Ill. 17.1 Kommunikationsprocessen AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 17.1 Kommunikationsprocessen Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
Ill. 17.2 AIDA-modellen AFSÆTNING A – Schønberg A ttention I nterest D esire A ction Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
Ill. 17.3 Effekthierakimodeller AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 17.3 Effekthierakimodeller Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
Ill. 17.4 Oversigt over promotionmidler AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 17.4 Oversigt over promotionmidler Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
Ill. 17.5 Reklameforbruget 1994-2003 AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 17.5 Reklameforbruget 1994-2003 Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
Ill. 17.7 Dagbladsformater AFSÆTNING A – Schønberg Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
Ill. 17.15 Reklameplatform AFSÆTNING A – Schønberg Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
Ill. 17.16 Dækning og dobbeltdækning AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 17.16 Dækning og dobbeltdækning Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
Ill. 17.20 Tre strategier for tidsmæssig påvirkning AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 17.20 Tre strategier for tidsmæssig påvirkning Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
Ill. 17.21 Eksempel på medieplan AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 17.21 Eksempel på medieplan Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
Ill. 17.23 Virksomhedens interessenter AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 17.23 Virksomhedens interessenter Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen
Ill. 17.25 Begrænsninger i international kommunikation AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 17.25 Begrænsninger i international kommunikation Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen