Iselingeskolen Elevevaluering 25. og 26. oktober 2007 7.årgang 87 elever.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Læselyst Et læsetiltag på mellemtrinnet på Randersgades Skole, hvor eleverne læser 20 min. hver dag over en periode på to måneder. Randersgades Skole Randersgade.
Advertisements

Skolebladet Interview med Jakob J- Afstemning- Interview med Rose-Elevernes mening om skolen- Landsbyhuset-Vitser-Gåder-Tegning.
IPad, en naturlig del af lege- og læringsmiljøet i Daginstitutionen Mariehønen i Jelling  Mariehønen i Jelling er en aldersintegreret Daginstitution med.
KONFLIKTHÅNDTERING Velkommen! Dias.
Klik for næste billede eller vent 30 sek.. Hej Jeg hedder Rando og er fra kennel Scharmark. Jeg er født den 19. maj 2007, og de første 3 uger af mit liv.
Hvem er vi? Martin Dahl Karin Dam Nielsen
F Forældremøder…. Forældremøder v. Birgitte Ravn Olesen.
Mia,Om mig selv. Jeg hedder Mia og er 10 år og den 17. Januar bliver jeg 11 år og jeg går i 4.kl.
Er du vokset op i 50-, 60- eller 70-erne..... ?
Fagre nye tider! Jamen det er jo dejligt, at tingene udvikler sig så hurtigt, at det nu er muligt, at præsentere sine billeder i noget der nær ligner.
FORSTÅ DIN NABO! VI ER FORSKELLIGE.
Kære Venner Dette er mit sidste show. Jeg har truffet en meget vigtig beslutning. Jeg har været igennem mange prøvelser og trængsler, men sagen er, at.
Undervisningsmiljø undersøgelse fase 2
Det svære liv i en sportstaske
Vejgaard Østre Skole 29. august 2007
Den svære ungdom Om unge i gråzonen.
Børnemiljøvurdering 2013 Trinitatis Menigheds Børnehus
EN HELHEDSORIENTERET UNGEINDSATS? ERFARINGER FRA NULPUNKTSANALYSEN AF ROUTE 25 V/ANNE MØLGAARD, RAMBØLL Alternative title slide.
Læringsmiljø på hhx; kvaliteter og udfordringer Temaoplæg 2: IKT i undervisningen på hhx DEA, 13. Oktober 2010 Ph.d.-stipendiat, Arnt Louw Vestergaard.
”Den gode elev” Kvalifikationer er defineret som den enkelte persons faglige, sociale og personlige færdigheder og kunnen Kompetencer betegner personens.
Temperatur på unges motivation Oplæg på CeFu-konference
Onsdag 31 oktober 2007 Jeg ønsker at få mere ud af livet Jeg har taget en beslutning.
Fra en børneforkæmpers perspektiv. Børns sorg er et voksent ansvar OmSorg.
1 Alder år 55 % år 24 % år 17 % Hvor længe på VUC? 1 år 93%
Hvordan kan forældre støtte op om barnets skoleliv?
Et væksthus for børn og voksne
Klik for næste billede eller vent 30 sek. Rando i skole!
En ven til Gubbie! Af Nadia og Sascha..
I dette shoppingcenter havde kvinder en unik mulighed for at vælge sig en passende mage blandt forskellige mænd.....
Evaluering af introkurser Hvilken uddannelse har du besøgt? AntalProcent STX19125,0 HHX8310,9 HF111,4 HTX10113,2 Sundhed, omsorg og pædagogik547,1.
CAMPUSSKOLEN.
Brobygning 9. og 10.klasse Efteråret 2011 UU Lolland-Falster.
Du kender det… man vil prøve dette eller hint, man vil prøve dette eller hint, for at opdage - lige midt i - for at opdage - lige midt i - at det skulle.
Min hobby Fornuftig og relevant tekst af emnet:
L ÆRERSTARTSORDNINGER DER NYTTER Dorthe Kamp Aalborg Lærerforening Hvorfor skal vi lave intro-forløb, og hvad får vi ud af det? Hvad er kommunens, skolens,
VOFF konference april 2011 Hvad sker der i klasserummet? De sociale og faglige relationers betydning for fastholdelse 27. April 2011 Susanne.
August April august 2007 •5 år og 5 måneder.
Brobygning 9. og 10.klasse Efteråret 2012 UU Lolland-Falster.
Dansk 1. klasse.
Dialogisk læsning – Eksempler på spørgsmål
Sket er sket … Og står sjældent til at ændre
I dette indkøbscenter kan kvinder vælge mellem forskellige typer mænd..
Hvem kommer på Perron 3 Hvilken profil har de? Hvad har fået dem til at komme?
Hvilken del af spørgsmålet forstod du ikke??
- Et dagbehandlingstilbud til unge hashmisbrugere
Fortællinger fra kanten
Dette diasshow er udarbejdet af:  Gitte Larsen  Charlotte Pedersen Fra O 27.
Hvad betyder ventetid for det enkelte menneske?
SMUT PAKKE 4 VIDEN OM MOTION.
Hanne og Marianne siger tak for et par gode uger. Vi glæder os til resten af året sammen med jer! Opstartsugerne på Sønderholm Skole På de følgende sider.
3. Klasses troldetræ Her i troldetræet bor larmetrold, sjusketrold, rodetrold, glemmetrold og tavse trold. Nogle gange bor de også inden i os og tager.
”Nå, hvordan gik det så lige i det virtuelle rum i dag
Vest-Vendsyssel Distrikt 29. september Genbrug Jo - den er god nok.
Deltagelse og fastholdelse i et skole- og ungdomskulturelt perspektiv på erhvervsuddannelserne Peder Hjort-Madsen, Center for Ungdomsforskning, Aalborg.
Evaluering Brobygning / Tilmelding. Før brobygning. Efterskoler. For dårlig vejledning af UU i 9. kl. Manglende ønsker på uddannelsesplaner.
Løjtegårdsskolen tirsdag d. 12. januar 2010
Mobning er: Man bliver mobbet, når andre børn bliver ved med at drille en, og man synes, det ikke er sjovt.
Undervisningsmiljø undersøgelse fase 1 December 2006 Vintersbølle Skole.
Barndommens gade Af Tove Ditlevsen.
”Et virtuelt spring over bæltet” ITMF projekt november 2003 Ella Myhring Skolebibliotekar, projektleder Højby Biblioteksbutik.
Børn og unge med handicap siger deres mening
Digital aflevering? Elektronisk eksamensforløb?.
Elevernes psykiske arbejdsmiljø TrongårdsskolenSpørgeskemaundersøgelse December 2005 Undersøgelsen bygger på svar fra ca 350 ud af ca. 500 elever.
Indsæt foto: Klik på det lille fotoikon og vælg det ønskede foto i dialogboksen. Skift eksisterende foto: Klik på foto og brug derefter slettetasten til.
Enhed. Klynge/ Netværk Vidnefortælling (anvendes på Område- og BUF-niveau) En fortælling om de ledelsesmæssige faglige overvejelser og nye handlingsperspektiver.
En dag da Leo var på til skole, så han to drenge som lige havde malede med graffiti. Det synes Leo er sejt, De to drenge gå forbi Leo og går mod skolen.
Kære forældre i de nye 0.-klasser! Velkommen til skolen til jer og jeres børn. Velkommen til en snak om samarbejde.
Børn og sociale medier Hvordan bruger eleverne fra Skelgårdsskolen de sociale medier ?
Børn har ret – ved de det? Hindsgavl, den 21. september 2015.
handel, event og mediegrafik
Præsentationens transcript:

