Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Kompetenceudvikling og innovation i yderområder
Advertisements

Dynamicweb Software A/S Tobias Høst – Commercial Lead, eCommerce.
Social Kapital – rig på relationer
Præsentation på M3UG 2011.
Samspil med den offentlige sektor er afgørende
Mobile løsninger i hverdagen-udfordringer og muligheder
Effektive procedurer med integrerede webservices Applikationer til Office - Smart Clients Case: Digitalt Forvaltningstjek hos Erhvervs- og Selskabsstyrelsen.
CAP Møde i myndighedsforum
Værdi gennem intelligente beslutninger. SalgMarketing Kunde Service Intelligente beslutninger gennem moduler Tilføjer værdi til eksisterende systemer.
Integration til portalen og andre systemer Hvordan får vi økonomien til at hænge sammen med det ny setup? Hvad koster det og hvordan kan vi købe ind på.
Windows ® 7 og Office 2010 til små og mellemstore virksomheder WINDOWS ® 7 OG OFFICE 2010 TIL SMÅ OG MELLEMSTORE VIRKSOMHEDER Vi anbefaler ægte Microsoft.
Forretningsudvikling med IT
E-commerce hos Bon’A Parte
Automatisering af tværorganisatoriske processer
Powel Dagene Danmark 20. – 21. Maj 2014
Services Services som fundament for virksomhedens infrastruktur
Tillid Temadag for AMIR
Få overblik over dine kunder Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Velkommen Lars Johansson ProjectForce. Program: Lidt omkring Athena IT-Group A/S Introduktion til ProjectForce – Microsoft Sharepoint Lidt teori omkring.
… lidt bedre end de fleste Small Business Specialist partner FLC Danmark v/Torben Høiberg Salgschef.
System Center Suiten - helhedsbilledet
Snigpremiere: Styrk dit beslutningsgrundlag med Microsofts nye Business Intelligence platform Mads Kjærsgaard og Jesper Priskorn Business Intelligence,
Forretningsmodel.
Microsoft / Multidimensionel marketing til Small Business Fra multidimensionel segmentering til multidimensionel marketing - En analyse af SME markedet.
Dynamisk styring af Office skabeloner Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Introduktion til Microsoft CRM Christian Cletus Bjørn Eilertsen.
Agenda CRM – hvordan bliver det en succes? v/ Claus Due, Due & Partners Introduktion til Microsoft CRM v/
Søgning - et værktøj til videndeling Inspirationsseminar 31. oktober 2006.
Beskyt & bevar kontrol med information CRM LOB ERP Find information, viden & øget indsigt i forretning Enklere samarbejde mellem mennesker Reducerede.
Desktop Deployment initiativ FY05. Operativsystemer i brug Support for Windows 95/98/NT4 er ophørt Windows XP SP2 bliver endnu et incitament til at.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Small Business Specialist Community Partner Development Manager Lotte Rahbek.
Jesper Johansen, Stifter, Installers A/S
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Vi har brug for dig... som Small Business Specialist Christian Ringheim & Kim Enrum.
Microsoft Dynamics – synergi mellem forretningsområder Susanne Christoph Dynamics Sales Lead
Offentlige data i spil d. 24. juni 2009 Christian Lanng, Kontorchef, Videnskabsministeriet, ITST Kontoret for it-infrastruktur og implementering
PBJ Consult A/S – Mere end et systemhus HR i øjenhøjde
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Hvad kræver det at blive Small Business Specialist? Marlene Dissing Projektkoordinator.
Randers Kommune IT-udviklingsprogram Temadag for IT-afdelingen den 21. Maj 2007.
Koncern IT.
Projektweb med BIM og IDM
En præsentation af Primavera Risk Analysis Vælg i menuen: Om West Soft Om Oracle – Primavera Alment om Risk Analysis Et eksempel Avancerede funktioner.
Christian Cletus Bjørn Eilertsen Microsoft CRM Strategy Briefing, 12. maj 2005.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Windows Vista og Office 2007  -testere søges… Christian Ringheim og Anders Langvad-Nielsen
Præsentation Improve your business. Strategi At være en af de førende partnere af Microsoft Dynamics løsninger At specialisere os i logistik, produktion,
Dokumentation af opgaver
Agenda CRM – hvordan bliver det en økonomisk succes? v/ Claus Due, Due & Partners Introduktion til Microsoft CRM v/ Bjørn Eilertsen og Christian Cletus.
Implementering og brug af BPM i Lån & Spar Bank 24. september 2013, Get F'IT - Processer og IT Ved IT-Direktør Casper Gjerris.
ITB fra Produktsalg til løsningssalg Produktsalg til løsningssalg Indlæg på ITB møde Den 26. Oktober 2006 Henrik Fuchs.
Microsoft Office System 21. Oktober 2003 Jesper Aaberg, Business Productivity Advisor Microsoft Danmark.
Komplet virksomhedsløsning fra Microsoft Adel Ali Zabair Technical Specialist Microsoft Danmark Flemming Rand Teamleder Microsoft.
SMALL BUSINESS er BIG BUSINESS Marketingsaktiviteter marts – juni 2006 Lotte Rahbek 21. marts 2006.
People and solutions – working together værdier for millioner…..  hvis du kan SE dem…. Lau Jakobsen Channel Manager.
Microsoft.NET og Web Services Peter Colsted Direktør Enterprise & Partner Group Microsoft Danmark.
Jesper Aaberg ForretningskunsulentMicrosoft Strategy Briefing, 12. maj 2005 US title: Business Productivity Advisor.
Microsoft CRM 3.0 Bjørn Eilertsen Christian Cletus.
Leif Vestergaard Adm. direktør, EG A/S Et digitalt løft af dansk erhvervslivs produktivitet.
Med LADEGAARD Nordic A/S
Lars Haugaard, Salg i praksis Lars Haugaard, PremiTech.
Betaler en professionel bestyrelse sig ?. Professionel bestyrelse og ejerskifte… Mindre pres på virksomhedens daglige ledelse En rigtig pris Mindre bøvl.
Effektiv vækst - Workshop
Installation af TimeLog Tracker til Outlook
servicemedarbejdere har ikke det fulde overblik over
Beskyt din virksomhed- Workshop
Arbejd Overalt - Workshop
Problem med at følge de konstant voksende datamængder
Et digitalt løft af dansk erhvervslivs produktivitet
OneDrive Med OneDrive kan du sikkert gemme dine billeder, filer og mapper på ét sted, dele dem med andre og få adgang til dem overalt.
Intern tidsmæssig omkostning
Intranet & Portaler Tonny Rønnow Business Productivity Advisor
Vi er ‘One PPG’ Vores formål We protect and beautify the world
Præsentationens transcript:

