Download præsentationen
Præsentation er lastning. Vent venligst
Offentliggjort afJette Lorentzen Redigeret for ca. et år siden
1
Installation af TimeLog Tracker til Outlook
Customer service
2
Forudsætningen er, at du benytter office-pakken til Windows
Forudsætningen er, at du benytter office-pakken til Windows. På nuværende tidspunkt understøttes office-pakken til MAC OSX ikke. Start installationen med at finde din Windows-type (32 eller 64 bits-versionen) Åben Outlook Klik på Filer Presentation title
3
Vælg Office-konto og klik derefter på Om Outlook
Nu kender du office-versionen i dette tilfælde 32 bit-versionen Luk Outlook før du fortsætter
4
Nu kan du gå videre med installationen i TimeLog Project
- DETTE PUNKT KRÆVER, AT DU ER ADMINISTRATOR. Log ind i TimeLog Project. Gå til medarbejder-menuen og vælg medarbejderne enkeltvis. I deres profil aktiveres Outlook via dette afkrydsningsfelt: Når det er markeret på de medarbejdere, der skal bruge den, så kan de selv gå videre med installationen.
5
Vælg Registreringer og derefter TimeLog Tracker-applikationer.
Scroll ned I bunden og vælg den rigtige version til dit system. Markér I accept… og klik på Install. Følg installationsguiden til den er færdig.
6
Start Outlook op. Du vil blive mødt med dette skilt undervejs i installationen: Her er det oplysningerne om dit windows-login, som du skal indtaste. Gå ind i kalenderfunktionen i Outlook. Her bør nu være dette ikon i menuen:
7
Opret en aftale i Outlook
Opret en aftale i Outlook. Her får du nu mulighed for at skrive Site-URL (bemærk at det skal være uden s, altså , Username og Password (til TimeLog Project).
Lignende præsentationer
© 2024 SlidePlayer.dk Inc.
All rights reserved.