Iselingeskolen Elevevaluering 25. og 26. oktober årgang 87 elever

Elevens faglige vurdering af sig selv 8 spørgsmål.

Elevens relationer til skolen 4 spørgsmål.

Elevens relation til forældrene 4 spørgsmål.

Elevens relation til andre børn 4 spørgsmål.

Elevens relation til lærerne 3 spørgsmål.

Hvordan har det været at starte i 7.klasse? I starten havde jeg det ikke godt med at skulle op i en ny fløj. Jeg synes heller ikke om at skifte lærere, men nu er det ok. Godt nok. Der går jo flere på denne skole end Kastrup, så den virker lidt større. Der er også kommet flere lektier, selvom vi også fik det på den anden skole. Jaa der er mange lektier men optur i 7. Klasse. Godt - man får nye venner/veninder Det har været svært at få nye venner, men der er sjovt herinde.

Hvordan har det været at starte i 7.klasse? Det har været dejligt at få nye lærere og dejligt at komme på en ny skole. For mange lektier og for lidt tid. Det har været dejligt at komme et nyt sted, men det er blevet en del sværere. Dejligt med nye fag, jeg kan godt lide min klasse. Det har både været godt og dårligt, men det er jo sjovt at få nye venner. Det er også lidt underligt at skulle have nye lærere, når man har haft nogle andre i 7 år.

Hvordan har det været at starte i 7. klasse Lærerne stiller meget store krav. Jeg blev hurtig venner med de nye efter hytteturen. Det har været lidt underligt, fordi der har været meget fri. Lidt ked af at alle 7.klasserne ikke går i samme fløj. Det har været lidt svært. Det har været meget godt med det hele. Jeg ville gerne have opfyldt mere end et ønske Jeg savner lidt nogen fra den gamle klasse, men det er nogle gode lærere.

Synes du det har været OK at svarer på spørgsmålene.