Ill Kommunikationsprocessen

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Det danske landdistriktsprogram - udfordringer og indtægter! Projektleder Jan Kjær Madsen Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Planteavl Planteproduktion.
Advertisements

1 Folkeskolereformen -hvilke perspektiver giver den i forhold til dagens overskrift set fra en politisk synsvinkel Søren Kristensen.
Overskrift her Navn på oplægsholder Navn på KU- enhed For at ændre ”Enhedens navn” og ”Sted og dato”: Klik i menulinjen, vælg ”Indsæt” > ”Sidehoved / Sidefod”.
Ill Målrettet markedsføring
1 Beboerinformation BL: Budskaber og målgrupper Paul R. Metelmann.
En attraktiv by med høj mobilitet: Hvordan baner vi vejen?
1. Åbenhed og gennemsigtighed 18 initiativer 3 ?
VTU 2010 | Virksomhedstilfredshedsundersøgelse Københavns Tekniske Skole Inspektørområde - Tæbyvej Svarprocent: 23% (64 besvarelser ud af 274 mulige)
AFSÆTNING A – Schønberg
AFSÆTNING A – Schønberg
Planteværn Online sygdomme og skadedyr
1 Jørgen Nue Møller Bygherren og Byggeriet - Om strategier og organisation Publiceret i 21. April 2003:
Ill. 16.1: Distributionskanalernes værdiskabelse
Dialogmøder 2012 De private tilbud og kommunerne - fælles udfordringer og muligheder Geert Jørgensen.
av Lajla Ellingsen og Mari By Rise Adresseavisen
1 Himmerland I bussen, på vei mot DanmarkKristiansand.
AFSÆTNING A – Schønberg
Julekalender 2010 For Herren i Huset For Fruen i Huset
PROGRAM Introduktion til internettet Hvad er en PC? Musetræning
HISTORIEN om studier af Danmarks  Dansk VestIndiens tofarvede frimærker …set fra det mørke Jylland med tak til Kurt Hansen.
Ill. 11.1: Kriterier for valg af udenlandske markeder
VTU 2008 | Virksomhedstilfredshedsundersøgelse Aalborg Tekniske Skole Mekaniker Svarprocent: 26% (31 besvarelser ud af 118 mulige)
AFSÆTNING A – Schønberg
AFSÆTNING A – Schønberg
AFSÆTNING B – Schønberg
AFSÆTNING B – Schønberg
Page 1 GOVERNMENT /7/365. Program for ”government 2.0 – nytte eller hype?” Onsdag d. 6. april 2011, kl – :Velkommen ved Michael.
Kommunikationsplanlægning – herunder målsætninger mm.
HØSTPROGNOSE I MAJS IB SILLEBAK KRISTENSEN, IVER THYSEN, OLE QVIST BØJER OG MARTIN MIKKELSEN SESSION C2. TOPUDBYTTE OG TOPKVALITET I MAJS. LOKALE 5. KL.
Start test 1 KLIK HER. Hvilken tast skal du bruge for at redigere en celle direkte? 2 F1 F2 F5 F7.
planlægnings- og styringsmodel og afsnit i bogen
Et vejledningsværktøj KOT Ansøgningsflow. Forsiden af Optagelse.dk 2.
1 Algoritme til at løse knude P-center problemet Algoritmen brugte set covering problemet Virker derfor kun til knude problemer Vi vil alligevel bruge.
ETU 2008 | Elevtilfredshedsundersøgelse Erhvervsskolen Nordsjælland HTX (Teknisk Gymnasium) - Hillerød Baseret på 313 besvarelser.
Akkreditering Hvad har vi gang i?. Hvad skal vi egentlig lave? ”ISO 9000 – standard” 24 kriterier fordelt på 4 temaer: –Tema 1: Relevans og behov –Tema.
ELEVOPGAVER I HYGIEJNE
Eksamensoplæg Tendenser i samtiden.
Tv-reklame.
Vinterman seminar 2. Maj SIDE 2 Vinterman seminar 2. maj Ca. 85 personer: 34 kommuner (30 Vinterman, 2-Light og 2-Melding) Færøerne Vintercentralen.
Hvordan er det gået med økologisk vinterraps i 2003? Konsulent Peter Mejnertsen Landscentret Planteavl Dansk Landbrugsrådgivning Landscentret | Planteavl.
AFSÆTNING A – Schønberg
Kl Velkomst v/Peter Rindebæk, DI Aalborg, adm. direktør, Bladt Industries A/S. Kl Forudsætninger for et kraftcenter på vindenergiområdet.
Globaliseringsredegørelsen 24.mar. 14 Figurer fra Danmark tiltrækker for få udenlandske investeringer i Sådan ligger landet
Grunde til at jeg elsker dig
Januar 2009 MandagTirsdagOnsdagTorsdagFredagLørdagSøndag Uge 2. Anette Ø. Kl Tina H. Lone M. 6 Kl Britt H. 7 Kl Vinnie G. Gerda.
Økonomistyring og budgettering
AFSÆTNING A – Schønberg Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen Ill. 3.1: Udbudskurve.
Systemudvikling og kommunikation med brugerne
Ill Et produkt med mange dimensioner
Introduktion til Access (Access, del 1). RHS – Informationsteknologi – Fra design til udvikling Vi ved nu, hvordan vi finder et design for en database,
Ill. 2.1: Omverdensmodellen