Produkt præsentation Christian Cletus Bjørn Eilertsen

Microsoft CRM – et nøgleprodukt for Microsoft Et strategisk produkt fra Microsoft Naturlig sammenhæng med Microsoft produkterne Office og Windows

Hvad har virksomheder brug for i et CRM system? Nemt at bruge  Hvis dine medarbejdere ikke vil bruge det har det ikke nogen værdi Skal passe til forretningen  Konsistente processer og enkel adgang til al den relevante information Hurtigt og fleksibel teknologi der er til at betale  Hurtigt at installere og nemt at vedligeholde

Microsoft CRM | CRM ”the office way” Virker ligesom du arbejder Virker ligesom du arbejder Mere produktivitet I hverdagen I kundevendte opgaver Velkendt bruger oplevelse med Office & Outlook Færre ”click” for at løse en opgave Komplet applikation fra Outlook, på kontoret eller på farten Virker ligesom din forretning arbejder Bedre styr på forretningen Indsigt, gennemsigtighed og kontrol Stærke workflows sikre konsistente processer Rollebaseret tilgang til relevante informationer Tæt og præcis rapportering for alle medarbejdere Virker ligesom IT bør Reduceret pres på IT afdeling og medarbejdere Simpel installation og vedligehold Enkle konfiguration og tilpasnings værktøjer Integrerer enkelt via Web services

Microsoft CRM | Live demonstration En ny kunde ringer Et workflow sikrer den rigtige sælger får beskeden Over telefonen aftaler de et møde Efter mødet opretter sælgeren en salgsmulighed Salgschefen får et samlet kundeoverblik En kort proces som eksempel på hverdagen med Microsoft CRM

Microsoft CRM kerneområder En intelligent og nem løsning der skaber en ekstraordinær brugeroplevelse Udnytter Microsoft investeringen Baseres på og udnytter Windows og Office pakken og infrastrukturen Mobilitet Microsoft CRM på kontoret, på farten via bærbar, Internet eller på telefon Tager udgangspunkt i Outlook Nemt, kendt og en del af dagligdagen Automatiseret Stærke workflows der automatiserer mange af dagligdagens opgaver

Microsoft CRM | Kort fortalt Over kunder Over brugere Over partnere Fuld suite med marketing, salg, og service Naturlig Office oplevelse Hurtig, fleksibel, & prisdygtig investering Web services arkitektur Kan fås på 23 forskellige sprog inklusive dansk* Microsoft CRM - en stærk vækst +100% * Version 3.0

Microsoft CRM | CRM ”the office way” Virker ligesom du arbejder Virker ligesom du arbejder Mere produktivitet I hverdagen I kundevendte opgaver Virker ligesom din forretning arbejder Bedre styr på forretningen Indsigt, gennemsigtighed og kontrol Virker ligesom IT bør Reduceret pres på IT afdeling og medarbejdere

Microsoft CRM | Hvordan kommer du i gang?  Bliv inspireret til at tænke CRM for din forretning  Sæt realistiske mål i den daglige ledelse  Lav en plan sammen med din IT leverandør  Start enkelt og byg hurtigt videre på succesen