Research & Innovation. Fremlæggelse Vores idé Vores idé Målgruppe Målgruppe Produktet Produktet Hjemmeside Hjemmeside Mobilapplikation Mobilapplikation.

Slides:



Advertisements
Lignende præsentationer
Målgruppen, Konceptet og Kommunikationsplatformen af:
Advertisements

Introduktion til eBusiness
Involvering og organisering i socialt entreprenørskab 1.
Flickr.com – online billeddeling
Markedsføring af Tivoli Friheden med henblik på de årige
Mobile løsninger i hverdagen-udfordringer og muligheder
- i en verden, hvor tidsregistrering er nemt og ikke tager tid EBF Seminar  Nemt  Overblik  Sikkert  Frigør tid  Dokumenterer  ”Beskytter”
Indhold Projekt legende innovation Teknologi til leg og læring
Internet til alvor og sjov
Vækstforum Hovedstaden
Indledning Verden er blevet mindre – afstanden er ingen hindring
Junior til Junior Konceptet
Elevernes digitale dannelse
Research & Innovation. Teknologier Attraktioner i Odense  Odense Zoo  Jernbane Museet  Fyrtøjet  Den Fynske Landsby  Jernalder Landsbyen  Tidens.
Virksomheder – Leavitt’s model
Gov 2.0 Fra portaler til borgernes lommer
Research & innovation Målgruppe Platforme Web 2.0 Koncept AIDAS Mockups – website Mockups - mobil World Outgames Research & Innovation 1.Semester projekt.
Vinterferie på Eventyrlige Fyn. Kampagnen Skarp pris på hotelovernatning 30 % rabat på attraktioner* Gavekort på kr. 100 til shopping Datointerval 9.-
4 trin til at skabe visuel identitet
#1 Christian Wang, IT-Chef IT DIGITALISERING OG INNOVATION Marts 2011.
Vi holder fast Konference 23. august Hvad? Sociale medier = En teknologi og en praksis, der er blevet gjort mulig med Web 2.0- teknologierne.
Facebook Ung i Grenå.
Research & Innovation Gruppe 2 Morten Tobias Gammelgaard Darlene Andreasen Nick Becker Damm David Pambuena Kristiansen.
Attention Banner, farvesammensætning (store kontraster) ”Friskere, stoltere og gladere -kom i gang med træningen allerede i dag” Interest Tag vores Kom-i-gang-test!
Målsætning med hjemmeside
STJERNEN FORMÅL SITUATION MÅL TREND RESSOURCER TRADITION.
Charterrejser Group 4. Gennemsnitlig udgift pr. husstand I perioden brugte den gennemsnitlige husstand 3.488,50kr på pakkerejser.
Ikke-kommercielleKommercielle Strategi Koncept udvikling Masse medier (TV, annoncer) Web, social Kataloger Analyse Idégenerering Konceptudvikling for fælles.
Kvikkursus i start af Biblioteksklubber Signe Amalie Svenningsen
UDDANNELSER I UDVIKLING – side 1 Skolebiblioteket som læringscenter Rikke Schultz
Research & Innovation Projekt 1 Gruppemedlemmer: Anders, Bitten og Janne.
Find Your Friend app og (mobil) kommunikation
SEMINAR I NUUK OKT 2014 FAMILIERÅDSLAGNING LIS HELBO.
Præsentation af Feel like Maj Ideen Et værktøj til at finde frem til de af destinationens oplevelser, som bedst matcher gæsternes ønsker og behov:
Nye digitale muligheder i overbygningen KL, Odense Birgitte Holm Sørensen Forskningsprogrammet Medier og it i læringsperspektiv DPU, Aarhus Universitet.
Anja Jørgensen, Frilandsmuseet
Folketingets Bibliotek og Oplysning
Erhvervsstyrelsen Erhvervsstyrelsen varetager blandt andet registrering af virksomheder og offentliggørelse af registrerede virksomhedsdata Erhvervsstyrelsen.
Bog & idé Af: Gruppe 4.
Innovationstyper & Innovationsrader
Udviklingspuljen for folke- og skolebiblioteker Workshop Roskilde 29.august 2013 Jonna Holmgaard Larsen chefkonsulent.
Bønder. Det gælder om at overleve… En voksen skal bruge 700 TRKR pr. runde for at overleve. Et barn det halve.
Køb spillet her:. Buy the game here: AIDAAIDA Attention: Det der fanger øjet Billedet i venstre hjørne er blikfanget. Interest: Den del der får læseren.
Free Marketing Udarbejdet af: Stephan Rasmussen. Indledning Opgave At identificere mindst tre produkter/services, som har et softwarebaseret free-element.
Danskernes Digitale Bibliotek Hvorfor er det en god idé? Børne- og kulturdirektør Flemming Olsen, næstformand i Børne- og Kulturchefforeningen DB SYD –
Skitur 2015 – fra den 15/2 – den 21/ Klub Roskilde Øst.
… og hvordan vil DIRA gøre alt det?? DIRA hi[15] koncept Med en massiv satsning på hi[15] agter DIRA at opnå: -Flere udstillere blandt DIRAs medlemmer.
Planlægning, proces og evaluering
FULGNI Research & Innovation ritid ærmiljø derumegeplads rønne arealer nnovation.
VARE / RFID EBUSS 2005 AF:LEL, AOA, RRF, JEK,PAH.
Finn Jordal Center for digitalisering – Udvikling IT- og Telestyrelsen.
Høje-Taastrup Kommune og Facebook Transnationalt møde Kristiansand – Høje-Taastrup 17. april 2013.
Resumeer af EU-lovgivningen: en introduktion 2008.
Min fætter BR min fætter
We-Are. Konceptets Dogmer Gruppefællesskab frem for individer Formidle følelser og oplevelser Mobile medier Audiovisuelt.
RESEARCH & INNOVATION DK.GRUPPE 1 RENÉ, MADS, JAKOB & ELISABETH.
E-biz 2014 Idé – Koncept – Navn Varer – Målgruppe
Beregning af familie- økonomi. Familien Kvinde, 28 år, på barsel Hendes første barn A, 3 år, bidragsresolution findes Hendes andet barn B, 3 måneder,
Innovation og kreativ idégenerering AMU-kursus © Ministeriet for Børn og Undervisning. Marts Materialet er udviklet af Efteruddannelsesudvalget.
Udarbejdet af Stine H, Simone L, Daniel P og Daniel H
Intelligent overdækning
Top 5 GPS værktøjer til børn Sikkerhed
Ønskebørn SEO-optimering.
Jonas, Oliver og Kasper T.
Vækstforum Hovedstaden
Om vores bibliotek Lokalt oplæg
Giv begejstringen videre…
Fastelavnsfest Rødovrespejderne og det årlige grupperådsmøde
Medie Portfolio Video præsentation af dig selv. Fornavn og efternavn.
Præsentationens transcript:

