskjold Rune Huvendick Jensen IT-Universitetet / CityNova R&D
STRATEGY Vision Det man vil Core Values
DKM - MedieNoter6 - KBJ1 Mediernes sprog. DKM - MedieNoter6 - KBJ2 Bakspejl Interaktivitet: 3 discipliner: datalogi, sociologi, medieforskning 3 typer:
©SCKK 2005 Excellence Netværk 2004/2005 KVIK vs. Excellence – kan de kombineres og hvordan?
0 Tillid, samarbejde og effektive statslige arbejdspladser Oplæg den 7. marts 2014 Barbara Bertelsen Vicedirektør.
Præsentation af KORA. Hvem er KORA?  Analyse, forskning og rådgivning inden for kommunernes og regionernes velfærdsområder  Formål: At fremme kvalitetsudvikling,
Segmentering - grundlag og metoder
1 Overskrift Dato Risikostyringskonference den 19. april 2007.
Sundheds- og sygdomssociologi
Mål- og resultatstyring i Beskæftigelsesministeriet Rigsrevisionens nationale konference 5. november 2015 Søren Kryhlmand.
Handel & Service Hvad arbejder vi med på IBC?. Handel & Service Marketing - markedsføring Kundebetjening Service & turisme Uddannelsesmuligheder.
Grøn vækst Vækst i erhvervslivet gennem fokus på grøn vækst (Input til Erhvervsstrategi for Horsens Kommune) V. Mogens Vig Pedersen Adm. Direktør Energi.
ESH-Consult Arbejdsmarked, formidling, samarbejde Kurt Klaudi Klausen: Offentlig Organisation, Strategi og Ledelse. Odense Universitetsforlag Om hvordan.
Specialisering: Det civile samfund og sociale bevægelser Lars Skov Henriksen.
Sæt medarbejdere, fag og opfindsomhed fri – innovation? LO’s arbejdsmarkeds-, uddannelses- og erhvervspolitiske konference 25. november 2014 Pia Gjellerup.
Karriereprogram for controllere Grundstruktur Deltagerprofil Grundlag for udvikling af uddannelsesmodulet Temaer i uddannelsesmodulet.
Varighed og indhold 12 uger til ”det uddannelsesspecifikke fag” 8 uger til grundfagene/valgfag I alt 20 uger.
10.International Sport10 Com10
Direktør Esben E. Rasmussen Ledelsessekretariat Veterinær-direktør
Firmamøde Firmanavn.
Erfaringer med energibesparelser og brugeradfærd: hvad virker?
Introduktion til det tværsektorielle samarbejde om kompetenceudvikling
Personalepolitiske værdier for Assens Kommune
Relationel Kapacitet: Ledelse af relationel velfærd Carsten Hornstrup
Firmamødets titel Oplægsholder.
Forretningsdomænemodel 30/5-2018
Hvordan ser fremtidens kunder og marked for statistik ud?
Præsentationens transcript:

Et bud på fremtidens marketing Tage Koed Madsen Afsætningsøkonomisk Konference 2005

Fremtidens marketingpraksis Markedsorientering i den offentlige sektor Etik vs. manipulation som modpoler? _________________________ Internationale relationer til omfattende net af kunder og samarbejdspartnere Nyttiggørelse af IT i dialog med markedet

Fremtidens marketingforskning Bedre teoretisk underbygget forskning som middel til at forstå mere kompleks adfærd Dybere faglighed vis moderdiscipliner (økonomi, sociologi, psykologi, m.v.) – også som grundlag for tværfaglig forskning (andre samf., hum., nat/tek., sund) Kernefaglighed/fokus: Analyse af individers, gruppers og organisationers adfærd – teoretisk og empirisk? Samt implikationer for ledelse og organisation som helhed?