Julie, Thomas, Lasse & Sophie-Amalie
Disposition Problemformulering Virksomhedsbeskrivelse Industriens trends Præsentation af kvalitativ interview Service management systemet Analyse Konklusion
Problemformulering “Hvordan er Fresh Fitness en del af service industrien og hvordan udbydes og opfattes serviceydelsen?”
Virksomhedsbeskrivelse Nørrebro 2010 Grundlagt af Rasmus Ingerslev Vision, Mission, Mål 65000 medlemmer https://www.facebook.com/FreshFitnessCity/timeline?ref=page_internal Pm. Rasmus Ingerslev Pm Jannick Dænker Petersen http://www.kunde.dk/cases/idiot.aspx
Industriens trends Overordnet sport og motion: Tendenser i industrien Godt 500.000/8,9% af den danske befolkning er medlem De billige og de dyre har succes Tendenser i industrien HIIT træning TRX Certificeret instruktører Styrke træning http://www.acsm.org/about-acsm/media-room/news-releases/2013/10/25/survey-predicts-top-20-fitness-trends-for-2014 http://www.b.dk/sundhed/fitness-er-baade-luksus-og-discount Egen tilvirkning
Pine and Gilmore http://www.idan.dk/vidensbank/downloads/fra-muskelmasse-til-massebevaegelse/0eb74bcf-7c25-4062-949f-999b00b3faff Egen tilvirkning
Præsentation af kvalitativ interview Rasmus og Jannick? Hvorfor disse interviews? Fællesnævnere Rasmus´ beretning Jannicks beretning Egne iagttagelser http://dinby.dk/randers-onsdag/fresh-fitness-2-aabner-i-gudenaacentret-i-randers https://www.facebook.com/jannick.daencker?fref=ts Pm Rasmus Ingerslev Pm Jannick Dænker Petersen
Service management systemet Servicekoncept Serviceleverancesystem Markedssegment Image Kultur & filosofi Richard Normann, Service Management, systime Gad, Oversat af Marianne Risberg Pm Rasmus Ingerslev Pm Jannick Dænker Petersen Egen tilvirkning https://www.freshfitness.dk/?gclid=CJmKtJ3t-cACFaIMcwod2UQAyQ
Analyse Spiller sammen Billigt, billigt, billigt Vækst i virksomheden. Lille brist: Intet personale?
Konklusion Tilbyder serviceydelser = service virksomhed Billig træning døgnet rundt. Frontpersonale?