Research & Innovation

Fremlæggelse Vores idé Vores idé Målgruppe Målgruppe Produktet Produktet Hjemmeside Hjemmeside Mobilapplikation Mobilapplikation Konklusion Konklusion

Vores idé Fokus på eksisterende attraktioner Fokus på eksisterende attraktioner Teknologi Teknologi Lettere tilgængeligt Lettere tilgængeligt Rabat Rabat Realistisk produkt Realistisk produkt Anvendelse af aktuelle medier Anvendelse af aktuelle medier

Hjemmesiden Generelle funktioner Generelle funktioner Tilmelding Tilmelding Oplysninger Oplysninger Bestilling af medier Bestilling af medier

Generelle hjemmeside

Hjemmesiden Børnefunktion Børnefunktion Blog Blog Spil/Sjov Spil/Sjov Visuel oplevelse af attraktioner Visuel oplevelse af attraktioner

Børnehjemmesiden

Mobil applikationen Funktioner Funktioner Betaling Betaling Information Information Rabat Rabat Billede upload Billede upload Udvidelsesmuligheder Udvidelsesmuligheder GPS GPS

Mobil applikationen

Målgruppen Moderne fællesskabsorienterede Moderne fællesskabsorienterede Bred målgruppe (20-49) Bred målgruppe (20-49) Kulturelle Kulturelle Teknologibevidst Teknologibevidst

Hvorfor vores idé? Behov Behov Mange attraktioner Mange attraktioner Let tilgængelig service Let tilgængelig service Børnevenlige sider Børnevenlige sider Brug af teknologi Brug af teknologi

Teknologiske udvikling Teknologiske udvikling Blog Blog Betaling Betaling Sikkerhed Sikkerhed Rabat Rabat

Budget Indtægter:Udgifter: Familier (2 børn & 2 voksne)47500Koncept udvikling Markedsføring Indtjening pr. familieLøn x voksen á x barn á 42,585Udgifter i alt Indtjening i alt

Konklusion Størrelse vs. Attraktioner Størrelse vs. Attraktioner Målgruppe Målgruppe Teknologi Teknologi Behov Behov