AFSÆTNING B – Schønberg Markedsføring omfatter arbejde med at tilrettelægge tiltag – f.eks. udvikling af produkter, fastlæggelse af pris, valg af distributionskanaler.
Harold Lasswells kommunikationsmodel (fra 1948)
Præsentation af Aalborg Universitet 1 af 31 Udvalg for kommunikation.
AFSÆTNING B – Schønberg
10.mar. 15 Udvikling i løn, priser og konkurrenceevne Dansk Industri.
AFSÆTNING A – Schønberg
Kapitel 5 Lineære DB-modeller
Suppleringsfoderets sammensætning
Globaliseringsredegørelse 21.mar. 11 Globaliseringsredegørelsen 2011 Grafer fra temakapitlet Eksporten som drivkraft for vækst og velstand.
Odense Street House Susanne Finseth, Thomas Quist Larsen, Maja Sofie Eliasen, Janne Weller & Bettina Petersen.
Energimærkets top-ti – og hvad vi ellers kan lære af 7500 energimærker… Tema-eftermiddage om energimærkning og energibesparelser Energiforum.
VTU 2008 | Virksomhedstilfredshedsundersøgelse Aalborg Tekniske Skole Svarprocent: 27% (414 besvarelser ud af mulige)
Resultatet af Unge Stemmer
AFSÆTNING A – Schønberg
Kommunikationsmodeller Gruppe 6: Frederik Arend Sørensen, Christian Fennert, Josepine Errebo, Nora Henriksen.
© International skatteret (1. udgave)
Ill. 2.1: Omverdensmodellen
Præsentationens transcript:

Ill. 17.1 Kommunikationsprocessen AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 17.1 Kommunikationsprocessen Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

Ill. 17.2 AIDA-modellen AFSÆTNING A – Schønberg A ttention I nterest D esire A ction Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

Ill. 17.3 Effekthierakimodeller AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 17.3 Effekthierakimodeller Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

Ill. 17.4 Oversigt over promotionmidler AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 17.4 Oversigt over promotionmidler Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

Ill. 17.5 Reklameforbruget 1994-2003 AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 17.5 Reklameforbruget 1994-2003 Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

Ill. 17.7 Dagbladsformater AFSÆTNING A – Schønberg Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

Ill. 17.15 Reklameplatform AFSÆTNING A – Schønberg Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

Ill. 17.16 Dækning og dobbeltdækning AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 17.16 Dækning og dobbeltdækning Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

Ill. 17.20 Tre strategier for tidsmæssig påvirkning AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 17.20 Tre strategier for tidsmæssig påvirkning Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

Ill. 17.21 Eksempel på medieplan AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 17.21 Eksempel på medieplan Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

Ill. 17.23 Virksomhedens interessenter AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 17.23 Virksomhedens interessenter Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen

Ill. 17.25 Begrænsninger i international kommunikation AFSÆTNING A – Schønberg Ill. 17.25 Begrænsninger i international kommunikation Michael Bregendahl, Peter Kristensen og Jan Madsen